Data e postimit: 2013-04-05 11:30:56
Lexime: 51368 |
Me ka marre malli per te qeshurat e lumtura.Mbidheshim se bashku dhe ishim te hareshem ,po tani ku ndodhen te qeshurat dhe gezimi .Te gjithe u larguan larg per diçka me shume .Tani ato quhen thjesht kujtime .Kujtime shume te bukura .Sa nostagji kur beje ...
|
Ambicia është gjëja më e shtrenjtë në jetë !
|
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se edhe ajo , ashtu si njerezit sjell ftohtesi dhe ajo ftohtesi le gjurme mbi ty, dashje padashje. Edhe zemra te ka ftohte. Nuk eshte era qe e rfyn. Era nuk ...
|
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
|
Klasa jone eshte nje klase e mahnitshme dhe miqesore.Ndoshta me mesime disa nuk jane te mire.E pranojme.Ne jemi VI-3 ne baran.Kemi miresjellje ndaj arsimtareve.Tani kohen e fundit e bame fotografine e klases te gjithe ishin te lumtur.Une ne klasen time is...
|
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim.
vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
|
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse e...
|
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur kembet i ke te ngulitura ne toke. te marresh fryme kur rreth e rrotull ka vec tym.te dashurosh eshte te dish e te ndiesh qe rrahjet e zemres tende te rrrah...
|
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
|
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha.
Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare.
Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
|
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
|
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur i...
|
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene kurre,disa vazhdojme ti mbajme ende ne kujtese,disa i takojme shpesh dhe i konsiderojme miqte tane por vetem njerin prej tyre e quajme mik te vertete.Ai e...
|
Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I vendosur ne epiqender te Shqiperise me nje reliev fushor-kodrinore dhe nje klime te bute mesdhetare e ben edhe me te lehte e te bukur jetesen ne te. Ne qende...
|