Data e postimit: 2013-04-03 18:59:43
Lexime: 7618 |
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
|
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
|
Ese: Adoleshenca
I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ?
Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben
te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
|
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
|
Autori:
anonim
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
|
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta
vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta
ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e
të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
|
Autori:
Barhyli.
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Jete e pa merituar dhe e pa llogaritur nga i Plotefuqishmi.
Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave rendon akoma mbi qenien tone dhe eshte rrenjosur aq thelle ne ndergjegjen tone sa qe akoma edhe sote pas afer 25 vjetesh here pas here na trondit kur i kujto...
|
Autori:
valentina
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete.
Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
|
Autori:
Sara Hyso
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
|
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora me 1912 valviti flamurin tone kombetare ne Vlore. fUND.Kaq shkruajne librat. Por jo. Historia vazhdon... sepse po mos te ishin shume patriote qe luftuan me ...
|
C'do te thote te shkruash ?
Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate qe ke perjetuar ,te shpalosesh imagjinaten tende ,te shkruash per tipe e karaktere qe ke hasur ne jete ,te shtjellosh natyren me dashurine e nje te apasion...
|
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
|
Kosov unike
Nan Kosov nuk je rahat
Për gjdo dit probleme ki
Kjo serbia hala su ngi
Sa ka pre e sa ka gri
Hala rahat hiq spo rrin
Edhe ne hag ka nis po i qon
Pa kurr far faji po kqyr me i denu
Ni popull pa e nguc kurr kerkond
E me hek si ngja...
|
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
|