Data e postimit: 2013-03-28 18:53:51
Lexime: 17984
Moda eshte e rendesishme per te rinjte
Autori: Rina Cakrani
Lloji: Ese vleresuese
Tema: moda,te rinjte,
Shkolla: Internacional
Klasa: X
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ‘ka dalë nga moda’.Por fjala ‘modë’ në ditët e sotme zë një hapësirë më të madhe,jo vetëm si term,por edhe në jetën e njerëzve.Moda ndiqet kudo dhe nga çdokush,nga njerëzit më të thjeshtë,deri tek ata që janë më të pasur.
Për të rinjtë e sotëm,moda është ajo që ata mendojnë se u jep atyre një status të veçantë në shoqëri.Moda për ta s’është vetëm një mënyrë të veshuri që ata e ndjekin me pasion,por edhe një mënyrë që përdoret për të shfaqur personalitetin e tyre,për të treguar veten dhe për të lënë tek të tjerët një përshtypje të mirë.72% e të rinjve e konsideron modën esenciale në jetën e tyre.Gjinia femërore është ajo që është më e dhënë pas modës.Vajzat e sotme ndikohen shumë në mënyrën e të veshurit nga këngëtaret apo aktoret e tyre të preferuara,dhe ndjekin me zellshmëri revistat e modës që dalin muaj për muaj,ose bëjnë çmos të blejnë rrobat që veshin modelet e kopertinave.Shpesh herë,atyre nuk u pëlqen kur shoqet e tyre ose dikush tjetër veshin një gjë të ngjashme me to.Unë e shoh këtë dukuri edhe në shoqërinë tonë.Moda për adoleshentët dhe të rinjtë e sotëm është diçka që ata mendojnë se I definon dhe që nga njëra anë është e vërtetë.Një paraqitje e mirë,tregon në një farë mënyre edhe personalitetin tënd,ashtu siç do të tregonte një paraqitje jo e mirë dhe ekstravagante,natyrën jo dinjitoze dikujt.
Por duhet thënë edhe se ka mjaft probleme në rininë e sotme për sa I përket mënyrës së të veshurit.Çdo kush duhet të jetë I lirë të vishet si ai ndihet më mirë dhe të mos ndikohet nga shijet e të tjerëve.Shumë vajza mendojnë se moda është gjithçka dhe ulin poshtë çdokënd që nuk vishet në të njëjtën mënyrë me to dhe nuk ndjek modën.Fundja,jo çdo njeri ka mundësi të barabarta me të tjerët,dhe për ta moda është gjëja e fundit për të cilën ata duhet të shqetësohen.Interesimi I madh I këtyre të rinjve për moden,ka bërë që në shoqërinë e sotme t’u jepet më shumë vlerë gjërave që janë sekondare dhe sipërfaqësore,dhe të mos ngrihen lart vlerat e larta morale.Fundja,këpucet e larta apo xhinset Dolce&Gabbana nuk do të të nxjerrin faqebardhë në jetë.Synimi I stilistëve më të famshëm,ka qenë që të rinjtë të mësojnë të vishen thjeshtë dhe bukur,dhe të mos harrojnë se eleganca nuk qëndron te takat e larta dhe se bukuria e vërtetë qëndron te gjërat joperfekte.Marc Jacobs ka thënë se aksesori më I bukur që mund të vërë një vajzë,është buzëqeshja e saj.
është normale që moda zë një vend shumë të rëndësishëm për të rinjtë,dhe se mënyra e të veshurit tregon një pjesë të elegancës sonë,por që kjo elegancë të arrihet plotësisht,të rinjtë duhet të fokusohen te gjërat e vogla dhe të thjeshta të personalitetit të tyre,ato gjëra që nuk kanë për të dalë kurrë nga moda.

Vepra te ngjashme
Autori: somebody · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjaft
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje njeri mundohet te ngreje lumturine e tij mbi dhimbjen e shpatullave te dikujt tjeter. Perse nuk mund te shikosh punen tende? E dini qe vetem Zoti gjykon.
Autori: erizarta zera · Lloji: Ese vleresuese · Tema: une kam nevoj per mbrojtjen e prindit
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: Kanita Arifi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...Kurse une thosha:po cme duhen librat.Por tani e kuptoj se une kam gabuar.por jithnje librat gjendeshin pran meje,me terhiqte titulli i...
Autori: Xhijnesa Hodaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Endrra ime
Endrra ime -Mengjes i ftohte ,koha kishte filluar te acarohej,pashe se kishte rene bore. Nga gezimi dola me vrap jashte,pa pritur me zuri syri nje djalosh i cili nuk levizte fare nga vendi , buzet e tij te thara vuanin per nje pike uje.Verdalle me sil...
Autori: qendresa gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dashuria ndaj prinderve
prindit, jan ata qe na dergojn ne rrugen e te ardhmes. Ata jen nje frymzim nga e kaluara dhe e ardhmja , jan gjeja me e madhe ne jeten e njeriut dhe gjeja mer e vleshme. Keshilla e prindrit duhet gjithnje te merret parasysh sepse ata nuk na japin keshil...
Autori: Floriesa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja ime
E Ardhmja Ime Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ar...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: tema porfosioni
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete. Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita Me thane qe jam shk...
Autori: Amaris Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesja
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: N.Mjeda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster n...
Autori: Mahmute Kola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E mrekullueshme
Para dia kohesh shkova ne lushnje.Vazhdoja gjimnazin po nderkohe dhe pnoja si menaxhere e numrave te telefonit.Njehere ne zyre kaloi nje i ri qe kisha te klasa.Ishte nga Elbasani.Ishte i heshtur dhe me injoronte.Me shikonte cuditshem cdo dite derisa nje d...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...




Komentet e fundit!

Emri: QyshDushhTi
Email: qyshpothu@gmail.com
Komenti: JooBashhMir

Emri: elgi
Email: elgielgi5010@gmail.com
Komenti: faqe shume e mire

Emri: dion
Email: dion.statovci@gmail.com
Komenti: /

Emri: ola
Email: ola.g@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com