Data e postimit: 2013-03-26 21:02:45
Lexime: 18129 |
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
|
|
Me 28 nentor 1912 Ismail Qemali ngriti flamurin në Vlore dhe shpalli pavaresine e Shqiperise.
Ismail Qemali - Shpallja e pavarsisë
28 nëntor, 1912
U kthye me bashkëpunëtorët e tij në Shqipëri nga Trieste për në Durrës e më tej për në Vl...
|
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë.
Kj...
|
Nena Engjell mbrojtes !
Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën .
Nena eshte ajo qe me mbajtio 9 muaj ne barkun e saj ajo qe me rriti e me edukoj .
Mburojen me te madhe e gjej tek nena ime , shpesh them me vete pse ng...
|
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje.
Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires.
Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt.
Per n...
|
vjeshta erdhi.petku i formuar nga gjethe ka mbuluar vendin.heshtja shurdhuese e vjeshtes ka pllakosur ne vend.gjithcka ka rene ne ate qetesine e vet.njerezit duken si te pergjumur.gjithcka duket mahnitese.oxhaket e shtepive...
|
E ndjej afshin e saj që ndihet në ajër.Më deh me aromën e vet këndellëse.Shoh të shtrihet nëpër tokë.E bën të rilindë dhe ndërlikset në pemë dhe e vesh me lule.Si ulet nëpër qiej dhe i përzë retë.Nxjerr në pah kaltërsinë e çiltë...
|
Gjuha jone gjuhe bilbilash
Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
|
LIBRI MIKU I JETES TIME!
Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time.
Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
|
Shkolla si vend i dijes
Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
|
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn m...
|
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...
|
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
|