Data e postimit: 2013-03-26 20:12:54
Lexime: 6348
Mbasdite Vone
Autori: Dorina.D
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mbasdite Vone
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen?
Qe nga disa muaj me pare kam filluar te perkushtohem te parashikoj gjithcka qe do me ndihmoje te gjej rrugen time. Ne vecanti, deklarohem e joshur nga mbasditet e dimrit.
Dukej sikur gjithcka ishte peisazh
I bukur i paperseritshen i syve. Nje banket me figura qe ushqejne, gezojne, qe transportojne, surprizojne dhe shpetojne. Qe injektojne pak besim. Ne fillim me pelqente drita e ores tre mbasdite ne tetor; por tani preferoj ate te ores kater, ne dimer.
Ajo qe rrotullon pritjen e pemeve. Ajo qe reflektohet ne detin e karaibeve. Ajo qe reshqet mes hoteleve te shkelqyera. Ajo qe shtrihet mbi horizont dhe kthehet ne muzg. Ajo qe filtrohet nga dritarja per te ndricuar nje vend. Ajo qe vjen te thote mirupafshim ndersa jemi duke shkrojtur, duke u perpjekur me kokefortesi qe genjeshtrat te perulen Perpara te vertetes. Rruga eshte vetem. Vazhdon te jete kur dal drejt se ardhmes. Era me ndihmon te godas. Shpalos krahet. Ndonjehere luaj verberisht. Kaloj dhe mbyll syte. Aspiroj parfumin e mbasdites dhe gati sa nuk fluturoj, por me mund frika e takimit dhe ndaloj qe te hap perseri dritaret. Atehere kaloj kohen me hijen time permbi rruge. Ne te vertete jam une qe ndjek hijen time.
Vazhdoj te ndjek hapat dhe shikoj levizjet e saj, gjurmet ne duart e saj te medha por intensive duke simuluar qe te drejtoje orkestren e hijeve te bardha. E ecura e saj e ndritshme, e zakonshme e pashqetesuar qe lirisht me duket hija ime. Ne veshet e mi tingellon dicka si anestezi, esence, gjeste...derisa arrij ne nje qoshe dhe
Ndaloj te pres, te kercej, te kendoj, dhe te qesh. Gjithcka ndodh ne minuta, te gjata si perjetesia...dhe une mendoj ne humbjen e atyre mbasditeve te paperseritshme dhe te parekuperuara me. Ne kete magji qe iken dhe ne te njejten kohe vazhdon te mbetet ketu, gjithmone ketu.

Vepra te ngjashme
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshire e varfer
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me pere...
Autori: Olaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoku
Shoku im i ngushte i cili u dashurova me te. Ai per te cilin do te jepja jeten. Ai me te cilen kaloj diten.Ai me te cilin zihemi per disa dite dhe pajtohemi prap.Por une nuk do te jetoja pa shakate e tij .Nuk do e kaloja jjeten pa te.Une nuk mungoj asnjeh...
Autori: Elham Torba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqim...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: kika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 28 nentorin
Sot qielli eshte me ndryshe po kendon cdo dallendyshe. Nje freski zemren ma freskon per ty toke qe po ndricon.. Sa bukur dukesh sot Shqiperi, e veshur kuq e zi.. Gjithe vendi po shendrit sa me mall kete dite e kemi prit. Nga shume vende te bo...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukuria
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbiozave qe e shpie gjithe sistemin e karakterizimit te njeriut ne nje tekst te vetem ...E bukura... Bukuria eshte nje cilesi e gjerave qe te ngjall ndjesi te k...
Autori: uljeta lahi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kohet e bukura qe kam kaluar me gjyshen time dhe nje shkrim autobiografik
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare i prinderve te mi , dy njerez te mire , te dashur e punetore , prandaj me dhuronin shume dashuri , gje kjo qe nuk me ka munguar asnjehere . Ne moshen dy ...
Autori: klasa jemm · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati im >>>>>>
zogjt po na zgjojn hajde qohuni po thojn Se pranvera erdh lule duhet me mbledh oh sa te dua ty o fshti im si ty s ka askund ty te duam shum e shum
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrrat tona
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte ma...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: Arlinda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perse te studjojme
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here t...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...
Autori: besila · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyra
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe deshirojme apo ate qe kemi ne mendje .Psh nje djale 12 vjecar enderromte te behej futbollist dhe doli perpare pasqyres se deshirave dhe e shikoi veten si nje ...




Komentet e fundit!

Emri: geralda
Email: martin.jol@yahoo.com
Komenti: waw shum bkr :*



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com