Data e postimit: 2013-03-22 12:25:54
Lexime: 8108 |
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klasen e nente
Por nuk i dihet a e dashuron djali vajzen. Vajza mendon se ai e do pasi i duket se ai e shikon. Cdo dite qe kalon ajo rregullohet cdo dite ben ...
|
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
|
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dhe zemer mire ai ishte ne klasen e 4 kurse une ne te 3 ai ishte nxenes i mire mire po ai doli ne klasen e 5 kurse une ne te 4 une nje nate duke nejtur babai...
|
Shtëpia në pemë
Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm.
Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
|
Autori:
Henri Lasku
·
Lloji:
Tregim
·
Tema:
Do te flasim per nje arushus qe merr gjera pa lejen e te tjereve!...
Arushi Topolak
Nje dite arusha mblodhi te gjitha kafshet dhe u tha:
-Tani u rritet,dhe do ta gjeni vet ushqimin.
Edhe une pyeti i habitur arushi topolak qe ishte me i vogli.Edhe ti tani shkoni.Ata u nisen duke ushqyer dhe...
|
Viti i Ri....
Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri pe...
|
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave.Ajo lexonte shume ngaqe mund te imagjinoje, por nje dite i ndodhi diqka qe me te verte qe ajo donte , nje Aventure. Pyessni: Cfare Aventure ...
|
Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?!
Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty?
E si mund un dashuri, te fillo...
|
mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne kete jeteee une mamin tim e dua me gjithe zemer dhe shpirte mamin tim e kam ne zemerrrrrrrr pra mamin time une shume e dua alloviuuu mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
|
ishte nje djal i vetem i cili nuk kishte prinder.
ai pas disa viteve shkoi ne nje qytet ,atje gjeti nje banes te madhe , dhe ta
ni ai kur u rrit u martua me nje princez dhe tani ube edhe ai princ.
kur tani ai kaloi shum dite te bukura me gruan e tij qe...
|
Kete mengjes u zgjova me nje dhimbje te tmerrshme koke.Piva nje ilac qe te me qetesonte.Per shkak se ishte pluhur,zhurma peshperitese me acaroi nervat.Ate cast ra telefoni shurdhues.Nderkohe dikush eshte prapa deres sime dhe i bie fort ziles shungulluese ...
|
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shok...
|
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
|
Te flasim per diten e enjte;
Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te
Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume
per te.
Eshte ora e gjeografise,
Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja.
Ia kaloje shume mir...
|