Data e postimit: 2020-05-30 10:05:42
Lexime: 2450
Spiuja
Lloji: Tregim
Tema: ,
Autori: Esma Rrmoku
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 4/4
Qyteti: Podujeve
E-mail: rrmokuesma@gmail.com


Nje vajze Kejsi dhjete vjeqare donte te behej spiune,meqe karaten e dint dhe dinte te hetonte.Nje dite hetoi ne lagjen e saj nje grup spiunash.Ajo shkoj te spiunat iu lut ta pranonin,por ata nuk e pranuan. Pastaj kur shkuan spiunat d rrembyen Kejsin .E derguan ne nje vendm dhe i treguan se kush ishin ata dhe cfare donin ga ajo,ata ishin dia persona kunder spiunav dhe donin te gjitha informacionet dhe planet e tyre.Ajo nuk pranoj pas tri oresh Kejsi duhej te pranonte sepse i than se do ti bente keq familjes se saj.Kejsi pranoi por ne mendje kishte nje plan u tha atyre ta tregonin planin e tyre ,dhe Kejsi ua filimoi zerin .Kur e hetoi nje spiun i tregoi gjitqka spiuni nuk i beso pastaj ia tregoi zerin e filimuar ai u trondit nga Kejsi.Ai e mori zerin dhe vajzen ,u tregoi te tjerve Kjsit u dhan informacione dhe planet etyre jo te verteta ajo u dergoi.Dhe spiunat i kapen dhe i burgosen.Kejsi u be spiune dhe kishte misione te lehta.Keshtu Kejsi shpetoi familjen dhe spiunat.

Vepra te ngjashme
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Tregim · Tema: Letersia
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave.Ajo lexonte shume ngaqe mund te imagjinoje, por nje dite i ndodhi diqka qe me te verte qe ajo donte , nje Aventure. Pyessni: Cfare Aventure ...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: sherin · Lloji: Tregim · Tema: ato ndeshen me shume rreziqe
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shok...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: nevrije halimi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: familja ime
mesuesja ime ajo u kujdes per mua me tregoi se q qeshte jeta me tregoi se qka eshte e verteta ne kete jete une mesova shum gjera qe te mesoj te mirat e kesaj bote ti shijoj mos te mbes diqka mbrapa se jeta ka shum hapa
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Macja dhe Dhelpra
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira. Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato filluan se cila,dinte me shume truqe dhelpra dinte me shume truqe.Pastaj Bam-Bam u ndegjua nje e shten e armes.Ato u frikesuan shume dhe pastajmacja u ngjit ne...
Autori: Bilal XHaferi · Lloji: Tregim · Tema: ne kete veper behet tem per luftrat
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve romake . Me sakte , behet fjale per kryengritjen e madhe Ilire te viteve 6-9 te shekullit te pare te eres se re kunder romakeve . - Kete kryengritje e udhehoq...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te jetes qe do te shenonte zhvillimin e metejshem te njerezimit. Aty, ne qender te Londres, ndodheshin zyrat me te medha te kesaj fushe e prane tyre ndodhej n...
Autori: Gentjola Mema · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria...
...Na ishte njeher e nje kohe.... Ishte viti 2017 . Data 29.04.2017. Duke qene se jemi ne shekullin 21 ne shekullin e teknologjise , ekzistojne shume rrjete sociale qe pothuajse e gjithe bota i perdore. Keto rrjete sociale po ashtu edhe interneti te ja...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ata u larguan
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo bote,nga bota e te gjalleve.Ishte larguar ashtu sikurse largohen dallendyshet ne sezonin e dimrit por ne dallim nga dallendyshet ai nuk do kthej me kurre n...




Komentet e fundit!

Emri: Esma Rrmoku
Email: rrmokuesma@gmail.com
Komenti: :

Emri: Esma Rrmoku
Email: rrmokuesma@gmail.com
Komenti: :



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com