Data e postimit: 2012-12-30 09:24:50
Lexime: 5321
aventurat e hansit dhe te shokeve te tij
Lloji: Tregim
Tema: ato ndeshen me shume rreziqe
Autori: sherin
Shkolla: servete maci
Klasa: 3A
Qyteti: tirane
E-mail: sherinsherin@yahoo.com


Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shoket tha:"Shoke ne horizont eshte nje peshkaqen sa varka jone"!Dikush tha po sikur ta sulmojme me lopata"Jo-u pergjigj Hansi.Sepse ai do te na i thyej me dhembe.-tha Hansi.Hansi mori shpaten dhe luftoi me dhembet e peshkaqenit derisa peshkaqeni u largua.Me pas arriten ne nje ishull qe nuk banonte asnjeri.Varka ndalio dhe te gjithe zbriten nga ajo.Hansi tha:"Tani do te bejme pushim,pastaj do gjejme nje strehe.Pasi mbaruan pushimin ato shkuan ne nje shpelle.Vendi ishte pak i lagesht dhe me gavorre.Keshtu qe e pastruan.Degjohet nje zhurme.Hansi tha:"Po vijne piratet merrni shpatat dhe luftoni".Dolen dhe luftuan si burra derisa u kthyen fitimtare.Dites tjeter shkuan ne nje vend te cuditshem me shkebinj.Disa skelete qe ishin aty afer rrembyen fshehtas nje shok te Hansit.Hansi tha:"Do te kalojme dhe anen tjeter nese do jete nevoja.Hansi dhe shoket e tij takuan nje vemje.Ajo tha se pak me tutje ishte vendi te cilin e kishin rrembyer shokun"Lugina e skeleteve".Ato shkuan tek vendi i skeleteve dhe e shpetuan shokun fshehtas.Pastaj bene nje plan.Shkuan te luftonin me skeletet me shpata.Perseri dolen me triunf si heren e dyte tek piratet.Disa skelete shpetuan dhe ngriten nje kamp.Shoket ja dogjen kampin dhe i vrane.Pastaj ato shkuan me varke ne qytetin e tyre.

Vepra te ngjashme
Autori: Aurora Rexhepi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ariu dhe masha
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
Autori: Aleksander alija · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Me shoket e shoqet nje dite debore
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillova te merja shoket e shoqet e mia ne telefon,duke i thene qe te shkonim te luanim me topa debore. Kur shkuam the shkolla te gjithe po luanin,kur aty afer p...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Esma Rrmoku · Lloji: Tregim · Tema: ,
Nje vajze Kejsi dhjete vjeqare donte te behej spiune,meqe karaten e dint dhe dinte te hetonte.Nje dite hetoi ne lagjen e saj nje grup spiunash.Ajo shkoj te spiunat iu lut ta pranonin,por ata nuk e pranuan. Pastaj kur shkuan spiunat d rrembyen Kejsin .E de...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Endrit Alushani · Lloji: Tregim · Tema: Talenti Jon
Në këtë trgim bëhet fjal për dy djem qe donin ta ndertonin një Shtëpi. Ata për qdo mëngjes punonin e sndalonin der në mbrëmbje , kur një nat e von zurë te flisnin the vendosen qe të ndertojn një shtëpi më te bukur se që e kishin.Kur te ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...




Komentet e fundit!

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ee po sa i forte qenka ky hansi me shoket e vet eeeeeee?trim qeka. ua ua ua sa i forte . na mahniti. pupupupupupupu. marshalla se po e hame sysh

Emri: uni
Email: unikiki@yahoo.com
Komenti: me pelqen hahahaha

Emri: timi
Email: timireni@yahoo.com
Komenti: hahahahahah shume e mir

Emri: segi
Email: segimegi@yahoo.com
Komenti: shume e mir

Emri: geri
Email: gerimika@yahoo.com
Komenti: me pelqen hahahahha

Emri: geri
Email: gerimika@yahoo.com
Komenti: me pelqen hahahahha

Emri: lala
Email: lalalola@yahoo.ccom
Komenti: shume e ebukur e kam pelqyer gjithmon

Emri: friki
Email: frikitola@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume shume e mire

Emri: mira
Email: mirastela@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: gimi
Email: gimiagimi@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume hahah


Emri: mira
Email: mirastafa@yahoo.com
Komenti: hahahahahhahah e bukur

Emri: sigi
Email: sigilala@yahoo.com
Komenti: me pelqen

Emri: kejsi
Email: kejsikevi@yahoo.com
Komenti: hahahahah

Emri: reni
Email: renimaliqi@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com