Data e postimit: 2013-07-08 10:57:07
Lexime: 8569
3 qenushet camarroke
Lloji: Rrefenja
Tema: aventurat e tre qenusheve
Autori: Medina Shijaku
Shkolla: 3 Deshmoret
Klasa:
Qyteti: Kavaje
E-mail: medina.titi@yahoo.com


Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten pak ata u grindnin shume me njeri-tjetrin dhe benin shume trazira. Nje dite qenushet donin te benin nje aventure e cila do te ndryshonte jeten e tyre. U nisen per ne pyll dhe e bene kete veprim pa i treguar asgje gruas. Erdhi mbremja dhe qenushet e uritur kishin humbur rrugen . Gjeten nje shpelle te madhe e te erret e u futen brenda. Por aty jetonte Erva dhelpra dinake e pyllit. Ajo ishte teper e zgjuar prandaj i shkoi mendja per te ngrene dhe keshtu i ngriti nje kurth te vogel Rajanit Xhesit dhe Xhekut. Tre qenushet u njohen me dhelpren dinake . Ajo i ftoi te beheshin miqte e saj prandaj filloi ti bende disa lajka . Rajani qe ishte me i madhi e kuptoi rrengun e dhelpres prandaj i doli kunder asaj. Ai nuk pranoi te behej miku i saj. Dhelpra e terbuar iu sul 3 qenusheve . Ata arriten te shpetojne dhe e kuptuan se kjo ishte aventura me e madhe e jetes se tyre.

FUND.......................................

Vepra te ngjashme
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: sherin · Lloji: Poezi personale · Tema: dhelpra behet mbretereshe
Nje luan ne na vdiq kur nderkohe dhelpra dinake po hante fiq.Pastaj dhelpra qete qete doli ne milete.Kur dhelpra doli foli:Tani une jam mbretereshe dhe kam fuqi sa nje sulltaneshe,shume do bertas sa kush ben gabime do ti vras.Po shpetoi ndonjeri me te d...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Analize letrare · Tema: DHELPRA DINAKE QE DONTE TA HANTE SORREN
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...




Komentet e fundit!

Emri: liljana gorani
Email: goranililjana@hotmail.com
Komenti: me fal perlina nuk doja ta shkruaja ty shpresoj te me falesh

Emri: liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: oj ti perlina.....mos e zjat shume me medinen bitch muti katunare prej synej,,,,,e ke zjat shume llapen ti po ta nreq mire un ty ce do te thote bitch qepe gojen tani dhe shko te ndrrosh panolinen

Emri: gisel gorani
Email: goranigisela@gmail.com
Komenti: Pse,kaq dinake qenka Erva qe paske shendrruar ne dhelper?

Emri: Liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: Medina shume e bukur kjo rrefenja qe ke treguar ti por per pak caste po' medoja.......rajan xhesi dhe xheku kan pas qene tre qente e tu apo jo dhe erva eshte emri i kusherires tende apo jo hahahaha

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: nje fund qe sme pelqeu. prapseprap i bukur si rrefenje

Emri: Nora
Email: Sinani tanusha @hotmail.com
Komenti: Beatiful,:-* nice,;->lovely,:-Pswet

Emri: Tanusha
Email: Sinani tanusha@hotmail.com
Komenti: Shume bukur;->

Emri: Medina
Email: medina.titi@yahoo.com
Komenti: MIR QE UNE JAME BEB TI JE TI JE PLAK ME MIRE BEB SE SA PLAKE SE PLAK TE BIN FLOKET DHE SE KE JETEN E GJATE NDERSA BEBE E KE JETEN PERPARA MIIIIIIIIIIIIIIII

Emri: perlina
Email: perlina.perla@222.com
Komenti: ha i mut s_u_h_e

Emri: Sabire
Email: maite_peroniii@hotmail.com
Komenti: sh. e bukur medina


Emri: anna
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: SHUME E BUKUR KETA QENUSHET QENKAN SI SHUME CAMARROKE MIRE QE SHPETUAN NGA DHELPRA ERVA



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com