Data e postimit: 2012-07-10 06:42:15
Lexime: 6619
"Shpikja e anijes kozmike"
Lloji: Tregim
Tema: Aventure
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te jetes qe do te shenonte zhvillimin e metejshem te njerezimit. Aty, ne qender te Londres, ndodheshin zyrat me te medha te kesaj fushe e prane tyre ndodhej nje shtepize ku jetonte nje shpikes i quajtur Xhek. Te gjithe jeten ia kishte dedikuar shkences. Se fundmi, ne mendjen e tij kishte lindur ideja e shpikjes se nje makinerie qe do ta conte njeriun ne nje planet tjeter. Te gjitha i kishte bere gati, projektin e plote dhe organizimin e punes, por ai s’mund te bente asnje levizje pa marre me pare miratimin e ministrit te shkencave, Sir Roxher, nje njeri i zymte e me te meta, qe gjithcka e vinte ne funksion te interesave te tij. Ndermjet Sir Roxher dhe Xhekut gjithnje kishte ekzistuar rivaliteti per ministrine. Nje dite, shpikesi Xhek, i bindur per aftesite e tij niset drejt pallatit te shkencave, ku kerkon nje takim me ministrin. Ky i fundit e pranon takimin. Xheku hyn ne zyre dhe paraqet projektin e tij. Sir Roxher, se bashku me ndihmesin e tij, plakun trashaluq Uill, te cilin mund ta quajme me shume sherbetor se sa ndihmes, filluan te qeshnin me te madhe, mosbesues ndaj nje projekti ne dukje te parealizueshem, por Xheku kembengulte ne ate qe ai besonte. Bisedimet vazhduan gjate, derisa u arrit ne nje perfundim. Do te vihej nje bast. Nese Xheku arrinte te ndertonte makinerine, ai do te zinte vendin e Sir Roxher ne ministri, ne te kundert, ai do te hiqte dore pergjithmone nga shkenca. Xheku nuk e dinte se pas ketij basti fshihej nje plan djallezor i Sir Roxher. Ai nuk do ta linte kurrsesi Xhekun te arrinte projektin e tij ne tre muaj kohe qe ishte planifikuar. Per te realizuar kete plan, ai vuri ne ndjekje, inspektorin budalla, te quajtur Fiks. Fiksi me urdher te Sir Roxher do ti ofrohej si ndihmes Xhekut e do ti shkaterronte cdo pajisje ne funksion te projektit, por si budalla qe ishte ai kurre nuk arriti ti prishte pune Xhekut. Kaluan dy muaj e projekti kishte ecur me sukses. Tani mbetej vetem prova. Xheku kishte menduar qe ne “anije kozmike”, keshtu e quajti ai, te hipte nje qen ne trupin e te cilit vendosi nje gjurmues te shpikur prej tij, me ane te te cilit do te kontrollonte rrugen qe do te ndiqte anija. Inspektori Fiks mundohet te beje nje perpjekje te fundit. Ai do te hiqte gjurmuesin nga trupi i qenit, por ne vend qe te bente kete, ai hoqi qaforen e vogel duke cuar te gjithe planin e Sir Roxherit kot. Prova u krye me sukses. Xheku i gezuar shenoi rezultatet e projektit, tashme i lumtur per realizimin e endrres se tij. Fiksi, i frikesuar sic ishte, niset per ne ministri per ti dhene lajmin e keq ministrit. Kur Sir Roxher mori vesh “mundin” e cuar kot te tij, urdheroi te rrihnin inspektorin Fiks. Pas disa minutash do te behej mbledhja me komisionin e shkencetareve, ku do te ishte edhe mbreteresha. Me te filluar mbledhja, Xheku paraqiti arritjen e tij dhe u tregoi te gjitheve historine e bastit. Sir Roxher u mundua ta paraqiste bastin si nje loje pa vlere, por ne ate cast hyn inspektori Fiks, i cili nxorri ne pah shume te palara te ministrit. Atehere, me urdher te mbretereshes, Xheku mori postin e ministrit, ndersa Sir Roxher perfundoi ne burg, aty ku duhej te ishte futur me kohe.

Vepra te ngjashme
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: REA SERANLLARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Prometeu,nje hero i vetmuar"
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e adhuruar per shume artiste e poete. Ai kreu nje akt human ne kohen kur njerezimi ndodhej ne erresire,injorance dhe varferi.Prometeu u rrembeu perendive...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Joana goxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Karma
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kishte mbijetuar nje kohe tjeter dhe qe e ruante te pafajshem vizionin e saj per boten . Por... Ishte krejt e kunderta . Ajo vuante. Vuante se tepermi . Kujti...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Portretizimi i Oso Kukes
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. Mbi buze i qendronin mustaqet kacurrel e leqe leqe. Ai kishte lindur sokol mali e vinte nga nje familje e mire e fis me emer. karakteri i tij e bente ate t...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ata u larguan
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo bote,nga bota e te gjalleve.Ishte larguar ashtu sikurse largohen dallendyshet ne sezonin e dimrit por ne dallim nga dallendyshet ai nuk do kthej me kurre n...
Autori: Klaudjo · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuri e pamundur
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e pamundur , ajo ishte breda tij . Por tashme gjendej i vetem , ne nje dhom te vogel . Midis 4 mureve. Nje dhom teper e ftohte , dukej boshe . Duart e tij ish...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com