Data e postimit: 2012-07-10 07:21:30
Lexime: 52654
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Tema: Aventure
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale.
Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin e bukur te Vlores. U nisem dhe udhetimi shkoi shume mire. Dielli shkelqente dhe leshonte mbi toke rrezet e nxehta te cilat pasqyroheshin mbi siperfaqen e pafundme te detit, sterkalat e te cilit dukeshin si margaritare qe vezullonin nen driten e tij te arte. Nga dritarja e makines ndjeja eren e shpejte qe me rrihte fytyren dhe me lejonte me veshtiresi te hapja qerpiket e te shikoja detin, gadishujt e larget dhe reren e shkelqyeshme qe mbulonte nje pjese te mire te plazhit. Plazhi ende nuk ishte populluar shume dhe nen kete peisazh te mrekullueshem qe ndodhej para meje me lindi ideja per te ekspozuar dhe nje kureshtje e jashtezakonshme per te zbuluar gjithcka ne lidhje me detin.
Sapo mberritem ne plazh, u zhyta menjehere ne detin e paster e te kristalte i cili me dukej sikur ishte i gjithi imi. Filluam te luanim e gjithe familja e me pas une me motren vendosem te merrnim nje varke per te shetitur dhe kete gje nuk e benim per here te pare ate vit, por argetoheshim gjithmone duke shijuar pamjen e qytetit nga thellesia e detit.
Kete rradhe ndryshe nga heret e tjera, u larguam shume nga bregu dhe kjo ndodhi pa e kuptuar aspak. Ishte kurioziteti ai qe na kish shtyre per te shkuar aq larg. U ndodhem perpara nje shpelle te erret dhe vendosem te hynim megjithese pak te frikesuara. Brenda saj ishte shume fresket dhe kishte nga te gjitha anet uje. Arritem ne fund dhe vume re dicka te bardhe e te shndritshme siper nje kutie prej druri.

Vepra te ngjashme
Autori: Enxhi · Lloji: Tregim · Tema: tregimi rrefimtar
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cilet kishin ardhur per te kaluar pushimet.Dielli sapo ishte shfaqur ne arenen qiellore , dhe ne po benim gati vendin ku do te qendronim. Duke u argetuar , pa...
Autori: Tedi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Aventure
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ishin gati per nje aventure te madhe, gati per te kaluar male, fusha, kodra e lumenj. Une, Kozi, Klausi, vellai i tij Enio, Fabiola, Petri dhe drejtuesi j...
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Tregim · Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Tregim · Tema: Endrrat pertej hapesires
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet Dimerore
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit te ri te udhetonim po per shkak te pandemis vendosem qe mos te udhetonim jasht shtetit por te shkonim ne nje nga vendet e bukura dhe madheshtore te shqipe...
Autori: Xhemis Cekani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh! Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...




Komentet e fundit!

Emri: kuci
Email: kuci@gmail.com
Komenti: very ugly

Emri: h
Email: 5dt7y@gmail.com
Komenti: j

Emri: dele
Email: dele.dele@dele.com
Komenti: bravooo

Emri: sdu
Email: sdusdusdu@gmail.com
Komenti: spr frt .

Emri: Stefanolazanja
Email: Stefanolazanja@gmail.com
Komenti: Shm bkr e ke bo mir do ishte edhe mylljen po skgjse e bona vet ate👏🏻😜

Emri: kingemanuel7
Email: elidomi40@gmail.com
Komenti: super fare

Emri: Bukuria
Email: Elidaa@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shummmmmm

Emri: dajana cenaj
Email: dajanacenaj98@outlook.it
Komenti: very very beautiful

Emri: anisa
Email: anisatozaj98@hotmail.com
Komenti: shume shume bukur bravo

Emri: aannna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: nuk e di. nuk me pelqeu dhe per me teper po te ishte tregim do te kishte 1 fund shume me ndryshe. kjo ngjan e lene pergjysme


Emri: anesa
Email: anesa-aliu@hotmail.com
Komenti: i paske gjet fjalet ma te bukura

Emri: imer
Email: meli-ko@hotmail.com
Komenti: shum shum e bukur

Emri: gimi
Email: gimiagimi@yahoo.com
Komenti: hahahahahahahhaha goxha e bukur

Emri: frenci
Email: frencipala@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: lala
Email: lalalola@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume ka kohe qe e kam lexuar por prap me pelqen

Emri: sarah
Email: sarahsarah@yahoo.com
Komenti: me pelqeu shume

Emri: kiku mema
Email: kiku@zbavitu.com
Komenti: ej ta kishe vazhdu edhe pak do te ishte me mire

Emri: fernando alonso
Email: fernando_alonso@live . com
Komenti: nona fare, pa problem se fundin e bera vete flm.

Emri: kevi
Email: leomessi1915@hotmail.com
Komenti: pse nuk mbaron tregimi?

Emri: erjon
Email: otrbregu@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur , autorja ka ditur ta percjell shume bukur tregimin..!!


Emri: kutza zogajj
Email: kutza_bukuroshja@live.com
Komenti: ishte shumm e bukur po mua nuk em pelqejj se



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com