Data e postimit: 2012-07-10 07:16:30
Lexime: 8100
Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kalonin pothuajse gjithe diten duke luajtur bashke. Perpara dy portave gumezhinin zhurmat marramendese te femijeve nga mengjesi deri ne mbremje. Ne porten e pare banonin Tuvaket, kurse ne tjetren Valinet. Te dyja familjet benin nje jete teper te veshtire dhe kishin nje ekonomi te dobet.
Nje mbasdite gushti nje karroce ndaloi papritur perpara dy shtepive dhe brenda saj ndodhej nje grua se bashku me te shoqin dhe i donte shume femijet. Sapo i pa ata duke luajtur me njeri-tjetrin i lindi deshira per te shkuar prane tyre e ti perkedhelte. Ajo nuk kishte femije dhe deshironte qe njerin prej tyre ta biresonin. Djali qe i terhoqi zemren gruas se re ishte Sharli. Ajo u afrua shume me te dhe keshtu vendosi te bisedonte me prinderit e femijes. Kur degjoi fjalet e zonjes Hybjere nena e djalit shtangu. Filloi te shqetesohej shume nga kerkesa qe po i behej per dicka te tille qe ajo e konsideronte jonjerezore dhe pergjigja e saj ishte jo shume e prere dhe e vendosur. Zonja Hybjere shume e merzitur dhe e pashprese nga reagimi i nenes se Sharlit doli nga shtepia, pasi ajo ishte munduar duke e vizituar Sharlin cdo jave duke i sjelle dhurata e ushqie. Megjithate ajo se bashku me te shoqin vendosen te trokisnin ne porten e Valineve, me shpresen se ata do te pranonin. Filluan te bisedonin te rriturit me njeri-tjetrin dhe familja e varfer u josh nga shuma e te hollave qe do te perfitonin, keshtu qe pranuan ta biresonin djalin e tyre.
(Pas shume vitesh kur) Kohet kaloni dhe marredheniet midis dy familjeve po ftoheshin e nuk ishin te mira. Tuvaket ngulmonin se veprimi i Valineve ishte i papranueshem dhe s’ishte human, pasi nuk mund te lesh dashurine vetem per te fituar para dhe te mira materiale.
Pas shume kohesh ne fshat kthehet djali i Valineve per te vizituar prinderit e tij. Sharli duke pare situaten dhe kushtet ekonomike qe i kishin krijuar shokut te tij, i lindi zilia dhe u ndje keq. Sapo shkoi ne shtepi filloi te qortonte prinderit, duke ju thene se ata nuk kishin menduar per te ardhmen e djalit te tyre dhe se do te kishte deshiruar me gjithe shpirt ta kishin biresuar, por harronte se prinderit kishin vendosur dashurine per te mbi gjithcka.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...




Komentet e fundit!

Emri: ada
Email: adalove57@gmail.com
Komenti:

Emri: ada
Email: adalove57@gmail.com
Komenti:

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com