Data e postimit: 2013-07-18 14:51:25
Lexime: 4059
thenie e mencur
Lloji: Te tjera
Tema: je i paprekshem
Autori: Anonim
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: -
E-mail: anonim@anonim.com


ndoshta jam gjam
qe kur bie ne toke
thehet,
por ama,
mos harro
se dhe pse
i thyer nuk te lejon
ta shkelesh
se po e shkele
do te kuptosh
cdo te thote
fjala dhimbje

Vepra te ngjashme
Autori: Bahe · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuri
Mos më harro!! Ku je zhdukur oj perendesh? Që nuk ti shoh ata dy sy!! Të i biem sytë ndesh, E të them sa te dua ty. Të të them një fjalë që skam guxim! Ajo fjalë kaq pa kuptim për disa, Po per mua, Per mua jeten ma ka marr. ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
NENA Ti ishe njeriu i par qe me perqafove ne fakt ende pa me perqafuar me mbajte 9 muaj ne barkun tend si munt qe tete harroj kaq shpejt nen ti je njeriu i vetem ne ket jet qe e ben njeriun e lumtur . ti gjitha fshetesit qe i mban brenda ne zemren tende...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: K.B · Lloji: Poezi lirike · Tema: Të shprehës ndjenjat
Të gjesh gëzim nën fjalët tuaja, Që i kërkoj me vite e që mhunasin. Ëmbël dhimbje kraharuar , Lotët heshtur zdinë të ndalen. Prej viteve pret gëzimin, E pse i adhuroj kaq shumë? Zgjen pytje të përgjigjet , Ëmbla vogel qe e don kaq ...
Autori: Diamira Havalja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nene
Cdo dhimbje e ka nje lot Cdo vrasje nje percmim Cdo arkim e ka nje shok Dhe cdo arritje nje deshtim  Je engjelli im mbrojtes Qe zoti ma ka dhene Je bukuria e gjithe botes Qe me krenari e therras NENE Ndoshta, ndoshta, ndoshta Vetem shprese...
Autori: Armondaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kjo dhimbje e thell mund te sjell fryte paqeje
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton. Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jet...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Në Mundsh Të Duash Jeten Dhe Tè Luftosh Për Të Jetuar"
Harro ato që t'kan, harruar. Beso në ato që t'kan respektuar. Respekto ato që ,e kan merituar. Duaj atë qe t'ka dashuruar. Lumturo atë që lumturi t'ka dhuruar. Qëndroi pranë atij-asaj që Ty pranë t'ka qëndruar .Mos e Ul kokën pë...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: Komentues · Lloji: Anekdota · Tema: Tragji-komedi
Vajza:Kqyrni,shoqe kam tablet ajpad Shoqja1:Sa i. Bukur,e gzofsh ! Shoqja 2 mendon:U bo kjo me ajpad.Iu theftë qaji tablet n'pllaka iu theft! Autori:Vajza ftoi 2 shoqet e saj dhe ua kallxoi tabletin. Po një shoqe ish te plas prej inati dhe qejf kish...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vetmia
Jam i vetëm dhe i tretur Në këtë dhomë hir të heshtur Nga errësira e natës dhe e njerëzve i mbuluar jam Nga zhgënjimi përqeshësh dhe therës i rrethuar jam Do më përpijë kjo vorbull e errët dhe e turbullt Trishtimi e brengat kan...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Peron i veqant
A ka emer me te embel sesa emri nene..... Kur je semur ajo te sheron,kur je ne hidherim ajo te gezon, kur ke dhimbje vetem ajo dhimbjen t'a largon. Unë e quaj simbol i paqes se veq miresi sjell ne jet na edukon e na meson hapat e par se si ti bejme. N...




Komentet e fundit!

Emri: elda
Email: lena@yahoo.com
Komenti: nje duartrokitje e madhe per te nentat e Hasit jeni te papare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com