Data e postimit: 2018-08-31 11:33:08
Lexime: 3082
Mejrem tableti u thi
Lloji: Anekdota
Tema: Tragji-komedi
Autori: Komentues
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Tiranë
E-mail: Komentues@live.com


Vajza:Kqyrni,shoqe kam tablet ajpad
Shoqja1:Sa i. Bukur,e gzofsh !
Shoqja 2 mendon:U bo kjo me ajpad.Iu theftë qaji tablet n'pllaka iu theft!
Autori:Vajza ftoi 2 shoqet e saj dhe ua kallxoi tabletin.
Po një shoqe ish te plas prej inati dhe qejf kish që ti thehej tableti n'pllaka.
Vajza një ditë hap jutubin e ngjon kangt e Kidës.
Ajo edhe nis ti knu.
Vajza me tablet:OK,dalim ama premtimet si ke majt.Mos harro se nuk jena mo bashk bashk baaaashk.Na Na Na
Autori:Ta e majt tabletin,i shket prej dore dhe i thehet.
Vajza e mërzitur:Merjem!
Merjem:Ha ha
Vajza:Tableti u thy!
Merjem:Heeeee!
Autori:Vajza nis e qan shum
Merjem:U thy tableti!
Autori:Vajza nis e qan prapë,por Merjemi ma qetësu i thot:Shuuuuuuuuuuuuuuj!

Vepra te ngjashme
Autori: anto · Lloji: Anekdota · Tema: tradhetia
djali mer ne telefon vajzen dhe i thot: - zemer c far po ben? vajza i thot: - ja, ri, po mendoj per ty po ti cfar po ben? - ja, kam filluar pun ne lokalin qe erdhe ti tani po meqenese ra llafi co pish???
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kur të vdes një ditë!
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: Aurora Rexhepi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ariu dhe masha
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: paula · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqe te ngushta
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo ato vajza sumnd..te krahasohen miqesia jone nuk mund te pershkruhet me fjal por eshte nje shprehje "trimi i mire me shoke shume". shoqet e mia i perqafoj d...
Autori: Baki Imria · Lloji: Poezi personale · Tema: Ketu flitet per nje vajzë e cilla e kishte bjere nje fustan te ri.
Ishte një vajzë, E bukur si selvi, Nuk kishte fustan, Për të shkuar ne Prishtinë. Vazja I tha: Mama nuk kam fustan, I kam te vogla, Duhesh të blesh si sahat. E bleti e ëma e saj, Vajza u gëzua, Veshi per ne shkolle, Që të shkoj. ...
Autori: To.mi. com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai i...
Autori: de anonim · Lloji: Te tjera · Tema: pak argetim
e di qe do te thoni qe keto lojra mund te behen ne faqe te ndryshme por me erdhi nje ide dhe mendova ta provoj dhe ketu keshtu qe mos me shani hahaha..... Dhe e bej kete per te ditur qe kjo faqe ku ne marrm pjese ka me shume vajza apo dje...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë nÃ...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pasqyrimi ne liqen
Pasqyrë, po si pasqyrë Pasqyron një trup, një fytyrë Ti që vetëm fizikun sheh A thua mua a po më njeh? Jam unë Lorena, shoqja jote Një vajzë e vogël dhe pak e dobët Që me sy ëmbël të shikon Ndonjëherë me dorë edhe të ngacmon...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Esida Tufa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena ime
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Vajza për zemër ,djali për emër !




Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Mos e merrni shume seriozisht! Nuk eshte e vertete por nje barcalete per te qeshur.

Emri: Komentues
Email: Komentues@live.com
Komenti: Kjo barcaleta ishte gallat kot për qejf.Mos e merrni shumë seriozisht.Po vija në lojë 1 video që e pashë në instagram e youtube.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com