Data e postimit: 2013-01-01 09:12:35
Lexime: 21071
Te falesh
Foto
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Te falesh
Autori: Hygerta Uruci
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: Xa
Qyteti: Belsh -Elbasan
E-mail: hygertauruci@yahoo.com


Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ta lesh ate ne doren e dhimbjes e te urrejtjes atehere kurre nukdo te jesh i afte as te falesh por as te meritosh faljen e dikujt tjeter. Per njemoment kur je e lenduar apo e zhgenjyer, ndjen se gjithçka ka humbur kuptimin qedikur kishte dhe ta falesh kete dhimbje te duket e pamundur. Sa me shume rriteshaq me shume e kupton se eshte e kote te vazhdosh duke mbajtur meri e inate nezemer, do jete gjithmone diçka qe do te te ndaloje te jesh e lumtur, te qeshesh mete vertete. Nje gje qe prishet njehere nuk do mundet kurre te kthehet ashtu siçishte ne fillim. Eshte njesoj si nje pasqyr e cila thyhet dhe sado te mundohemi tingjisim copat e saj, nuk do na japi me pasqyrimin tone te sakte. Besimi per njereziteshte shume I veshtire per tu fituar e mjafton vetem nje cast per ta humbur ate.Une mendoj se njerezit e forte dijne dhe duhet te falin sepse falja sipas mendimittim nuk do te thote qe nje raport te kthehet ashtu siç ishte ne fillim por qetesiaper shpirtin tend. Ne qofte se fal dike ne rradhe te pare duhet bere per teshpetuar veten tende nga dhimbja. Por gjithashtu e di shume mire se shpesh herenuk arrin te komandosh dot as ndjenjat pozitive e as ato negative. Dhimbja eshtenje ndjenje negative e nuk te lejon dot te mendosh ashtu siç duhet. Kemi shume pakkohe per te qene te lumtur e mendoni pak nese kete kohe duhet ta harxhojme dukembajtur lendime e trishtime ne shpirt. Mos prit asnjehere qe falja kundrejt dikujtte vije te ty. Duhet te jesh vete ti qe te kuptosh se gjerat duhet ti fitoshperfshire ketu dhe aftesine per te falur e per te bere diçka te mire per jetentende. Nuk jane te dobet apo pa karakter ato persona qe arrrijen te falin. Ata kanekuptuar kuptimin e jetes. Se nuk ja vlen te kesh nje peng ne zemer kur mund talargosh ate, nuk ja vlen te ndihesh keq me veten tende kur fajin nuk e ke ti. Dhembi te gjitha duhet te dish se per sa kohe je gjalle, duhet te ndishesh gjalle, duhette falesh veten tende sepse duke falur veten tende arrin te falesh edhe te tjeret,duke falur te tjeret behesh nje njeri I madh. Nuk ka dhimbje me te madhe se njendjenje qe nuk te lejon te jetosh I qete. Kujdesu vete per veten tende e ke per ta kuptuar se cfare ka me shume rendesi. Eshte vertete e veshtire te falesh por do te jete akoma me e veshtire te jetosh me dhimbje ne shpirt. Pas nje dite me shi do tevije nje dite me diell. Pas nje falje te sinqerte do te vije diçka me e bukur dhe me evertete. Mjafton te kemi besimin te vetja jone dhe atehere kemi per ta ndiereshpirtin e lire. Do te jemi me te lumtur, me te qete, me te sigurt.

Vepra te ngjashme
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: Pakora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te gabosh eshte njerezore, te falesh eshte hyjnore.
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gabojme eshte njerezore? Pse te falim eshte hyjnore? Cfare ka falja qe e barazon me dicka kaq te larte sa hyjnorja? Falja ekziston sepse ekziston gabimi. Ne n...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kërkosh falje të mëson të falësh .Kur dhimbja ta pushton shpirtin të falësh të duket një gjë e pamundur .Të gabosh është njerëzore,kurse të fal...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese informuese · Tema: likarabi@gmail.com
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...




Komentet e fundit!

Emri: yllka
Email: yllka@hotmail.com
Komenti: Shume i bukur

Emri: 567
Email: beni@yahoo.com
Komenti:

Emri: kledisa gremi
Email: kledisagremi@gmail.com
Komenti: shm e bkr ....esht shm e vertet

Emri: 123
Email: 123454678910123456789@hotemail.com
Komenti: ti je sh e shemtut n foto

Emri: QQQ
Email: aq@hotmail.com
Komenti: pertoj me e lexu

Emri: joana
Email: joana.erf@hotmail.com
Komenti: flm qe me shpetuat nga detyrat e gjuhes

Emri: dhyrsy
Email: ukds@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: nela
Email: nelallukaj@hotmail.com
Komenti: shume e bukur , bravoo

Emri: ardis
Email: ardisuruci@yahoo.com
Komenti: e bukur ...me duhet kljo per mesim .... flmmm

Emri: alma mazreku
Email: lira_rora@suhareka.net
Komenti: SHUME BUKUR


Emri: hygerta
Email: hygertauruci@yahoo.com
Komenti: like a boss thnx

Emri: besa
Email: marku.besa@yahoo.com
Komenti: bravo nje ese shume domethenese te pergezoj

Emri: gerta
Email: gerta60@live.com
Komenti:

Emri: oltian
Email: oltianerri@rocketmail.com
Komenti: eshte shume e bukur por edhe te verteta fjalet ne ese jane shume te bukura dhe te verteta ?

Emri: hygerta
Email: hygertauruci@yahoo.com
Komenti: e keni te gatshme :P :P



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com