Data e postimit: 2015-02-03 16:17:20
Lexime: 9209
Dhimbje dhe liri
Lloji: Ese argumentuese
Tema: kjo dhimbje e thell mund te sjell fryte paqeje
Autori: Armondaa
Shkolla: "Emin Duraku" Dragobil
Klasa: 8
Qyteti: Malishev
E-mail: armonda-monda@outlook.com


Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton.
Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jeten e tyre qe fjala pavarsi ta kaploj ket vend.
Nuk e dim a te kemi lot trishtimi apo gezimi? ne njeren ane kemi humbur shum trima ,por ne anen tjeter jemi te lir.
Siq thojn "Qdo e keqe ka nje te mir "- prandaj edhe "Qdo luft e ka nje mbarim"-

Vepra te ngjashme
Autori: Laurita Avdiu · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Qe nga femijeria enderronte te luftonte me pushk ne dore qe KOSOVE ta qlironte dhe te jemi te lir pergjithmon. Derdhen gjak per liri bene luft per pavarsi per ta qliruar vendlindjen e tij qe te jemi te lire eta festojm kete PAVARSI
Autori: .... · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: zemra jon
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shpres por jeta qenka nje gje shum interesante ndoje her na gezon nganjher edhe na hidheron. Jeta mua me ka dhuruar shum sende te reja por ato sende nuk po...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Bajram Gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ese Kujtuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim pa shtepi e prinder , e Shum persona u bën heronjt tanë te cilet dhan jeten e tyre per qlirimin dhe lirin te atdheut ton. Keta deshmor edhe pse te pakt...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Pêr pavarsin
Pavarsi Urime përvjetori Sa me knaqesi E pres kete ditë Si u ba Kosova Shtet i ri me ty pavarsi 17 Shkurti Pavarsi ështe ditelindja e djalit ton E fesofshim me skenderin Përgjithmon pavarsin Sa e lumtur jam Qe e shkruj kete poezi M...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per familjen
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emocione ndihen fal dashuris ku kjo e fundit nuk ka kufi ne familje dhe pa as nje lloj interesi. jeta esht ber shum matrialiste dhe nuk evlersojn njerzit e dash...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per pavarsin
Pavarsi Mirse erdhe ne shtetin ton, Urime per shumë mote Se je shteti ma i ri ne botë, Urime Kosova nan Pavarsia. Edhe Skender Begi E ka ditlindjen bashk me Pavarsinë Urime me jet Të gjatë e te lumtur Per shumë vite suksese ...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Ky shi"
Ndonjëherë… Sikur… Ndonjëherë…sikur … Janë fjalët që na shtojnë dëshirat, Ndonjëherë…sikur … Fjalë që na rrethojnë, Këto zemra dinë veç këtë gjuhë, Na lejoni ti themi këto fjalë, Jemi fëmijë kemi ëndrra, Kemi...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Rrefenja · Tema: Gjyshi im.
Çdo dit gjysh ti pom mungon Çdo dit zemren po ma shkatrron Gjithçka n'lidhje me ty mu m'lendon A thu pse ti mu kaq shum pom mungon? Edhe jeta ka shum sfida po t'murr ty, e mi hupi mu shum t'mira.Pom mungon sa ska mo.Te dua shum e me te njejten paf...




Komentet e fundit!

Emri: Ycd xb hg s gg bh uf dgh
Email: mileycyrus@t-shirt.com
Komenti: Shum bukur por pak shkurt eseja duhet vazhduar edhe pak

Emri: Aurela kastrati
Email: Aurelakastrati@hotmail.com
Komenti: Keto ese jane shume te bukura♥♥

Emri: 1234879
Email: orhidea_latifi@live.com
Komenti:

Emri: fortesa
Email: fortesaavdiu@hotmail.com
Komenti: shume e bukur dhe gjdo gje e vertet

Emri: suela
Email: glacial72@hotmail.com
Komenti: mendoj se kjo ese eshte shum e mir dhe fjalia e fundit ishte shum qelluese por vetem se eshte e shkurter

Emri: eezg
Email: ee-zg@hotmail.com
Komenti: e mir por mendoj se duhej te vazhdohej ende

Emri: !$#@@&^%$
Email: sixheitartari@gmail.com
Komenti: shume shkurt per nje ese argumentuese

Emri: Genta
Email: mileycyrus@t-shirt.com
Komenti: mire por shkurt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com