Data e postimit: 2017-04-13 19:50:36
Lexime: 3263
Zoll Rece
Lloji: Romane
Tema: - Fantazma
Autori: Nekalvi Kamberi
Shkolla: Koben
Klasa: 8
Qyteti: Vakuf,Diber,Albania
E-mail: nekalvikamberi@gmail.com


TM Krijuar nga:
Nevin Kamberi ,Kevin Kamberi,Alvin Kamberi 21.04.2016 Mbaruar:25.04.2016


Kapitulli 1. Zoll Rece Fantazma .
Një ditë një djalë që quhej Rik pa në një gazetë një gjë shumë interesante.Ai shkoi tek shtëpia e shokut të tij Rexit.
Rexi merrte vesh më shumë se Riku në librat që krijonte Riku,prandaj dhe Riku shkoi t’i kërkonte ndihmë atij në këtë çështje.
Riku e pyeti Rexin:-A e di ti se ku është Tirana?
Rexi i tha:-Po. Në Shqipëri.
Riku:-Mirë por ne do të shkojmë në Amerikë.A pranon të shkojmë.Në qoftë se po atëherë nisemi nesër.
Rexi e pranoi.
1
Kur Rexi pranoi Riku u lumturua por pak si me hatër.
Të nesërmen ata u bënë gati dhe u nisën me makinë për në aeroport.Rexi filloi të fliste në telefon me shefin e tij që quhej Albert.
-Alberti e pyeti Rexin:-Ku po shkon?Nga e ke rrugën?
-Rexi iu përgjigj :–Për në Amerikë.
-Alberti:-Si, pa lejen time?
Rexi e mbylli telefonin dhe filloi të tallej me shefin duke thënë :Si ,pa lejen time ….Si, pa lejen time?...
Riku u tmerrua pasi dëgjoi shokun tek fliste si i çmendur.Më pas Rexi tha:Pse u nisëm në Amerikë? 2
Riku tha:-Për këtë ,shikoje.Rexi mendoi dhe tha:-Për një gazetë.Mund t’i blije edhe në dyqan more idiot….
Riku :-Jo për gazetën por edhe për këtë kuriozitet.Shikoje dhe përgjigju nëse di gjë për këtë që është shkruar.
Rexi e lexoi dhe me zor po gjente llafin.
Rexi tha-Ku e lamë muhabetin.Ah po tek kurioziteti.Mirë këto janë budallallëqe.Fjalën e tha i inatosur.
Riku tha: –Po ajo atje çfarë është?Shikoje atë Zigfrid.
Rexi tha: –Pra kjo na qenka fantazma jote.Ai është thjesht një virus me emrin Zigfrid.
Riku Tha:-Lexoje edhe një herë kuriozitetin
3
Rexi e lexoi me vëmendje.Ai lexoi e lexoi shumë herë ,por më në fund kuptoi diçka.Rexi i stresuar tha: –Ti kishe të drejtë.
Po çfarë është ?-tha Riku.
-Rexi tha:-është ,është një fantazëm me emrin ZOLL RECE i fisit RECE.

Duke parë gazetën më në fund ata arritën në aeroport.
4
Aeroporti ishte i mrekullueshëm.Riku si idiot mori tërë ushqimet e njerëzve të tjerë që ishin në aeroport.Njëri i tha-Çfarë ke ti si merr gjërat e të tjerëve,a po të duket vetja i fortë?
Riku ia goditi surratin dhe e hodhi përtokë.Disa të tjerë u trembën dhe filluan t’i shërbenin Rikut.
Riku hipi në avion bashkë me Rexin dhe filloi të shihte nga dritarja.
2-3 orë më vonë.
Rexi u ngrit.Ata nuk kishin arritur por Rexi pa një mal.Rexi e ngriti Rikun nga gjumi dhe tha:-Arritëm më në fund.Tokë,Tokë.
Riku dhe Rexi pritën 20 minuta e 15 sekonda mjaft të gjata.
Ata arritën . 5
Amerika ishte siq e kishte përshkruar një Mojsi.Mojsiu ishte një plak i mjerë.Rexi pa Rikun tek po udhëtonte dhe i tha-More ta kalova prapë në gjënë që ke krijuar ,si gjithmonë.Ne nuk erdhëm këtu për nja dy rrugë Zvicër.Ne erdhëm për fantazmën.More Maksimilian Pegasus.Riku shkoi tek Rexi.Ata pasi panë një lojë futboll dhe një GTA IV,u nisën.
Ata shkuan tek një kështjellë e harruar që kishte një mijëvjeçar që ishte lënë.Aty ishte një skelet.Rexi dhe Riku hyrën në atë kështjellë .Ata kërkuan e kërkuan për pjesët e fantazmës.Ata nuk u lodhën për 15 orë me rradhë dhe më në fund u këputën.Riku i tha Rexit:-A pushojmë?
Rexi e pranoi dhe të dy ata u ulën të pushonin. 6

Të dy vazhduan kërkimin.Rexi po kërkonte jashtë ndërsa Riku brenda kështjellës.Rikut i ra një copë dorë në shpatull.Riku tha-Ti je Rex?Ti je aty?
Ajo ishte dora e fantazmës ZOLL RECE.
Riku e kapi dhe e kafshoi për t’i ndjerë shijen se a ishte fantazma dhe më pas tha me vete:-ç’ishte ky veprim i pamenduar .Unë as që e di si e ka shijen fantazma dhe e kafshova krahun e atij vdekësire.
7
Rexi kishte gjetur një gisht .Pjesët u vendosën në makinë.
Rexi dhe Riku kërkuan shumë shpejt e shpejt.Rexi pa një rrjetë 150,000,000 VOLT.Ajo të shkrinte të gjallë.Riku ishte brenda dhe pa një buton.Riku e shtypi dhe u ndez një gjë.Riku pa një pjesë tjetër të fantazmës.Rexi po eksperimentonte një gjë ,pra një gurë.Guri në fakt ishte zemra e fantazmës ZOLL RECE.Rexi kishte një gjë që mat njësi.Njësitë e zemrës së fantazmës ishin 680,000,000.Riku kishte gjetur disa nga pjesët e tjera .Makina filloi 8
të shndëriste.Rexi dhe Riku bënë ca hapa prapa dhe filluan të flisnin.
Rexi:-A do të vazhdojmë kërkimin?
Riku:-Jo.Ne do të flasim pak për forcën e tij dhe fillojmë.
Rexi tha:-hë pra le të fillojmë se ne nuk marrim vesh nga këto gjëra.
Riku u nis i pari.Ai kontrolloi jashtë në oborr, brenda në kështjellë,dhe thirri Rikun.Ai i tha:- Shiko sa gabime gramatikore ka ky libër.Ka mbi 600 gabime.
Riku ndërroi temë dhe tha:-po shoh forcën tënde.Fuqia jote qenka mbi 15,000,000.Rexi e shkatërroi objektin e Rikut.
9
Të dy vazhduan punën.Rexi s’po gjente gjë ,kurse Riku gjeti trupin e fantazmës,por në të vërtetë ishte thjesht një kostum.
Rexit i ra të fikët.Kur u qua ishte mëngjes.Rikun e kishte zënë gjumi afër rrjetës me 150 milion VOLT.Rexi gjeti një dhomë.Ai u fut aty.Brenda dhomës ishte një një shkencëtar .
Rexi e pyeti:-Si quhesh?
Shkencëtari u përgjigj:- Dekster.
Ai kishte gjetur 3 pjesë të fantazmës por ai e pengonte Rexin me ushtrime matematike të MASTERIT.Rexi gjeti vetëm 60% të tyre.Deksteri kishte një shok me emrin Mako.Ai ishte mjeshtër përqindjeje.Deksteri filloi të fliste për kohërat e tij që ishin para 100 vitesh. 10
Riku dhe Rexi u larguan dhe bënë një plan që ishte plani i Rexit .
Rexi filloi të thoshte planin që ishte:-
Si fillim, do të hymë në dritare dhe do të ecim ngadalë që ai të mos të na shohë kur t’i marrim tre pjesët që ai ka dhe nëse na sheh, do e godasim atë në fytyrë dy a tre herë .Ata hyrën nga dritarja dhe ecën ngadalë ,por ra diçka .Riku mendoi se e kishte hedhur Rexi dhe ai u inatos.
11
Deksteri i pa që i kishin marrë pjesët e fantazmës që kishte gjetur dhe u inatos e u morri hov dhe goditi Rexin .
-Riku e hodhi përtokë Deksterin dhe iku me pjesët e fantazmës.Riku dhe Rexi ikën për te makina e tyre ngjyrë blu .
-Rexi vrapoi te fshihej ngaqë po shihte disa ylbere gjigande si ato në arktik.Ai ylber edhe pse ngjante pak me ata të arktikut
12
nuk ishte nga ata.
Nga ai ylber u shfaq fantazma, por e gjallë.Riku shkoi ta takonte atë dhe fantazma ose Zoll Rece tha:- Largohuni nga këtu.
-Riku dhe Rexi pyetën njëkohësisht:-Pse?
Fantazma nuk u përgjigj.
Ata vrapuan që të shpëtonin siç u tha Zoll Rece .Ata vrapuan e vrapuan ,por edhe Fantazma të njëjtën gjë bëri.
Riku dhe Rexi hyrën në brendësi të barit dhe filluan te bisedonin me zë të ulët .
Riku tha:-Ej Rex çfarë do të bejmë tani.
Rexi tha:-Pse më pyet mua?Ti je shefi.
13
Riku tha: –Vrapooo!!!!!
Riku dhe Rexi panë që fantazma i kishte arritur dhe po qëndronte duke i parë.
Ata vrapuan dhe vrapuan dhe kurrë nuk u lodhën por Rikut i kishte ngecur këmba tek një degë .Fantazma e kapi dhe e hëngri atë .Fantazma u bë më i fortë , sa dhjetë fishi i Fantazmës së mëparshme .
Rexi iku me të katra sepse e pa shokun e tij që u mund nga një vdekatar i përçmuar.
Rexi u inatos dhe i hodhi një gur Fantazmës ,por nuk i bëri gjë aspak fare.Fantazma u tërbua për një moment ,dhe u kthye në gjendjen e mëparshme.
Rexi vrapoi dhe nxori thikën dhe filloi të vraponte dhe u tremb dhe për pak i ra të
14
fikët .

Rexi u zgjua dhe pa fantazmën 1 metër para tij .Fantazma po përpiqej ta vriste por Rexi po i shmangej dhe për pak atë e vrau fantazma . Rexi nxorri thikën dhe ai iu sul Fantazmës që ta vriste e ta zhdukte atë nga faqja e dheut. Pas shumë përpjekjesh ai e sulmoi atë ,dhe pasta jai mendoi:- Po sikur ta godas në zemër . Riku e ndjeku që ta godiste atë në zemër dhe ta vriste.
Ai më në fund pas 8 minutash e goditi atë në zemër dhe mendoi se e vrau .
Rexi po largohej dhe Fantazma u ngrit dhe filloi të shërohej dhe Riku u tremb
15

Rexi filloi të kujtonte disa stile me shpatë.
Por Rexi nuk kishte shpatë prandaj që ai praktikohej me thikë dhe iu kujtua stili që kishte krijuar .Ai e bëri atë stil dhe vetëm e shtyu pak Fantazmën.Fantazma e kopjoi atë stil dhe e bëri më mirë se Rexi .
Rexi po vdiste dhe iu kujtuan fjalët që i kishte thënë dikur Mojsiu që ishin:-“Të gjitha gjallesat munden nga “Portali i Fantazmave”.
Ai mendoi ta dërgonte fantazmën për te ai portal. 16
Rexi u ngrit në këmbë dhe u nis për te portali dhe donte të shkonte sa më shpejtë tek portali që të vriste fantazmën.
Fantazma pa Rexin që po i largohej dhe e kishte lënë pas Fantazmën .
Fantazma e sulmoi Rexin me “Thonjtë e Mëdhenj” .Rexi e ndali sulmin me anë të thikës ,por thika iu thye.
Rexi tha: –Tani më është thyer thika dhe nuk kam asnjë armë ,dhe fantazma është pas meje .
U sa panik!!!
Fantazma u inatos dhe filloi të ndiqte Rexin.
Rexi vrapoi sepse nuk kishte asnjë armë dhe fantazma e sulmoi sepse nuk kishte asnjë armë . 17
Rexi kapi thoin e fantazmës dhe e bëri atë një shpatë dhe sulmoi fantazmën.
Fantazma tha:-Je i vdekur!!
Rexi:-Me mua e ke?...Kujtova se po flisje për veten.
Fantazma tha:-Ti tallesh me mua Maksimilian ?Unë ta kalova dhe tek stili që kishe krijuar,se tani më është kujtuar kjo fjalë që e kisha që kur të kalova tek stili yt.
Rexi:-Po pra.
Fantazma u tërbua dhe e sulmoi Rexin ,por Rexi e ndaloi dhe u largua që të planifikonte një strategji që ta dërgonte për te portali i fantazmës së shpirtrave të vdekur.
18

Rexi donte ta mundte fantazmën .
Rexi tha me zë të ulët:Të mendohem pak, portali i fantazmave vetëm i transporton në dimensionin e demonëve fantazma.
Fantazma u lodh ,po ashtu dhe Rexi dhe bënë një pushim.
Rexi i dha fantazmës nja dy Hot Dog .
Pastaj filluan sërish betejën dhe fantazma më përpara po e lejonte Rexin që të fitonte.Fantazma u bë nja 2 herë më i fortë.
Rexi u inatos dhe theu thikën dhe pastaj ai u bë me dy thika .
Fantazma e sulmoi me dhëmbë thikën e Rexit ,dhe Rexi e ndaloi.
Rexi filloi të vraponte . 19
Fantazma i tha :-Ndalo aty!!!
Rexi tha :-U ndala.
Fantazma pa një dritë lejla te një derë.Rexi filloi të luftonte ndërkohë që po vraponte që të shkonte te portali ose ndryshe dera lejla.

Rexi e pa që dera ishte vetëm 200 metër larg dhe u gëzua shumë.Rexi filloi të vraponte me një shpejtësi të madhe që të arrinte tek portali i fantazmave.
20
Fantazma pa që Rexi po vraponte dhe vrapoi edhe ai që të vriste përfundimisht Rexin ,por pastaj ai u ndal.Rexi ktheu kokën pas.Fantazma u çmend fare dhe pastaj ai lëvizte e lëvizte që të largonte Rikun nga kontrolli i tij.Rexi filloi të vraponte për te fantazma ,dhe fantazma e rrëzoi dhe tha :-Më fut në portal po guxove.
Rexi e kapi fantazmën dhe e hodhi lart dhe fantazma u fut menjëhërë në portalin e fantazmave.Fantazma u mund prej Rexit.Fantazma tani është në portalin e fantazmave.Rexi pa makinën dhe iku nga kështjella.Portali u mbyll.
Rexi shpëtoi dhe shkoi për në shtëpi

21
Kapitulli 2.Ringjallja e fisit Rece.

Rexi po shkruante librin e historisë të tij gjatë udhëtimit me gjetjen e fantazmës Zoll Rece.Ai kishte shkruar 18 faqe dhe pas 10 minutash e mbaroi librin me 21 faqe por nuk donte ta mbante kaq të shkurtër dhe donte të shkruante një pjesë të re të aventurës së tij.
Rexi shkoi për tek makina e tij dhe mendoi diçka me vete:- Kushedi se çfarë po bën Riku tani në këtë moment ku jam tani unë.Rexi hapi bagazhin e makinës.
22
Rexi e furnizoi atë me naftë dhe e mbylli bagazhin e makinës.Rexi e hapi makinën dhe u fut brenda në makinë dhe vendosi çelësat e makinës.Makina u ndez dhe Rexi e nisi makinën për në aeroportin për në shtëpinë e Zoll Rece.Atë aeroplan e kishin lënë qëkur ,sepse brenda ishin vetëm tre persona të cilët ishin Piloti1,Piloti2 dhe Rexi.Njerëzit e tjerë kishin ikur që të shpëtonin prej fantazmës së mallkuar Zoll Rece.Rexi e futi makinën në aeroplan dhe më në fund aeroplani u bë gati dhe u nis.Aeroplani ecte me 450kilometra në orë.
Pas 7 orësh arriti në shtëpinë e mallkuar të fantazmës sepse donte të vazhdonte historinë e tij.
23
Rexi zbriti nga aeroplani dhe e mori me vete makinën dhe hipi tek makina.Avioni u largua me 450kilometër në orë.
Rexi e nisi makinën por kishte shumë kthesa.
Rexi pa diçka se makinës i ishte kafshuar leva e cila e ndalonte atë ose e ngadalësonte shpejtësinë e makinës.Ai e pa që shpejtësia e makinës së tij ishte 36 km në orë.Rexi nuk e kishte mendjen tek rruga ,por po mendonte se kush mund ta kishte kafshuar atë ,por papritur përpara tij ishte një kthesë dhe makina nuk mund të ndalohej sepse dikush e kishte ngrënë marshin e makinës.Makina e kishte shpejtësinë shumë të madhe.
24
Makina ishte shumë e shpejtë dhe Rexi u hodh nga makina e tij dhe ra në greminë .
Rexi u plagos pak por mbahej në këmbë pa problem fare por makina u përplas me një shkëmb dhe u formua një orteg gurësh të mëdhenj dhe ata e mbytën Rexin duke i rënë të gjithë përsipër.
Rexi ishte plagosur shumë.
25

Rexi ishte plagosur shumë dhe ishte në gjendje të keqe dhe kritike.Atë e kishte shpëtuar një plak i mjerë i cili i tha:-Kur të zgjohesh do të të tregoj se kush jam unë por kur të jetë koha.
Rexi u zgjua,por aty gjeti dikë që po shkruante një libër.Ai dikushi ishte plaku ynë i mjerë.
Rexi pa një të shkruar që ngjante “****”.
Plaku tha:-Shko të ndalosh fisin Rece ,sepse tani nuk është vetëm një fantazëm por janë tre fantazma që po përpiqen të ringjallin fantazmën Zoll Rece.
26
Fantazmat ishin në shtëpinë Rece dhe njëri nga fantazmat quhej Bik Rece tjetri quhej Zigfrid von Rece kurse i fundit quhej Leon Rece.Shefi i tyre ishte Zigfrid von Rece i cili kishte një hundë gjigande.
Këto të gjitha ia tregoi Plaku Rexit.
Rexi doli nga shtëpia e plakut e cila ishte thjeshtë një kasolle.
Rexi pa fantazmat tek silleshin rrotull portalit në ajër.

27
Fantazmat dukeshin si drita,por Rexi e dalloi vetëm njërën nga ato.
Rexi u afrua që të shikonte më afër dhe të dallonte se çfarë ishin dhe një nga fantazmat tha:-♪𡞱¥ó£ôÉ㳆5.
Rexi u tremb dhe u fsheh pas një shkurrjeje.
Fantazmat po kryenin ritualin e ringjalljes së fantazmës tonë Zoll Rece.RINGJALLU-tha fantazma Zigfrid von Rece.
Fantazma Zoll Rece u rrikthye dhe donte të hakmerrej ndaj Rexit.
Rexi nxorri shpatën nga çanta dhe filloi të luftonte me Zoll Recen ose Fantazmën tonë
të gjorë.Zigfrid von Rece tha:-Ju të dy fantazmat e tjera shkoni të ndihmoni fantazmën tjetër. 28
Leon Rece filloi të luftonte me armë dhe thirri 100 Leon Rece të tjerë.Leon Recet klona ishin të dobët dhe vriteshin me një goditje të vetme fare.
Bik Rece ngriti një gur 89.7ton dhe e hodhi drejt Rexit por nuk kishte aq forcë sa ta hidhte aq larg gurin.
Zolli mori fuqinë e gurit dhe u bashkua me të dhe nuk duroi edhe aq gjatë dhe u bë normal si në formën e mëparshme .
Rexi u rrëzua dhe i errdhi një shok i vjetër që ta ndihmonte .Cili mund të ishte ai?
Ai ishte plaku i kasolles i cili kishte eksperiencë të plakur me më shumë përvojë se Rexi.
Por kur hoqi maskën ai ishte Riku…
29
Rexi u habit.Riku i tha Bik Reces:-A bëjmë mundje dore?
Bik Rece:-Oh, po, në rregull, kuptove?
Ata filluan të bënin mundje dore dhe Bik Rece nuk kishte fare mundësi.Biku u klonua 50 herë kundër dorës së Rikut.
Riku u hodh në erë rreth 44metra larg.
Rexi nxorri thikën dhe e nguli në gojën e Bikut.
Biku ulëriti.
Biku u zhduk fare nga faqja e dheut dhe u shkatërrua në gjendje fatale.Rexi dhe Riku filluan të vraponin dhe u fshehën pas një peme 15centimetra.
Zoll Rece tha:-Ju mendoni se jeni fshehur pas asaj peme të hollë fare. Faqja 30
Leon Rece shkoi përpara Zoll Reces tek Riku dhe Rexi.Leoni ishte një tip i bardhë me hundë të madhe dhe me veshë të mëdhenj.Zoll Rece u ndal dhe e lejoi Leonin të merrej me Rikun dhe Rexin.Leoni kishte forcë klonimi.Ai u klonua 185 herë ,që ishte maksimumi.Riku dhe Rexi dolën dhe filluan të bënin një ndeshje të fortë.Ata po i shihte një djalë me motorr. Ai pëlqente vendet ku ka aksion.Djali me motorr erdhi tek Rexi dhe Riku.
Djali me motorr tha:-Jam Valoni ,garuesi më i mirë në garat me motorra.
Valoni i hodhi përtokë shumicën e ushtarëve të Leonit ,pra 80.Valoni pa dy dështakë njëri ishte Deksteri kurse
31
tjetri,Mako,por Valoni kishte marrë një shok me vete .Ai ishte Tristani.Tristani ishte kampion bote për ndeshje.Ai mund të ngrinte mbi 240 kg, por Tristani kishte një forcë nga një mjet i tij.Me atë mjet mund të ngrinte 140Ton.
Aty erdhi me një shpejtësi të madhe prej 45 -90 kilometër .Leoni tha:-Unë mund të ecja shumë më shpejtë se kaq por po prijsa të më mbërrije Zigfrid Von Rece.
Zigfrid Von Rece u inatos dhe tha:- Ti nuk je kaq i shpejtë.
32
Leoni guxoi por Valoni i nguli një thikë ballit.Leoni filloi të villte.Valoni u mërzit dhe iku nga kjo luftë kaq e shëmtuar.Tristani nuk iku por ai nuk po luftonte .Ai vetëm po tregonte muskujt.Rexi e largoi dhe Tristanin.Deksteri filloi të bënte detyrat .Mako filloi të krijonte gjëra,pra askush nuk po i ndihmonte .Ata po qëndronin si përtaca të ngordhur në shtrat.Rexi tha:-Erdhi dhe niveli i parafundit Zoll Rece.Rexi dhe Riku ia goditën surratin.Tristani erdhi dhe ia bëri këmbën më të butë se miza.Tristani filloi ta godiste me grushta.Riku tha:-Sa primitiv.Rexi nxorri nja dy shpata të mprehta.Zoll Rece tha:-Ti do të më vrasësh mua?Riku tha:-Po.Kë tjetër?
Rexi ia preu krahun ,po krahu i tij u shfaq.
33

Fantazma Zoll Rece po rrotullohej dhe tha:- Z.Zigfrid eja pak që të të tregoj diçka.
Zigfridi tha:- Çfarë ?
Zoll:-Vetëm eja pak.
-A ke dëgjuar për atë fantazmën që quhej Brandit?
Zigfrid :-Jo.Pse?
Zoll :-Ai u mund në një mënyrë shumë të keqe ,me këputje hunde ,syu,veshi…
Zigfrid:-Veshi?Kishte vesh ai?
Zoll:-Vetëm u ngatërrova pak.
34
Rexi u largua që të shkonte tek një burrë që quhej Solomon që krijonte disa teknika magjie,por edhe stile me shpata.
Papritur tek një televizor u shfaq Solomoni Live .
Solomoni tha:-Unë e di një stil për të parë ç’ më kanë marrë.
Rexi e injoroi.
Ai iku sërish në betejë dhe e sulmoi Zigin.
Fantazma e gëlltiti Zigifridin Von Rece të fisit Rece të Receve të vërtetë dhe Zolli po bëhej në formën e tij finale që nuk e kishte përdorur më parë kundër Rexit dhe Rikut .
Fantazma për pak arrinte formën e tij finale “Evolimin Përfundimtar Rece” 35

Fantazma:-Tani unë u transformova në evolimin tim final.Mund të më quash Zoll Rece i artë.
Rexi ra pa ndjenja kurse Rikut i ikën fuqitë vetëm sa e shikoi Fantazmën .Rexi u përmend dhe përdori një stil me këmbë .Por ai nuk i bëri gjë ngaqë Fantazma ishte bërë 139 herë më i fortë.
Fantazma tha :-Ti s’më mund dot mua more i Faqja 36
mallkuar.
Rexi u inatos dhe për pak ai vdiq.Ai nxorri thikën nga xhepi dhe përdori gjysmën e fuqisë që të bënte teknikën e Mj.Solomon që bëhej vetëm me shpata .
Te shpata doli një dritë blu që Solomoni e quante “ Çakra Ki”.
Rexi pasi e përdori teknikën tha :-Kjo teknikë quhet “Shpata e Ki-së”.Rexi ra pa ndjenja dhe erdhi Riku e i dha një “Paracetamol”.Rexi u përmend dhe ai shkoi të pushonte dhe erdhi Riku në betejë dhe tha:-Kjo do të jetë hera e parë që unë i ziu do të luftoj .I shkreti unë!!!
Rexi ishte duke thënë që ishte i fortë duke qëndruar drejt .
37

Rexi ende nuk ishte shëruar dhe betejën po e vazhdonte Riku dhe Riku u ndal që të planifikonte diçka që të mundte Fantazmën e Artë .
Riku tha me vete:-Po sikur t’i kërkoj Rexit që të më mësojë se si të përdor teknika Ki-je dhe t’i bashkojmë ato me qëllim që të mundim Fantazmën .
Riku shkoi t’i thoshte Rexit për këtë .
Rexi tha :-Çfarë the?...Pse nuk më shkoi në mendje kjo gjë?
Rexi pranoi.
Riku tha:-Mirë , por duhet t’i themi Fantazmës për këtë 38
Riku:-Ej ,Fantazmë a mund të stërvitemi të paktën për një ditë?
Fantazma Zoll:-Po,sepse nuk mund të më mundni edhe po të stërviteni.
Riku dhe Rexi u larguan për te shtëpia e plakut ose Rikut.
Rexi i tha:-Si fillim,përqendrohu,më pas përdor pak nga fuqia jote dhe hapi i tretë, thjesht merr shpatën dhe mendoni sikur shpata të ketë fuqi .
Riku e provoi dhe herën e parë dështoi, e provoi dhjetëra herë dhe më në fund ia doli.
Të nesërmen ata shkuan në betejë dhe ishin në formë të mirë .
39

Ata menduan që të përdornin që në fillim teknikën që kishin krijuar me bashkim fuqie.
Riku dhe Rexi filluan që të dërgonin fuqinë e tyre tek thika e Rexit dhe më në fund e dërguan në thikën e Rexit dhe sulmuan ,doli një dritë me ngjyrë të verdhë nga shpata .
Rexi më në fund e përfundoi historinë e tij.
FUND
40

Vepra te ngjashme
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë n...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Arteida · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetvetja
Kur ndodhesha përgjat brigjeve të dëshirave lundruese të kohës, unë jetoja brenda iluzioneve të përditshmërisë.Kur merrja frymë ajrin e pastër të natyrës, unë dashurohesha në vehtën time.Jetova në kulmet e shtëpive të rrënuara nga dhi...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: udhëtim
Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. Aty ne hëngrëm pica të shijshme dhe na mirëpriti një kamarier flokëverdhë. Pas kësaj ne shkuam të vizitonim dajat e mi në Tiranë. Atje ndenjëm n...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Frika
Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo imagjinar . Eshtë një ndjenjë shqetësimi e thellë kur jemi përpara një rreziku që na kanoset drejtpërdrejt a përpara një rreziku të ardhshëm, p...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Një udhëtim imagjinar në aparatin tretës
Më kujtohet eksperimenti që bëmë me miqtë e mi shkencëtarë. Provuam të shihnim se çfarë ndodhte me masën ushqimore ose ndryshe ushqimin në aparatin tretës së njeriut. Si fillim morëm një vullnetar. Ky vullnetar ishte një shkencëtar i cil...
Autori: Marilena Koxhaj · Lloji: Tregime per femije · Tema: Tregime për fëmijë
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu Tha shërbëtorëve të tij të merrnin një bilbil.Pas disa orësh erdhi Bilbili.Mbreti u gëzua që mori një bilbil ai ishte shum i lumtur. Ditën tjetër erdhi një kuti pë...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: Ambra Muça · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zemra
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të padukshme, pikërisht këtu në zemrën time. Aty nisi të rritej dicka, më saktë të mbinte dicka, pa i hedhur një farë, pa i dhënë një arsye. Aty fillo...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishin dy femije e nuk kishin Prinder
Ishin dy fëmije që nuk i kishin prindërit, ata ishin shumë të mençur dhe një ditë shkoi agimi tek njomëza dhe i tha o moj njomëz sa jam e vetmuar, nuk e kam as kënd në shtepi, jam vetëm, a do të vish me mua që të rrish ? Njomëza ju përgj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com