Data e postimit: 2022-11-27 18:57:21
Lexime: 3493
Kush e solli Doruntinen
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Doruntina dhe Konstandini
Autori: Iva
Shkolla: Mysmym shyri
Klasa: 8
Qyteti: Tiran
E-mail: Ivasulejmanasi@gmail.com


Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kishin kërkuar të martoheshin me të.Por asnjëri nuk arriti ti fitonte zemrën derisa një ditë erdhi një trimë nga një vend shumë i largët dhe i fitoj zemrën asaj.Por nëna dhe vëllezërit nuk dëshironin ta kishin larg,vetem vëllai i vogël Konstandinin ia mbushi mëndjen se në të mirë dhe në të keq ai do ta sillte motrën e tij Doruntinën.Duke dhënë fjalën e tij nëna dhe vëllezerit e lejuan Doruntinën të martohej larg.Vitet kaluan dhe shumë armiq erdhën ta pushtonin vendin.Djemt dolën në luftë duke u vrarë një nga një përfshirë dhe të voglin Konstandinin.Nëna e cila kishte mbetur vetëm shkoj në varreza të qante djemt.Iu afrua varrit të Konstandinit dhe filloi të qante me të madhe.-“Konstandin si ma bëre këtë!Dhe më le mua vetëm të paktën të kisha afer Doruntinën që të qaja dhimbjen me të.Por as atë nuk e kam se ti më binde ta martonim atë larg.Kush do të ma marri vajzën tani?Si do ta mbash fjalën tani që nuk je më?
Nëna qau sa qau dhe më pas iku në shtëpi.Konstandini që as dheu nuk e treste pasi nuk mbajti dot fjalën që i kishte dhënë nënës.U ngrit nga varri dhe shkoj drejt shtëpis së Doruntinës kaloi fusha,male,lumenjë,kodra për të arritur tek e motra.Kur arriti më në fund e gjeti duke kërcyer dhe festuar ditën e pashkëve.E motra u cudit kur e pa dhe menjëherë e përqafoi.
-Eja shkojmë motër e dashur .-i tha Konstandini
-Për cfarë ke ardhur të më marrësh ndonjë e keqe apo e mirë që të di cfarë të vesh.-i tha Doruntina.
-Kështu sic je shumë mirë vetëm të nisemi sa më parë.
-Në rregull .-i tha Doruntina
Dhe vëlla dhe motër u nisën për në shtëpi.Kushdo që i shihte habitej se si një njëri i gjallë dhe një i vdekur rrinin bashk në një kal.Pas një rruge të gjatë më në fund arritën në shtëpi.Pas një rruge të gjatë më në fund arritën në shtepi.Konstadini la të motrën në derë dhe u kthye në varrë.Më në fund ai mund te pushonte i qetë pasi mbajti fjalën e dhënë.Doruntina e lumtur që ishte më në fund në shtëpi,trokiti menjëherë në derë.Nëna u habit kur dëgjoi derën.Pasi kishte vite që nuk e vizitonte askush.Kur ato panë njëra tjetrën filloven duke qarë dhe Doruntina i tha nënes që e solli Konstandini.Ajo u cudit dhe po ja tregonte te gjitha historit qe kishin ndodhur

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese rreth veprës "Kush e solli Doruntinën "
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka veçori dhe detaje të përbashkëta me baladën "Kostandini dhe Doruntina".Disa nga këto janë: personazhet e Doruntinës,mamasë,subjekti i ngjashëm,etj...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë n...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes. Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com