Data e postimit: 2013-12-12 00:39:37
Lexime: 24534
frika
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Frika
Autori: Samina Beqiraj
Shkolla: Perparimi
Klasa: 12
Qyteti: shkoder
E-mail: saminabeqiraj@live.com


Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo imagjinar .
Eshtë një ndjenjë shqetësimi e thellë kur jemi përpara një rreziku që na kanoset drejtpërdrejt a përpara një rreziku të ardhshëm, përpara një fatkeqësie .

Frika nuk vjen me ne në këtë botë por na injektohet gabimisht nga të tjerët me ose pa dashje, por edhe shpesh nga ve vetvetja jonë, nga mendimet tona ndjellakeqe, nga meditimet tona të gabueshme rreth ëndrrave dhe dëshirave tona apo rreth fenomeneve normale të natyrës, etjFrika në kuptimin pozitiv të fjalës, ku nënkuptohet një instinkt, një refleks, një kujdes dhe një aftësi intuite për t’ju shmangur një dëmi apo një rreziku është shumë normale dhe e nevojshme, por frika jo normale është jashtëzakonisht e rrezikshme dhe me efekt shkatërrues.
Kur Isha femije gjithmone kisha frike nga historite e frikshme , lartesite e sidomos mga erresira .Ne mendjen time krijoheshin nje ser mendimesh imagjinare qe I besoja .Kjo frike shpesh kalonte ne gje gjendje anormale saqe kisha frike te rrijja apo te flija v etem .Shpesh ndihesha e friksuar sidomos ne erresire , edhe pse objektet e dhomes ishin ende aty pavarsisht se erresira I kishte mbuluar fantazoja sikur ato leviznin vetvetiu . Por me kalimin e kohes pak nga pak fillova te kuptoja qe frika qe kisha un ishte thjesht nje frike imagjinare qe buronte nga mendimet e mia te trilluara thjesht ne mendjen time .Duke u rritur , duke ndryshuar koncept per friken , tashme frika per mua nuk ishte erresira apo ato historite me fantazma , friken fillova ta konceptoja ndryshe .Sa me shume qe rritesha aq me shum kuptoja qe dhe pergjegjesite rriteshin .Tashme ndiej frike per gjera te tjera frike se mos nje dit mund te zhgenjej te afermit e mi per hedhjen e ndonje hapi te nxituar , frike se mos bie pre e nje gabimi , frike per tiu shprehur dikujt sinqerisht me mendimin qe mos me tradhton , frike se nje dite dikush mund te me braktise , se nje dit e do humbas te dashurit e mi , frike se si mund ti perballoj sfidat e jetes .Frika eshte nje ndnjeje sa negative edhe pozitive , pozitive sepse frika te ndalon te besh dicka te gabuar te lejon te mendosh pak me thelle para se te thuash apo te besh dicka .Frika eshte nje intuite nje ndnjeje tjeter si trishtimi , dashuria, sinqeriteti ,apo besnikeria etj .por e rendesishme eshte qe Frika te mos mbizoteroje sepse na ndalon te permbushim synimet tone per te ardhmen perkundrazi edhe ajo duhet te mposhtet sic do gje tjeter , me ane te vullnetit dhe deshires per te ecur perpara !!

Vepra te ngjashme
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: frika
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e k...
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....
Autori: Enderrimtarja shqiptare · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frika e jetes
Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtarja gjithmone humbet , letrat nuk i vijne te mira.Eshte si te lexosh nje liber dhe te ngecesh ne 1 kapitull ...sa e veshtire qenka Jeta .Ajo i jep njerezve ...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Lauresa Selimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E lirë
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi.. E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por n...




Komentet e fundit!

Emri: KPAJAZITI
Email: kpajaziti710@gmail.com
Komenti: FLM SHUMMMMMM

Emri: ela
Email: ela1999@yahoo.com
Komenti: sh e bukur vodha ca ide per te bere timen (shpresoj ms ta kesh prb) vazhdo se po ndihmon edhe te tjert/

Emri: zeqo
Email: riske.nafie@gmail.com
Komenti: Nicee

Emri: Bosi
Email: Bosi@gmail.com
Komenti: Super

Emri: aldi
Email: aldi.cikalleshi@hotmail.it
Komenti: shume bukur:

Emri: ela
Email: ela.muka@hotmail.com
Komenti:

Emri: xhixhi
Email: xhixhi@yahoo.com
Komenti:

Emri: desara dedolli
Email: desaramira@yahoo.com
Komenti: shum shum bukur bravo

Emri: my love
Email: magic.1708@gmail.com
Komenti: Nice,I really like it :)

Emri: gentiana
Email: gentiana-ana@live.com
Komenti: shume bukur hehe


Emri: Gentian
Email: tironanezemratona@hotmail.com
Komenti: Kjo do me ndihmoje shume per temen e letersise Hehehehe megjithse se edhe un e kam frik erresiren. ;)

Emri: Gentian
Email: tironanezemratona@hotmail.com
Komenti: Kjo do me ndihmoje shume per temen e letersise Hehehehe megjithse se edhe un e kam frik erresiren. ;)

Emri: anda
Email: anda-musollari@live.com
Komenti: shum shum bkr bravo

Emri: redi
Email: qurku.rudina@hotmail.com
Komenti:

Emri: asdadad@ymail.com
Email: asdadad@ymail.com
Komenti: uuuuuuuuuu hahahahaha flm

Emri: desara dedolli
Email: desaramira@yahoo.com
Komenti: shume e ver8 ♥♥♥ lezetshem



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com