Data e postimit: 2016-01-19 19:38:50
Lexime: 4410
Leter
Lloji: Leter
Tema: Leter edi rames
Autori: Denada
Shkolla: Demokracia
Klasa: 9b
Qyteti: Durres
E-mail: denada_koci@hotmail.com


I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe kjo stine gjate oreve te mesimit eshte nje penges.une dhe shkolla kemi nevoje per nje mledhje fondi qe te bejme te mundur venien e kaldajeve.do te ishte nje nder per ne.me respekt denada koci

Vepra te ngjashme
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Leter · Tema: leter zyrtare
I nderuar zoti x: Me lejoni te prezantohem si fillim. Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te tete. Me anë të kësaj letre ofroj falenderime te shumta dhe vertet te sinqerta per ftesen tuaj ne konkursin e gjuhes se huaj. E vleresoj vertet faktin...
Autori: dhurata · Lloji: Leter · Tema: kjo leter eshte nje kerkese ndaj drejtorise se shkolles per shkak te ...
e nderuar z.drejtoreshe, une quhem ... dhe jam ne klasen e 7.. sic jeni ne dijeni ne shkollen tone mungon nje kend sportiv.gjithmone kemi deshiruar te kemi nje fuhe futbollime bar artificial, nje rrjete volejbolli,disa paralele , nje piste te vogel vrap...
Autori: semra · Lloji: Hartim · Tema: vera stine e bukur
vera eshte nje nder stinet me te bukura ne kte stine dalim per 3 muaj pushim dhe clirohemi nga mesimet ne kete stine hajm shume peme e perime. bilbili kendon ne majen e deges . gjeli na zgjon nga gjumi me zerin e tij te emel kikiriki . ne zgjohemi ...
Autori: Taip Voci · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese per Pranveren
Pranvera njera nder stinet e mia me te preferuara, ajo eshte stina e cila te gjithve na e largon monotonine e dimrit, dhe na sjell vetem lumturi e bukuri natyrore siç jane: Gjelbërimi i fushave, Çelja e luleve dhe fillimi i lulëzimit te pemëve. Pra p...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Berat Zenuni · Lloji: Hartim · Tema: Vjeshta
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla, Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...




Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: hahahahahahahahahahahahahahahah cfare letre interesante dhe eshte me shume vlere! Kam qeshur meeeeeeee me lot! Te lumte! LOL

Emri: Amra Osmani
Email: amra-oliks@live.com
Komenti: ahahahhaha cfare letre interesante por me vlere !Qesha me lote ! Te lumte !!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com