Data e postimit: 2022-03-31 20:26:03
Lexime: 2737
leter zyrtare
Lloji: Leter
Tema: leter zyrtare
Autori: unknown.F.L
Shkolla: kole koci
Klasa: 8
Qyteti: pg
E-mail: unknown.baby@gmail.com


I nderuar zoti x:
Me lejoni te prezantohem si fillim.
Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te tete.
Me anë të kësaj letre ofroj falenderime te shumta dhe vertet te sinqerta per ftesen tuaj ne konkursin e gjuhes se huaj. E vleresoj vertet faktin qe ju me keni zgjedhur mua nga te gjithe mundesite qe kishit nga shkolla Kole Koci.
Ju jam vertet mirenjohese ju ne vecanti dhe me pas sigurisht qe edhe kontribuesve te medhenj dhe te vegjel qe bëne të mundur që organizimi i veprimtarisë të ishte plotësisht i suksesshëm. Ky konkurs kaq simpatik ku te gjithe femijet mund te shprehin aftesite e tyre ne lidhje me mesimin e gjuheve te huaja eshte nje rast vertet shume i mire per te gjithe nxenesit ku me para nuk jane konsideruar sa duhet per nje teme si kjo.
Ne e kuptojmë që kjo ngjarje nuk do të ishte e mundur pa pjesëmarrjen e institutit që ju drejtoni, dhe ne jemi shumë mirënjohës qe po ndeshemi me një ekip kaq të zellshëm. Drejtuesit dhe bashkepunetoret dukeshin vertet njerez cilesore dhe te punes. Shume bujare dhe te vinin gjithmone ne ndihme ne vendet ku kisha pyetje apo paqartesi.. Hapësira e dhënë kesaj teme ka marrë reagime shumë të favorshme nga publiku.
Unë shpreh një vlerësim të thellë në emër të të gjithë anëtarëve dhe qëndroj në dispozicionin tuaj për realizimin e përbashkët të ngjarjeve të ardhshme.
Merrni një përshëndetje shumë të përzemërt.
Sinqerisht,
Filani

Vepra te ngjashme
Autori: De..... · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Une Kryetarja e Ardhshme e Bashkise
Une kryetarja e ardhshme e Bashkise Te nderuar zonja dhe zoterinj . Ju falenderoj per pjesemarrjen tuaj ne kete organizim dhe per mbeshtetjen tuaj te plote. Jemi mbledhur ketu per te diskutuar per problemet qe keni prandaj ndodhem para jush per te s...
Autori: Denada · Lloji: Leter · Tema: Leter edi rames
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqëria qe kalojm veshtirsit se bashku dhe ndajm momentet e bukura dhe te kqija së bashku
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin t...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Hartim · Tema: Miqesia
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE, POR CFARE DO TE THOTE KUPTIMI I KESAJ FJALE NE TE VERTETE . UNE E ADHUROJ TE FLASE DHE SIDOMOS TE SHKRUAJ PER PRBOBLEMET E SHOQERISE DHE MENYREN E ZGJITHJ...
Autori: Andonia · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Dituria
Njohja e sa me shume gjuheve te huaja duhet per punen. Ato japin me shume mundesi per punesim brenda dhe jashte shtetit. Profesionet prestigjoze kerkojne njohuri ne gjuhe te huaja . gjithashtu, njohja e gjuheve te huaja permiresojne komunikimin me njerez ...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot edhe kesaj dite .kjo e jona eshte shoqeri e vertet , nje shoqeri qe nuk mund te prishet nga askush dhe nga asgje ....nuk eshte si cdo shoqeri tjeter sepse ...
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dita e mesuesit
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te pa...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: qytet tjeter
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur. Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend...
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse?
Pse? Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met vertet ësht duke te genjyer Pse pse pse Kjo pytje mund ta bej njeriun qe ti hyr besimeve te kota mete vertet zoti ti jep ato qe don ai kur don te jep diqka ...




Komentet e fundit!

Emri: sara
Email: saraxhahollari@gmail.com
Komenti: bravo shume leter e bukur. me ke ndihmuar edhe per detyrat e shtepise. te lumte zemer! Vazhdo keshtu



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com