Data e postimit: 2013-11-18 20:57:21
Lexime: 58715
E Bukur Eshte Vjeshta Ne Fshatin Tim
Lloji: Hartim
Tema: Vjeshta
Autori: Berat Zenuni
Shkolla: Sh.F Sabedin Bajrami
Klasa: VI-5
Qyteti: Fshati : Sedllarce E Eperme
E-mail: Berat_Zenzenuni@hotmail.com


Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor.
Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla,
Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rroba Me Te Trasha. Natyra Tashme Ka Ndryshuar Ngjyren E Vet,Gjethet Kane Pikuar Nga Drunjte, Lulet Kane Filluar Te Vyshken.Bujku Koren Ato Qe I Ka Mbjellur Si Pemet,Perimet (Mola,Dardha,Rrushi,Kumbulli,Patate,Domate,Qepe e tj).-Ne Kete Stine Njerzit Vraponje Shume Pas Puneve Qe Ti Kryejn Punet Ne Kohe.
Zogjt Shtegtare Shkojne Ne Viset E Nxehta Sepse Eshte Ftohte,E Njejta Gje Ndodh Edhe Me Insektet ,Por Te Insektet Eshte Rralle Te Shohim Ndonje Insekt Ne Stinen E Vjeshtes.-Gjate Stines Se Vjeshtes Njerzit Pergatisin Drunje Qe Te Jene Te Pergatitur Ne Stinen E Dimrit.

Vepra te ngjashme
Autori: tringa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si ne vere.Natyra merr pammje me ngjyre kafe.Kudo ne barin e njome ka gjethe me ngjyra te ndryshme te cilat kane rene prej pemeve.TE gjithe behen gati per d...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: Floresa.G · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur Vjeshte.Të gjitha rrugët janë mbushur me gjethe të thata.Dielli me rrezet e tij te arta ia ka lëshuar vendin shiut dhe motit të freskët.Zogjt shtegtare shkojnë ne vendet e nxehta sepse është ftohët.Gjithashtu stin...
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
Autori: vesa mala · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e diellit fillojn te zhduken,nga qielli fillojn te bien disa pika te vogla shiu,zojgjet shkojn ne vende te ngrohta,gjelbersa e maleve fillon te zhduket dal-n...
Autori: jonida elezi · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
ah sa e prisja kete dite.ditet me ere ,ditet me shi..tash pothuajse ngjyra e verdhe e vjeshtes e kaploi vendin tim.me bukurite e saj ajoerdhi te ne.sot u bene dy muaj qe jena ne stinen e vjeshtes .nata u zgjat e dita u shkurtua. e gjith gjelberia qe is...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: melisa mamurani · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura rrethues pergjate gjithe pjeses qe ndodhet perball saj. Nje oborr i madh me disa peme ndoher perballe saj. Gjate stines se vjeshtes oborri i shkolles nga...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e saj , fryen era , bien gjethet , bie shi ,korren fushat , bien temperaturat , mbushen hambaret me drithera ,por me e mira eshte qe ne shtator fillon viti i...
Autori: Rinesa Maliqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pranvera
Pranvera është nje nder stinet me te bukura dhe me e gëzushmja për gjith fëmijët. Pranvera fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Në pranver lulëzojn lulet pemët gjelbrohet natyra . Në pranver ditët zgjaten kurse natët shkurtohen. Në p...
Autori: Ensar Gashi · Lloji: Pershkrim · Tema: Ese:Stina e Vjeshtës(E shkurtë)
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.Mua nuk më pëlqen stina e vjeshtës por secila stinë e ka bukurinë e vet.Vjeshta na sjell shumë pemë të mira dhe të shëndetshme siq janë:mollat,rr...




Komentet e fundit!

Emri: Ester
Email: Zkastrioti8@gmail.com
Komenti: Meso te shkruash 😂😑😑😡

Emri: dis
Email: diss@gmail.com
Komenti: shume qesharake

Emri: hahha@gmail.com
Email: hahha@gmail.com
Komenti: bravooo

Emri: unknown
Email: unknown@gmail.com
Komenti: Shum e mir ishalla e mar 5 ne hartim 🍑🍑

Emri: V
Email: Vakti@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: Vlera lajqi
Email: Vlera@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur valla veq po ja keni inatin e po i thon keqqq

Emri: Tinaa
Email: Tina_lajqi@hotmail.com
Komenti: Shum bukur vetem vazhdoni valla shum shum shum e bukur

Emri: Azra
Email: Azra@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur 😀

Emri: lara
Email: lara_janini@hotmail.com
Komenti: Pak palidhje und po mundohem te gjej per klasen e 7

Emri: burim
Email: burim_sumeja@hotmail.com
Komenti: vjeshta ne vendin tim


Emri: burim
Email: burim_sumeja@hotmail.com
Komenti: hartim vjeshta ne vendim tim

Emri: burim
Email: burim_sumeja@hotmail.kom
Komenti: hartim e bukur eshte vjeshta

Emri: erblina
Email: erblina02@hotmail.fr
Komenti: boll palidhje tybe sen spaske dittt a ke nklas T6 a mu dok se paske shkru si me kan nklas T1 HaHaHaHaHa

Emri: Antigona
Email: Antigona_rashiti@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: Antigona
Email: Antigona_rashiti@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: Kumpiri
Email: Kumpiri_çepa@hotmail.com
Komenti: Brw . Brw nga kjo mora 5 ne hartim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com