Data e postimit: 2015-12-06 10:38:37
Lexime: 6435
Nje leter per ty
Lloji: Leter
Tema: Letra
Autori: Klevisa Buzi
Shkolla: "Marie Kaculini"
Klasa: 6C
Qyteti: Durres
E-mail: amelia.tola@gmail.com


Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me pprane,ate qe aq shume e doja.Faleminderit shoqja ime ne zemer te kam gjithmone nje pritje e madhe per ty do te bej

Vepra te ngjashme
Autori: ledia · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
E trishtuar T’kam dasht me zemer t’kam dashur me shpirt Qe ti prej meje do me ik kurr nuk e kam dit Nje zemer e pata dhe ate ta fala Ma more ma theve dhe per jet ma ktheve Me fjal me the te dua Me zemer me the sje per mua Dua te shkoj Dua te...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te dashur
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo qe me ke dashur si moter je me e mira per mua . une te kam dashur dhe te dua shume, shpirt une se besoj se ke vdekur sa here mendoj me duket se jo por...
Autori: J.COMO · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DASHURIA
TE KAM ZEMER TI JE SHPRESE,TI JE GEZIM TI JE PJESE E SHPIRTIT TIM TEE KAM HENE E TEE KAM DRITE TEE KAM ZEMER TEE KAM SHPIRT MBES ME SHPRESE DHE PADURIM QE TE BEHESH FATI IM!!!!
Autori: Natalia Llupo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqesia e pafund
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi j...
Autori: khloe malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per nenen
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Unazen e dikujt tjeter ne gisht po e mbaj sa here qe e shoh me mall per ty qaj:'( ti me mungon per ate qe je une te kerkoj por askund s'te gjej. Tjetrin kam ne krah, por ty te mbaj thelle ne zemer, jam mbushur me mekate qe s'iu ve dot emer por meka...
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: Eeelaaa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Largohu nga jeta ime
Ik largohu nga jeta ime Rrugen sbesoj ta kesh harruar Kaq leht,se ...kur hyre ste futi kush me zor Por hyre se deshe vet. Ik nuk dua tet shoh me Vazhdo jeten tende,se une po te le Per mua je nje leter e djegur Nje dite me shi dhe me mjegull Nje...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: elona caushllari · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Ne zemer cdo cast jeton si rreze drite DASHURIA per NENEN ndricon NENE fjale me te bukur ska ne bote t'i je me e shtrenjta ne jete kjo eshte e vertete bota pa ty s'ka rendesi fjalet pa ty s'kane vlere jeta pa ty eshte e zymte cdo gje pa ty...
Autori: erza · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: Megi Dapi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene ime
Nganjehere nuk eshte e lehte te flasesh per nenen , edhe nje jete nuk do te mjaftonte per te .❤ Nena ime e dashur ke bere shume sakrifica per mua ,vetem qe mua te mos te me ndodhte gje. Je kujdesur ,por je munduar , edhe nje jet te jap nuk vlen ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Pēr zemen
Zemra ime Zemra ime sa e smut je Tregoma dhimbjen ti ku e ke Ne spital jam shtru per ty zemer Se je smut A do te sherohesh Tër jeten me ma shpetu Veshka po thot zemer Pos më lëndose jam e shëndosh Mos më frikso Na jemi dy motra ...




Komentet e fundit!

Emri: amelia
Email: amelia.tola@gmail.com
Komenti:

Emri: amelia
Email: amelia.tola@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com