Data e postimit: 2020-08-14 21:07:57
Lexime: 2334
Zemra ime
Lloji: Analize letrare
Tema: Pēr zemen
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: ...
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com


Zemra ime

Zemra ime sa e smut je
Tregoma dhimbjen ti ku e ke
Ne spital jam shtru per ty zemer
Se je smut

A do te sherohesh
Tër jeten me ma shpetu
Veshka po thot zemer
Pos më lëndose jam e shëndosh

Mos më frikso
Na jemi dy motra
Normal tu jetu
Zemer trupin e nanes dojm me shpetu
Patjeter nana të shkoj ne shtepi
Te fëmit e saj
Ajo ti gezoj

Jeten e gjat dhe te lumtun pran fmive te ngroht.

Vepra te ngjashme
Autori: ledia · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
E trishtuar T’kam dasht me zemer t’kam dashur me shpirt Qe ti prej meje do me ik kurr nuk e kam dit Nje zemer e pata dhe ate ta fala Ma more ma theve dhe per jet ma ktheve Me fjal me the te dua Me zemer me the sje per mua Dua te shkoj Dua te...
Autori: Ona · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Nje zemer e vetmuar qet gjak e po pikon A ma din hallin ? Se zemra ime per ty po vajton... A ma din hallin qe sheh e nuk flet A pe din se kjo largsi cdo dit e ma shum po mvret... Shpirti im nuk di se deri kur ma do te duroj ama e di se d...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: J.COMO · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DASHURIA
TE KAM ZEMER TI JE SHPRESE,TI JE GEZIM TI JE PJESE E SHPIRTIT TIM TEE KAM HENE E TEE KAM DRITE TEE KAM ZEMER TEE KAM SHPIRT MBES ME SHPRESE DHE PADURIM QE TE BEHESH FATI IM!!!!
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: mariglen · Lloji: Pershkrim · Tema: mungesa e tyre
Eshte e veshtir te vazhdosh jeten pas humbjes se njerzeve tane te zemres. Por jeta vazhdon pastaj thuhet se Zoti merr njerzit e mir pran vetes . Jeta vet eshte nje supriz . Te gjith ne lindim dhe vrapojm te gjith drejt vdekjes. Prandaj duhet te shijojm...
Autori: khloe malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per nenen
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: Eeelaaa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Largohu nga jeta ime
Ik largohu nga jeta ime Rrugen sbesoj ta kesh harruar Kaq leht,se ...kur hyre ste futi kush me zor Por hyre se deshe vet. Ik nuk dua tet shoh me Vazhdo jeten tende,se une po te le Per mua je nje leter e djegur Nje dite me shi dhe me mjegull Nje...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motra
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com