Data e postimit: 2014-01-17 15:04:29
Lexime: 13945
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Tema: Te dua
Autori: vajza bukuroshe
Shkolla: s'du me ta thon
Klasa: -----------------
Qyteti: -------------
E-mail: vajzabukuroshe@yahoo.com


Per ty zemra ime…

Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem jeten.Per kete jam e sigurt.Nuk e di se perse e bera ate veprim,te lendova shume.Te bera te ndihesh qesharak para shokeve te tu dhe luajta me ty sepse te kujtohet:’’Edhe ti dikur ke luajtur me mua’’,por nuk ndihem sikur kam fituar perkundrazi ndihem plotesisht e humbur,pa asnje fuqi,ndihem sikur jam nje robot.Pa ndjenja dhe pa zemer.Akoma se besoj qe ta bera ate gje.E di qe s’do te ma falesh kurre,qe me urren me gjithe zemer dhe qe s’do te me shohesh me sy por edhe pse nuk e di por ndjej qe ti akoma ke ndjenja te verteta per mua ashtu si une per ty.Shpresoj qe me te vertete te jete keshtu sepse s’dua qe lidhja jone te perfundoje ne kete menyre.Une dua qe te zgjohem perseri ne mengjes me nje sms ne telefon qe thote:’’Gjesi,zemer te dua’’.Dua qe te buzeqesh serish kur te te shikoj ne sy dhe s’dua qe me injorosh sikur te jem e huaj.Nuk eshte ashtu zemer dhe ti e di sepse vete me ke thene:’’TE DUA’’.Apo edhe kjo ishte nje genjeshter??? Perse ti nuk me fal… Perse te mos ja nisim nga e para… Apo mos valle me harrove aq shpejt??? Se besoj,ti duhet te kesh ndonje arsye tjeter.E di zemer qe sa here mbyll syte me kujtohesh vetem ti? Me kujtohen batutat tona,zenkat dhe me pas pajtimet.Me kujtohet fytyra jote,buzeqeshja jote e embel,syte e tu dhe shikimi yt pas se cilit u dashurova?Perse duhet te jemi ne kete lloj situate?Pse??? Ti s’me ke harruar dhe s’do te me harrosh edhe nese je me tjeter vajze.E shikoj ne syte e tu kete gje.Ti deshiron qe ne vend te asaj q eke per te dashur te jem une por krenaria jote s’ta lejon kete gje apo s’eshte keshtu? Dua vetem te me thuash ne sy qe me urren,s’me do dhe qe je I dashuruar pas ndonje vajze tjeter.Nese ti mundesh te mi thuash keto gjera ne sy atehere nuk te shqetesoj me por nese ti s’mundesh atehere do te jesh I imi pergjithmone A mir? Ta dish kete gje…Jeta ime pa ty eshte si toka pa ajer.Zemer te kujtohet qe me thoje:’’Shpresoj qe nje dite te me thuasht e verteten ne lidhje me mua’’? Ti e di vete arsyen besoj qe nuk jam treguar e sinqerte.Shpresoj qe kur te lexosh kete leter te kuptosh gjithcka.Qe s’mund te jetoj as edhe I sekond pa ty.Thjesht s’mundem.Por nese nuk me do me atehere s’ka problem por mos harro qe gjithmone do te me kesh ne krahe per cfaredolloj gjeje.Edhe pse 1 dite do te me lutesh qe te kthehemi perseri sepse jam e sigurt qe asnje ne bote nuk te do keshtu si te do zemra ime.Te duan thjesht per interes,ngaqe je I pasur por mua s’me intereson kjo pjese e jetes tende dua vetem qe te jesh I pasur ne shpirt.Ah medet sa e veshtire qe qenka jeta nese nuk je me dike qe ta ndash ate.Te puc shume zemer … Je yll bote…

Vepra te ngjashme
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...
Autori: Anarisa · Lloji: Leter · Tema: Per ty....
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Unazen e dikujt tjeter ne gisht po e mbaj sa here qe e shoh me mall per ty qaj:'( ti me mungon per ate qe je une te kerkoj por askund s'te gjej. Tjetrin kam ne krah, por ty te mbaj thelle ne zemer, jam mbushur me mekate qe s'iu ve dot emer por meka...
Autori: khloe malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per nenen
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet asp...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...




Komentet e fundit!

Emri: Artiola
Email: arti@gmail.com
Komenti: Me pelqeu shume...shume e bukur dhe prekese...''BAVO''

Emri: kejsi
Email: kejsi_25@outlook.it
Komenti: uauuuuuuu prz esht e njejta situat dhe me mua

Emri: vajza e vogel
Email: 334@live.com
Komenti: Shummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm e bukur

Emri: Meti
Email: Meti@hotmail.com
Komenti: pldh

Emri: loqka
Email: loqka_fb@hotmail.com
Komenti: e bukur ssshummmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Emri: biondina
Email: dina_gimi@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: xperson
Email: 3548@live.com
Komenti: e bukur sh sh sh sh



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com