Data e postimit: 2013-09-23 18:18:48
Lexime: 10756
shoqes time qe me ka vdekur
Lloji: Hartim
Tema: shoqes time te dashur
Autori: anjeza balidemaj
Shkolla: xhafer nikoqevic
Klasa: 5
Qyteti: MARTINAJ
E-mail: anjezabalidemajjjjj@hotmail.com


shoqja i me e dashur

ti ishe shoqja ime e dashur
ti ishe shpirt e engjell per mua
ti ishe ajo qe me ke dashur si moter
je me e mira per mua .

une te kam dashur dhe te dua shume,
shpirt une se besoj se ke vdekur
sa here mendoj me duket se jo por eshte e vertete o motera ime
sa here shkoj ne shkolle e shoh varrin tend o engjelli im.

dhe me kapin lotet dhe qaj
por edhe them pse te morizoti
pernjemend pse te mori zoti
pse shkove ne liqenin e shtares psee sepse per ate vfdeke ah zemra mu digj.

zemer eja te une,
hape dritaren nga qielli bejma me dore
dhe me thuaj anjez une po vij tek ti qe te rrime bashke
te kryejme se bashku shkollen


FUNDI

TI ISHE GJITHECKA PER MUA O ZEMER EDHE EMRIN E KE PASUR TE MIRE AI EMER ESHTE JETA KUKAJPSE VETEM DERI NE 10 VJET KE JETUAR PSE O ZOT MA MORE ENGJELLIN NGA DUARTE MIA TI E DIN SE SHUME TE DUAAA.


KISSSSS ILOVE YOU. KJO ESHTE SHOQJA IME E SHINI NE FOTO AJO QE KA VDEKUR.

Vepra te ngjashme
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ti ♥
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimrit,ishe ti qe me driten verbuese me mbroje nga kthetrat e jetes,ishe ti ndergjegjja ime qe me ndiqje kudo,ishe ti ajri im qe me mbante gjalle,ishe ti oksigj...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mesueses se fillores
Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje se do ngrihem me I forte.Ishte ti personi I cili nuk do te doja te zevendesoja me tjeter njeri.Ishe ti ajo qe me bere te besoj te vetja,me mesove abetare...
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: ardita selimi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria vertet
Qfare ishe ti.. perse te deshta ty.. a ishe dashuria ime apo zjarri qe me djeg ne fellesi a ishe syri im qe ta shoh bukurin e kesaj bote pa ty a ishe gjuha ime qe pa ty as ni fjal nuk mund ta thot dot a ishe trupi im qe pa ty me eshte thyer qdo pje...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shoqe e Zemrës
Shoqja ime e dashur ! Nuk e di se çfarë të them , per ty fjalet s'mbarojn fare. Nuk e di se çfare te bej , nga nejra ane shikoj tek dritarja por kur kthem nga na tjeter shikoj shtepine tende te bukur. Sa here te kam thene : Ki besim tek unë se...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjyshja Ime
Gjyshja Ime Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen person me zemer të madhe, ke qenë gjyshja Ime , drita e syve te mi. Unë u rrita në duart e tua,dëgjoja këshillat e tua.Jam shum krenare që jam mbesa...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi
I dashur gjysh, Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Leter · Tema: Leter per ditelindje
E dashur Ola Te uroj 100 vjece! Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime! Te puth shoqja jote Ana! Mirupafshim!
Autori: Engjëllusha Sopi · Lloji: Poezi personale · Tema: nena ime
Nëna ime dashur sa fort, te dua nuk mundem te tregoj, nga ajo dashuri poezin ty ta kushtoj. Sa her kam qen e sëmur ti ishe aty pran ti ishe nje mjeke per mua, ti je një dhurat e qmuar per mua. Edhe kur kam dhembje, Edhe kur kam gëzim, Gj...
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: ela · Lloji: Tekst vleresues · Tema: nena
Per mua ka vetem nje njeri, qe e dua me te vertet shume. eshte nje njeri qe kur i kerkoj dicka nuk e njeh fjalen 'JO'. Eshte nje njeri qe sakrifikon jeten per mua.Ajo nuk eshte njeri,por eshte engjell. Kur zoti ka krijuar ate, ka bashkuar bashke pluhurat ...
Autori: ajo vajza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqja ime
shoqja ime me e mire eshte nje vajze qe sdua tja them emrin.Ajo eshte si motra ime,ndajme shume sekrete se bashku .Ne te dyja duhemi shume si motra.sot u pajtuam sepse para disa ditesh ishim zene dhe kjo gje me shqetesonte ,i them E qe e kam si motren tim...




Komentet e fundit!

Emri: KUSH JAM UNE
Email: kushjamune@email.com
Komenti:

Emri: kristi
Email: kristi_xhyra@yahoo.com
Komenti:

Emri: kristi
Email: kristi_xhyra@yahoo.com
Komenti:

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: ngushllime

Emri: emanuel
Email: emanuelvata@outlook.com
Komenti:

Emri: ANJEZA
Email: anjezabalidemajjjjj@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com