Data e postimit: 2014-11-14 20:27:19
Lexime: 5672
Te shtrenjtes time,Amelia.
Lloji: Leter
Tema: Leter drejtuar dikujt
Autori: Klara Noku
Shkolla: Gjimnazi''At Shtjefen Gjecovi ''Lac
Klasa: XIb
Qyteti: Lac
E-mail: klaranoku@yahoo.com


.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuqe me mbishkrimin``te shtrenjtes sime,bijes time te dashur``.E hapi me lote ne sy dhe me nje brenge qe i bashkohej gezimit te asaj dite, nisi ta lexonte ate,sikur ta dinte se ajo leter ishte dirigjenti i fundit qe do ngrinte peshe zemren e saj.
-Bija ,ime
E shtrenjta ime Amelia.Po te shkruaj ,e nje dhimbje ngulet tenkulat e saj ne cdo rrahje te zemres sime.Me pushton ne cdo cep te trupit ,e sme le te marr as fryme ,se nuk di te dal nga ky det kujtimesh ku jam zhytur.Tani mbaj shtrenguar fort busullen me emrin tend mbishkruar mbi te.Te kujtohet? Ishe vetem 10 vjec kur erdhe dhe u mbeshtete ne kraharorin tim dhe me the``Babi,merre kete kur te nisesh neser dhe mbaje gjithmone me vete.Une do te behem ndriqimi i cdo rruge te erret te jetes tende,do jem gjithmone pika me e forte e orientimit ne cdo skaj te botes ku do ndodhesh ,pak rendesi ka sa larg do te na coje ai.``Kurre nuk do e harroj castin kur mbeshtete koken tende te vogel ne kraharorin tim dhe dy lote te rreshkiten ne faqet e tua te njoma.E mban mend e embla ime,diten kur ti mbushje tre vjec,kur mbusheshin plot tre vite qe sa here te veshtroja i falesha Zotit per kete mrekulli qe me dhuroi?Ti erdhe ngadale, pa ze dhe me mbylle syte me ato dockat e tua te vogla e me the: "Shikome babi sa jam rritur!".Sot e embla ime mbushen plot 18 vite qe zemra ime sodit te njejten bukuri qe zbukuron dhe ditet kur deshtimi me ndjek me pahir nga pas.Por as ato dite nuk u dorezova .Nuk u dorezova as ne labirintin me te erret te njerezimit,as ne hapesiren e pafund te oqeanit dhe as ne humneren e pafund te mallit.Se cdo dite te kesaj jete ne gji me ngrohte nje busull e ne zemer nje emer"amelia".Emer qe gdhendi ne konturet e zemres time gezimin dhe krenarine me te madhe qe cdo prind ne bote mund te kete perjetuar.E dashura ime, sot ti hedh hapin me te rendesishem te jetes tende ,por une e di se dhe pse jo i ulur ne ndenjeset e asaj salle ,do te jem i pranishem ne zemren tende.Ti do jesh gjithmone busulla ime ,e embla ime,e shtrenjta ime dhe krenaria ime ,e une ,do jem gjithmone mburoja jote dhe fansi juaj i perjetshem.
Dashurise time ,bijes time Amelia
Babi.

Vepra te ngjashme
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nenes
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E keni parasysh madheshtine e oqeanit ,oksigjenin e paster te natyres se virgjer,kupen e pafund qiellore apo lashtesine e shkrimeve ne arkivat miliarda vjeca...
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi personale · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME M...
Autori: Brisilda · Lloji: Thirrje · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME...
Autori: emanuela · Lloji: Ese filozofike · Tema: falja
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por ama dije se ti do te jesh gjithmone ne zemren time sepse une pa ty jame asgje dhe s'mund te bej perpara.Ti je loti i kulluar ne zemren time qe e mban ne dore...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mesueses se fillores
Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje se do ngrihem me I forte.Ishte ti personi I cili nuk do te doja te zevendesoja me tjeter njeri.Ishe ti ajo qe me bere te besoj te vetja,me mesove abetare...
Autori: Makfirete Mata · Lloji: Pershkrim · Tema: Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ... * * * Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...




Komentet e fundit!

Emri: kejsi
Email: kejsi34@gmail.com
Komenti: kot fare,kot fare,kot fare

Emri: klaudia
Email: klaudiahyso@gmail.com
Komenti: shum bkr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com