Data e postimit: 2015-11-04 16:39:52
Lexime: 28343
Shkruani nje ese per gjyshen.
Lloji: Pershkrim
Tema: Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Autori: Makfirete Mata
Shkolla: "Isa Boletini"
Klasa: X-E
Qyteti: Tirane
E-mail: leo_didi@live.it


Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes...
Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ...
* * *
Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisja nena...Pa e ditur arsyen, u mesova te te therrisja ne kete menyre.U rrita duke me pare ti , sepse rritja ime ishte deshmitare e plakjes tende... Vitet kalonin me shpejtesi por une nuk harroja asnje cast tonin nena,sepse me mesove te ec ne jete jo vetem fizikisht , por me mesove te ec perballe ererave dhe stuhive te jetes. E mbaj mend kur me ato duart e tua te ngrohta rrudha rrudha me perkedhelje fytyren...Gjithcka po shkonte mire derisa Zoti veproi padrejtesisht...Po,padrejtesisht,sepse ishe copez shpirti qe falje lumturi,ishe engjell qe shperndaje drite...Gjeja qe me pelqente me shume ishte te ulja koken ne prehrin tend e ti ,me ate doren tende te plakur e gjysme te paralizuar,te me lemoje floket. Po,gjysme te paralizuar sepse Zoti te denoi te mbeteshe e paralizuar pergjithmone...Ditet kalonin si rritja e luleve dhe sot e shoh veten ketu ku jam,fale teje... Edhe pse sot jam plot 16 vjec , te dua njelloj si me pare , madje edhe me shume...

* * *
Dhe sot , teksa jam perpara varrit tend , i mbyll syte dhe shiriti i magnetotrurit xhiron mbrapsht , ekrani i trurit shfaq ne film te gjate ...te gjate...pafund. Syte e mendjes shohin cdo gje qe duan dhe per nje cast...shiriti ndalon,ekrani fiket dhe syte s'shohin me asgje vecse nje tunel te erret qe nuk ka dalje... Dhe sot, teksa prek gurin e ftohte ku eshte shkruar emri yt , me vjen te bertas ,te gerthas, te cirrem,...me vjen te qaj...por nuk do ta bej...Sot , teksa jam perballe teje, me lejo te te them:Faleminderit nena !!!

Vepra te ngjashme
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Esmeralda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumturia jote mposhti dhimbjen.Nuk mund te kujtoj,por di te imagjinoj veten ne krahet e tua,teksa ti me falje ngrohtesine qe askush vec teje nuk mundet te ma ...
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: leonita kelmendi · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena ime
Nena ime SA SHUM QE TE DUA TI KE VLER ARI PER MUA ME MESOVE TE EC ME MESOVE TE FLAS FJALEN E PARE NENE ME ZEMER E THERRAS
Autori: Klara Noku · Lloji: Leter · Tema: Leter drejtuar dikujt
.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuqe me mbishkrimin``te shtrenjtes sime,bijes time te dashur``.E hapi me lote ne sy dhe me nje brenge qe i bashkohej gezimit te asaj dite, nisi ta lexonte ate...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...




Komentet e fundit!

Emri: Bejza
Email: lipabejza@gmail.com
Komenti: me pelqeu pa mas kjo ese

Emri: Leorinda
Email: beti.bulina@hotmail.com
Komenti: Shum mire.Bravoooo

Emri: Izet Mata
Email: izet0123456789.gail.com@gmail.com
Komenti: Me plq shum kjo eseja moter....Ne jemi rritur te gjyshja...Ajo eshte njeriu me i shtrenjte per ne....

Emri: Izet Mata
Email: izet0123456789.gail.com@gmail.com
Komenti: Me plq shum kjo eseja moter....Ne jemi rritur te gjyshja...Ajo eshte njeriu me i shtrenjte per ne....

Emri: leonisa
Email: nisa@hotmail.com
Komenti: ishte shum e mir

Emri: fjolla
Email: genta.uka21@hotmail.com
Komenti: une gjyshen time e dua shume ajo me rriti mua nena ime ishte e till ne me gjyshen time shkuan ne prevall ne jetojm ne GJermani une per her te par erdha ne Kosove

Emri: fjolla
Email: genta.uka21@hotmail.com
Komenti: une gjyshen time e dua shume ajo me rriti mua nena ime ishte e till ne me gjyshen time shkuan ne prevall ne jetojm ne GJermani une per her te par erdha ne Kosove

Emri: fjolla
Email: genta.uka21@hotmail.com
Komenti: une gjyshen time e dua shume ajo me rriti mua nena ime ishte e till ne me gjyshen time shkuan ne prevall ne jetojm ne GJermani une per her te par erdha ne Kosove

Emri: fjolla
Email: genta.uka21@hotmail.com
Komenti: une gjyshen time e dua shume ajo me rriti mua nena ime ishte e till ne me gjyshen time shkuan ne prevall ne jetojm ne GJermani une per her te par erdha ne Kosove

Emri: fjolla
Email: genta.uka21@hotmail.com
Komenti: une gjyshen time e dua shume ajo me rriti mua nena ime ishte e till ne me gjyshen time shkuan ne prevall ne jetojm ne GJermani une per her te par erdha ne Kosove


Emri: genta
Email: genta.uka21@hotmail.com
Komenti: une jam fjolla gjyshen time e dua shume por ajo eshte shume e mir

Emri: Melisa Berisha
Email: melisa.1@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shume kjo eseja suksese

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: bravo qe e vlereson nenen dhe nuk e ke harruar. edhe une kam pasur nje nene te tille qe me donte derisa zoti e mori ate. me mallengjeu kjo ese per nenen . bravo

Emri: almir
Email: almiroui@gmail.com
Komenti: Bravo.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com