Data e postimit: 2020-05-11 22:51:45
Lexime: 7594
Mesuesja ime
Lloji: Ese filozofike
Tema: Mesueses se fillores
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: gerixhina6@gmail.com


Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje se do ngrihem me I forte.Ishte ti personi I cili nuk do te doja te zevendesoja me tjeter njeri.Ishe ti ajo qe me bere te besoj te vetja,me mesove abetaren,numrat e shkronjat.Mesuesja ime e dashur je ti personi e cila I e mbrojte me nder,e respektove dhe e deshe pa kushte punen tende dhe me shume sec duhej duke I dhene edhe nje here kuptim fjales prind I dyte.Mesuesja ime,fjalet per ty nuk do te mjaftonin por u perpoqa me sa munda te te tregoj se sa te kam dashur,te dua dhe do te te dua gjithmone.Dhe dicka mos e harro asnjehere nga nxenesi qe ti e trajtove si djalin tend:“Une ndoshta ne jete do perjetoj dashurine e shume mesuesve dhe mesueseve te tjera por dashuria e pare nuk harrohet kurre”.Pa ty jeta ime do te kishte nje boshllek te pambushur thelle ne zemer prandaj te falenderoj pafund qe ishe nje pjese e rendesishme e mozaikut te jetes sime.

Vepra te ngjashme
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ti ♥
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimrit,ishe ti qe me driten verbuese me mbroje nga kthetrat e jetes,ishe ti ndergjegjja ime qe me ndiqje kudo,ishe ti ajri im qe me mbante gjalle,ishe ti oksigj...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Tregime erotike · Tema: MESUESJA IME E PAR
MESUESJA SYLHANE KE VITE PAS VETES QE PO TE AFROHET PLEQERIA POR KURR NUK TU ZBEH PER NXENES TY DASHURIA E DASHURA MESUESE DIKUR ISHE E RE POR DUKE PERCJELL GJENERATA PRAP MBETE E RE TE DUA TY MESUESE TE NDEROJ SI PRINDERIT E MI SEPSE TI ME MESOVE NE JET ...
Autori: ardita selimi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria vertet
Qfare ishe ti.. perse te deshta ty.. a ishe dashuria ime apo zjarri qe me djeg ne fellesi a ishe syri im qe ta shoh bukurin e kesaj bote pa ty a ishe gjuha ime qe pa ty as ni fjal nuk mund ta thot dot a ishe trupi im qe pa ty me eshte thyer qdo pje...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kushtuar nje personi te vecante
Kushtuar nje personi te vecante Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burgosura thelle ne shpirt e ne zemer por ka dhe te tjera te hapura.Nje nga ndjejat eshte dhe dashuria e cila lind dhe rritet cdo dite me shume.Dashurite mund ...
Autori: Edonis Buzhala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjysh,Dashuri
Personi me zemren me te madhe ne kete bote,personi qe me degjonte sa here flisja kot,personi qe me tregonte perralla qe tme zinte gjumi,personi i vetem qe ngado qe shkonte sa here qe me shikonte kishte gjithmon nje tufe me lule per mua,personi qe me eduk...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te dashur
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo qe me ke dashur si moter je me e mira per mua . une te kam dashur dhe te dua shume, shpirt une se besoj se ke vdekur sa here mendoj me duket se jo por...
Autori: Blerta Olluri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Hartim · Tema: Nje leter shoqes
E dashur Lira! Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat Lira kur ti ike ne Greqi ne u merzitem shume sidomos mesuesja.Ne klasen e katert ne beme nje konkurs me klasen paralele dhe i mundem.Sa mire do ish...
Autori: mendim kafexhiu · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesja
mesuesja ti na mesove gjerat qe si dinim na i tregove qdo mesim na i shpjegova A,B,Cne na e mesove numrat 123 na i shpjegove
Autori: sara · Lloji: Leter · Tema: leter mesueses sime
E dashur mesuese, Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...




Komentet e fundit!

Emri: Natalia
Email: nataliarinald61@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: Natalia
Email: nataliarinald61@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: Natalia
Email: nataliarinald61@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: Natalia
Email: nataliarinald61@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: amore
Email: john759@gmail.com
Komenti: Me pelqen shume si poezipor ti kete poezi nuk e ke qare sikur te ka detyruar dikush nuk de di jo per mua JO se di per te tjere por time jep nje reply ok.MIRUPAFSHIM



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com