Data e postimit: 2015-07-17 12:01:14
Lexime: 34938
Motra ime
Lloji: Leter
Tema: Urim per motren time
Autori: Anaili
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: ana.ela.ina.eni@gmail.com


… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet pa drejtim.Personi perballe se ciles “miresia” zhduket” pa fjale .Personi perballe se ciles “dielli” humbet shkelqimin.Keshtu …doja te te thoja edhe nje here:Faleminderit,o engjell I parajses qe rrezaton ngrohtesi dhe bardhesi.O shembull I dijes dhe I moralit. O det I pafundem kaltersie plot drejtesi! Gjelberimi im pranveror ne keto dite te zymta shiu.Faleminderit qe di te jesh moter ne cdo kuptim te fjales,ne cdo hapsire te jetes.Faleminderit qe me meson te hedh akoma hapat e duhur dhe qe je prane meje cdo sekonde.E ndjej egzistencen tende cdo dite e me shume ne jeten time.Uroj qe dhe une nje dite te behem modeli I asaj qe ti perfaqeson! Uroj qe ne te ardhmen ne cdo moment suksesi e arritjeje te jem aty me ty per t’I thene botes me krenari:-“Kjo eshte motra ime”!... de ne cdo moment hidherimi dhe humbjeje per te te shtrenguar doren e per te te thene plot sinqeritet: “Une jam motra jote” ! Ne kete 20-vjetor ti kurorezon 20 vitet e tua te arrira te jetes dhe nga thellesia e shpirtit dua te te uroj: 365 dite ne vite lumturi,qetesi, dashuri,sukses,fitore,miqesi dhe personat e tu te zemres te ta zbukurofshin jeten cdo dite. Kete gote po e pi per ty. Tani qe akrepat e ores u bashkuan po e ngre nje dolli per shendetin tend,nje dolli per nje person te shtrenjte I cili promovon paqe ne cdo moment kudo ne bote. Keshtu qe zemer…Perqafoji njerezit qe ke prane dhe duaji si gjithmone! E shtrenjta ime! Te uroj nje jete te begate dhe pac vetem lumturi dhe gezim! Ti kurre nuk do te zbresesh nga piedestali I majes se gradaceles se mendime e te mia,dashurise dhe shembelleses! Te dua shume! Te dergoj me mijera puthje nga larg! U befsh 100-vjec!

Me dashuri
Motra jote!

Vepra te ngjashme
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Urim per 8 mars
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emrin femije.Nena eshte nje krijese hyjnore qe si nje shenjt zbret e na mbron nga cdo enderr e frikshme apo rrezik qe na kanoset.Nena eshte krijesa qe shendrr...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Klara Noku · Lloji: Leter · Tema: Leter drejtuar dikujt
.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuqe me mbishkrimin``te shtrenjtes sime,bijes time te dashur``.E hapi me lote ne sy dhe me nje brenge qe i bashkohej gezimit te asaj dite, nisi ta lexonte ate...
Autori: danny · Lloji: Leter · Tema: nje dashuri e zbehte
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi per babin
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI NJE BABA TE KESH BABAI ESHTE DRITA QE NDIZET NE ERRESIRE BABAI ESHTE LIRIA QE NDIEN NE HAPESIRE BABAI ESHTE NJERIU QE KURRE STE THOT JO BABAI ESHTE NJE ...
Autori: anna xhihani · Lloji: Hartim · Tema: Dy motra
dy motra te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...




Komentet e fundit!

Emri: flora
Email: florathaqi17@gmal.com
Komenti:

Emri:
Email: florathaqi17@gmal.com
Komenti: Motra asht thesari i jetes sime

Emri: ana
Email: ana@gmail.com
Komenti: te lumt me te vertet je shum e talentuar

Emri: riza
Email: rizaselimi@yahoo.com
Komenti:

Emri: ana
Email: ana@live.com
Komenti: Ajo u merzit ajo po derdh lot . Ajo e ka pritu nje dit sikur sot . Ajo e ka dit se nuse po shkon. Ajo ka ken drit ne shtepin ton . Asaj I ka mbetue nje jav e ma pak. Asaj ndoshta shum I kemi hyre nder hak .Asaj dasma te madhe I kemi pergadit . Asaj qe prej loteve nuk I shohin syt. Ajo ishte xhan I mamit vet. Ajo qe e para ishte per hyzmet . Asaj I thot baba bi mos qaj vec qesh .Asaj I thot nana hajt se vjen shpesh .Asaj I thot vllai tash shum me mungon .Asaj I thojn krejt se nuse po shkon. Ajo pra ajo nuse ka me shkue. Vajzat shkon te burri keshtu eshte caktue . Sa I ke vajzat ti duhet ti urosh . Se vitet ikin shpejt nje dit do ti kerkosh...........................:.... Te dua shummmmmm motre...........................:....

Emri: geni
Email: isicara@outlook.com
Komenti: mhk

Emri: klejda
Email: Katy @gmail.com
Komenti: Bravo Anaili Je shume e talentuar. Te uroj shume suksese.

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: bravo vertet e bukur motra eshte e shtrenjte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com