Data e postimit: 2012-03-16 11:00:48
Lexime: 16239
Himni shqiptar
Lloji: Hartim
Tema: Himni shqiptar
Autori: Iris Kapo
Shkolla: Rilindja
Klasa: 11F
Qyteti: durres
E-mail: iriskapo95@hotmail.com


Kur isha ne fillore mesova himnin tone. E kendoja ne klase dhe ndihesha e lumtur. Tani qe po rritem , po filloj te arsyetoj. Nje dite me lindi kurioziteti per prejardhjen e tij. Shfletova librat e vjeter ne biblioteken time dhe aty zbulova per te . ne fillim mesova qe fjala himn vinte nga lashtesia e antikitetit grek dhe kishte te bente me nje lloj te poezise se kenduar asaj melike. Kjo poezi shrkuhej dhe kendohej per perendite, per nje personalitet apo per nje ngjarje te madherishme e cial me kalimin e kohes u kthye ne simbol. Kete kuptim kane edhe poezite himne sot. Himni i flamurit tone ka patur dhe ka si qellim te hymnizoje flamurin ,simbolin e unitetit kombtar nder shekuj. Ishte nje lumturi dhe nje gezim ngritja e flamurit tone me 28 nentor 1912 e cila u shoqerua me hymnin e tij. Por une perseri nuk jam e qarte. Si e gjeten keta perfaqesues te Shqiperise kete hymn qe shoqeroi ngritjen e flamurit??? Pergjigja ndodhej ne fjalet e bukura te Lasgush Poradecit per mes nje entuziasmi patriotik dhe nje analize estetike te qelluar aq mire. Himni ka linduar nga gjiri i nje grupi kengetaresh shqiptare te mergimit ne Bukuresht. Ai u be jo vetem kenga e luftetareve por edhe himni i gjithe Shqiperise , i shtetit shqipar. Edhe tani ai eshte si ne diten e pare te lindjes se tij lartesonjeze , i mbushur me hijen e rende te burrerise , te betimit dhe beses se dhene te shqiptarit. Aq spontane eshte gjeneza e tij , sa i natyrshem dhe krejt i vetekuptueshem eshte malli per atdhe , as beri te mundur krijimin e nje kori qe solli nje himn , i themeluar ne Bukuresht nga fundi i vitit 1907. Por midis ishte edhe Asdreni i cili e solli me vete si poezi me titullin “ Rreth flamurit te perbashkuar” . E arrij ta imagjinoj hovin e zjarrshem te zemrave me te cilen u prit ky lajm i bukur ne pranvere te vitit 1908. Ne kete kohe nuk kishte as radio , as televizor apo mjete komunikimi . himni u dergua me ane te Hile Mosit i cili kishte talenti muzikor dhe aftesine qe te fitonte simpatine e njerezve qe do ta perhapnin. Dhe u perhap ne te gjithe Shqiperine duke zoteruar zemrat shqiptare , populli e deshiroi, i dha trajte dhe fryme , vete pupolli e shenjteroi. Titulli i tij eshte nje koncept dhe ne akt etnikerisht shqiptar. .. Keshtu u be Shqiperis me himnin e saj shqiptar.

Vepra te ngjashme
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Aida · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Flamurit
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare. Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga t...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: fatjon · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte syri vecse vrasje pushtime , nuk degjoje gje tjeter pervec te krisurave te armeve , kemba shkelte vec ne vende te minuara. Nje periudhe tranzicioni per te g...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: fari · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi lirike
Fjala lirikë e ka origjinën nga greqishtja - lyra që do të thotë një instrument i lashtë muzikor. Në këtë gjini shquhet dhe mbizotëron natyra lirike ; këtu bëjnë pjesë të gjitha llojet e poezisë së lashtë, siç janë : himni, oda, dit...
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...




Komentet e fundit!

Emri: army-bts
Email: nergutioliverta12@gmail.com
Komenti: me pelqeu shume te lumte dora dhe mendja

Emri: zoica
Email: zoica.hoxhaj@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: bhnk
Email: jbxbjnv@hhhb.njf
Komenti: sssssssuuuupeeeeeerrrrr

Emri: Hadis
Email: hadis_112233@outlook.com
Komenti: Mire por pak shumme e gjate

Emri: cbfgfg
Email: tina_202_h@hotmail.com
Komenti:

Emri: cbfgfg
Email: tina_202_h@hotmail.com
Komenti:

Emri: Marko
Email: marko007@live.com
Komenti: bukur, bravo

Emri: blrona
Email: bleona@yahoo.com
Komenti: shum kot nuk me pelqeu

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: bravo:

Emri: merii
Email: engjell_mariqui@hotmail.com
Komenti: Sssuupper


Emri: iiii
Email: i_k@live.com
Komenti: (Y)

Emri: aldo
Email: aldo.002@hotmail.com
Komenti: eshte e bukur

Emri: gona
Email: gona-loqkii@hotmail.com
Komenti: mir mir shumeeee



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com