Data e postimit: 2013-11-24 16:31:49
Lexime: 11525
100 vjetori i pavaresise
Lloji: Ese pershkruese
Tema: 100 vjet pavaresi
Autori: Grisilda Shira
Shkolla: ibrahim rugova
Klasa: 10-11
Qyteti: Tirane
E-mail: grisildashira@hotmail.com


Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit ,i cili ka nderuar Shqiperine e sigurisht eshte bere njesh zeri i tij me te te gjithe patriotet shqiptare duke kenduar edhe sot ne 100 vjetorin e pavaresise ne shkolle e kudo .Nderi i merituar i bere per figurat tona historike si : Ismail Qemali e me patriotet dashamires te tij ngriti flamurin kuq e zi ne Vlore me 28 nentor te vitit 1912.Historia ,kjo shkence kulturore qe ka trasheguar , nder vite e nder shekuj ,ka shenuar edhe kete date historike te pavaresise kombetare.Ky shekull, kjo pavaresi e hekurt eshte bere sot solidariteti dhe fytyra jone e bardhe edhe ne dyert e europes, edhe ne hapesirrat e kontinenteve te tjera qe perfshijne gjithe boten qe shkelqen e rrezaton ky shekull i arte .100 vjet pavaresi,100 vjet krenari, 100 vjet shtet shqiptar ,100 vjet shqiperi me nder e me koken lart. Ja pra kjo eshte shqiperia jone , e dashur ,e hekurt , e ndershme dhe ksimbol i identitetit tone kombetar . Zemra e kesaj Shqiperie si nje shqiponje mali mban te mbrojtur ne folene e saj dy simbole te pavdekshme ne syte dhe ne vemendjen e gjithe botes : flamurin kuq e zi dhe himnin kombetar.....

Vepra te ngjashme
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: fatjon · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte syri vecse vrasje pushtime , nuk degjoje gje tjeter pervec te krisurave te armeve , kemba shkelte vec ne vende te minuara. Nje periudhe tranzicioni per te g...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Historianet
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora me 1912 valviti flamurin tone kombetare ne Vlore. fUND.Kaq shkruajne librat. Por jo. Historia vazhdon... sepse po mos te ishin shume patriote qe luftuan me ...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: Ilirjada Bendo · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Gjithsej 100 vjet pavarsi, Nga viti 1912 e deri me tani, koha e lufterave ka perfunduar, rendesine e paqes te gjithe e kane kuptuar 28 nentori po afron, ejani femije te gjithe ta festojme, festen e pavaresise, ne atdheun e Shqiperise.
Autori: mario · Lloji: Poezi lirike · Tema: shqiperia ime
Kuq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj toke e di kush do se ca hoqem gjat gjith kesaj epoke.shqiponja e bekuar po na therret ne fole te vet te behemi krejt bashk shqiperi etnike nje shtet jemi 1 ...




Komentet e fundit!

Emri: xhuljana
Email: xhuljanadedolli@gmail.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: vlera
Email: vlera _dobra @hotmail.com
Komenti: bravoo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com