Data e postimit: 2012-10-10 15:10:52
Lexime: 14542
100 vjetori i pavaresise
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dita e flamurit
Autori: Jeta Zguri
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: 10E
Qyteti: Tirane
E-mail: jeta.zguri@hotmail.com


Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe kur fqinjet tane shfaqnin pretendimet e tyre per ta copetuar vendin tone.
Plaku Ismail Qemali se bashku me shume atdhetare te tjere ne vend apo ne megrim, mori rrugen dhe detyren e veshtire per te shpallur pavaresine e Shqiperise. Shume pengesa u dolen perpara nga ata qe nuk donin apo nuk u interesonte nje shtet shqiptar, por ata I kaluan me vendosmeri sepse ishin te bindur qe ajo qe po benin ishte per te miren e kombit.
Dhe finalja e gjithe kesaj ishte ngritja e flamurit ne Vlore dhe shpallja e Shqiperise te pavarur duke u prere shpresat serbeve, grekeve, malazezeve te cilet donin ta copetonin shqiperine ndermjet tyre. Menjehere pas Vlores flamuri u ngrit edhe ne qytetet e tjera te vendit, duke I hapur rruge ngritjes se qeverise se Vlores me kryeminister Ismail Qemali dhe ministra figura te tjera te njohura te kohes.
Sot 100 vjet me pas ne e festojme me madheshti pavaresine tone dhe me mirenjohje kujtojme ata qe e bene te mundur. Festa e pavaresise eshte festuar cdo vit por k y I ketij viti eshte I vecante sepse eshte I 100 vit. Plot nje shekull. Secili nga ne duhet te japi kontributin e tij per kete ngjarje te madhe, per te cuar para endren e rilindesave, te patrioteve dhe te realizuesve te Shqiperise se pavarur qe kemi sot, se pari duke bere ato qe I kerkohen moshes tone: te mesojme te mesojme, te mesojme, se vetem keshtu kombi jone mund te shkoje perpara njesoj si kombet e tjera me te zhvilluara.

Vepra te ngjashme
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nentori Muaj Festash
Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor. Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar. Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...




Komentet e fundit!

Emri: o nijnf.
Email: fggfgfgf@hotmail.com
Komenti: kot fr

Emri: fh
Email: de@hotmail.com
Komenti: m cave byth,,,,,

Emri: .....
Email: sds#@hotmail.com
Komenti: eeee ca e ke ms.marjana zguri-n

Emri: *****
Email: at5hg@hotmail.com
Komenti: eeeeeeeee ka i koha per 100 vjetorin

Emri: arbra
Email: arbra_agolli@hotmail.com
Komenti: shum e bukurrrrrr esejaaaa shumm

Emri: genci mehmeti
Email: mehmeti.genci@yahoo.com
Komenti: sh b

Emri: genci mehmeti
Email: mehmeti.genci@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: mali
Email: idajetferati@hotmail.com
Komenti: kot fare

Emri: venera
Email: era-cuki-rrezja@hotmail.com
Komenti: shum shum e bukur me pelqeu shume

Emri: Lonna
Email: lona2@hoymail.de
Komenti: sen palidhje nga Bleona gazmend krasniqi terpeze


Emri: dessperssion :)
Email: jettmir.-@msn.com
Komenti: bravoo , per ese tjera me contactoni jettmir.-@msn.com

Emri: timi
Email: alban.frroku.5@facebook.com
Komenti: shqiperi etnike un jam tifoz kuq e zi

Emri: Diana
Email: Diana2002@gmail.com
Komenti: shumeee bukur

Emri: cakii
Email: elsadi_8@hotmail.com
Komenti: bravoooooooooooooo

Emri: besi
Email: loni-bossi@livel.com
Komenti: shum mir

Emri: elda
Email: elda.elda@hotmail.com
Komenti: veryy nicee

Emri: fabian
Email: f_a_b_i-g-shsh@W.cn
Komenti: shum e miir shum em pelqej urime 1@@ vjetori

Emri: abdullarrahman shala
Email: abdullahu_mx@hotmail.com
Komenti: exelent

Emri: Arlind
Email: uuc_baba@live.at
Komenti: ...Jeni Legend a...

Emri: ferdane
Email: ferdane_m@hotmail.com
Komenti: më pëlqeu shum.bash e kqyra qitash se e kom edhe unë me shkrujt për 100 vjetorin dhe më ke dhënë një ide shum të mirë.


Emri: nisi
Email: nisi_fudbollerii@zbavitu.net
Komenti: shummmmmmmmmmmmmm niceeeeeeeeeeeeeeee

Emri: arianita
Email: aria-nita2011@hotmail.com
Komenti: shummm e bukur është

Emri: arsi
Email: alesja.ahmeti@yahoo.com
Komenti: very nice

Emri: arianita
Email: aria-nita2011@hotmail.com
Komenti: shummmmmmmmmmmm nice

Emri: arianita
Email: aria-nita2011@hotmail.com
Komenti: shum e mir kjo ese shum niceeeeee very good

Emri: BleeRtaa
Email: blerta_2011@live.com
Komenti: Hauuahaauu Om Ka PelQyy Shum Shum e Miree BraaVoo

Emri: gold musa
Email: musa_love3@live.de
Komenti: te jemi nje popull shqiptar edhe vite te tera nje komb shqiptar

Emri: andrea
Email: erman.lipo@yahoo.com
Komenti: po si nuk ka zhamen nje ese m etemen njeru ndryshon nga koka apo nga kambet

Emri: nuhi
Email: nuha-boy@live.com
Komenti: po me pelqen shum kjo ese

Emri: leta
Email: leta_ahmeti@hotmail.com
Komenti: shum bukur ju lumt


Emri: adrijan
Email: jani2000@info.al
Komenti: shummmmmmmmmmmmmmmmm

Emri: adrijan
Email: jani2000@info.al
Komenti: shummmmmmmmmmmmmmmmm

Emri: kujtim
Email: kujtim_10@live.com
Komenti: shumm e qart

Emri: Pajazit
Email: pajaazit_@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur te lumt !

Emri: ENTELA CUPI
Email: lovee-you2011@live.com
Komenti: SHUUUUUM E BUKUR DHE E VLERASUAR

Emri: tamana
Email: tana.l@gomail.com
Komenti: nicceeee 100% shqipetar

Emri: jola shqepa
Email: shqepajola@hotmail.com
Komenti: mendoj se eshte nje ese e mire por jo per ate teme mendoj se duhej te kishe shtuar pak me shume histori per 100 vjetet qe ka kaluar shqiperia si e lire :)

Emri: shefike
Email: shefike_03@hotmail.com
Komenti: mir mir qur

Emri: ari
Email: ari_lisi@bashkohu.org
Komenti: po mua me ka pelqyershum sepse festa e 100 vjetorit esht shum e bukur

Emri: sara
Email: angel9504@live.com
Komenti: Te lutem me trego pak ke perdorun argumenta,kunder argumenta ktuu??? shum e bukur


Emri: era
Email: valjet_era@hotmail.com
Komenti: shummmmmmmmmmmm e bkr m likeeeeeeeee

Emri: Atinesra
Email: Atinesra@yahoo.com
Komenti: Shum niceee

Emri: enli
Email: enli_38@hotmail.com
Komenti: shum nona bravo t qoft

Emri: elsa
Email: elsa.gjata@gmail.com
Komenti: niceeeee

Emri: alesio
Email: alesiomërhori@gomail.com
Komenti: 100 vjet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com