Data e postimit: 2016-05-06 21:55:25
Lexime: 95039
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Miqesia
Autori: Bajame Kullafi
Shkolla: Arif Kuka
Klasa: 8
Qyteti: Librazhd
E-mail: jamekullafi@gmail.com


Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet aspak nje mik.Por une mendoj se na nevojitet nje mik i vertete dhe them se te gjithe duhet te perpiqemi t'a kuptojme vleren e madhe te miqesise.Aristoteli ka thene''Askush nuk do te deshironte te jetonte pa miq edhe sikur te kishte te gjitha te mirat e botes.''Dhe kjo eshte shume e vertete.Ti mund te kesh gjithcka por nese nuk ke miqesine eshte e kote.Vlerat qe mbajne gjalle nje miqesi jane dashuria,besimi,respekti.Nga ana tjeter kur ti ke miq nuk ndjehesh kurre vetem por gjithmone gjen mbeshtetje tek ata.Ti mund te mendosh se mund te ecesh i vetem para pa pasur nevoje per asnje mik, por rruga pa driten e sinqerte te miqesise eshte e erret dhe e frikshme.Pra miqesia eshte kurora me e bukur e shoqerise dhe pa te ne do te jemi vetem.Prandaj,cmojeni miqesine dhe mbajeni fort ate sepse nuk besoj se ka dicka me te vlefshme ne kete bote se sa te kesh nje mik qe te ushqen cdo dite me nektarin e embel te jetes.

Vepra te ngjashme
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Miqesia
MIQESIA Miqesia eshte gjeja me e bukur ne bote dhe asnjehere e kote duhet te kesh pak dashuri qe te zesh shume miqesi. Eshte nje ndjenje qe te prek dhe zemren ta vret Me SHOQEN duhet te keni dashuri per me shume lumturi. Per shoqerine te...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: Anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqesia
Ese :Miqesia A ka me te flefshme se miqesia.Miqesia ka nje vler shum te madhe e cila te ndriqon jeten , ku qen mbeshtetje etj.Sikur nje zog qe e vlerson kengen e vet familjen e vet ashtu edhe njeriu.Askush nuk mund ta prish miqesin e askujt sepse do te p...
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: zoti yne
Te flasesh per ALLAHUN nuk ka mbarim, cdo fjale e librit te tij te duket nje gezim. AI eshte nje dhe tjeter s'ka, gjithmone mbi ne syte e tij i mban. Njerezit qe bejne keq ALLAHU i shikon, dhe ne xhehenem AI i denon. Pra...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: Natalia Llupo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqesia e pafund
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi j...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...




Komentet e fundit!

Emri: kejsi
Email: altinhebeja8@gmail.com
Komenti: shum mir me pelqen si ese

Emri: skam
Email: skam14@gmail.com
Komenti:

Emri: Melisa
Email: Arlindacana13@cloud.com
Komenti: Pa miqesi nuk ka jete

Emri: era
Email: diljanaprenga10@gmail.com
Komenti: Super

Emri: not oriada
Email: lmanushaqe97@gmail.com
Komenti: flm nk kisha ku t gjeja nj ese m shpetove

Emri: amanda
Email: amamndakondi@gmail.com
Komenti: super

Emri: ana
Email: anaanaa@gmail.com
Komenti: shume dobet

Emri: eliza haziri
Email: mirlindahaziri1@gmail.com
Komenti: shum bukur me te vertet keshtu eshte miqesia vlera qe nuk duhet humbur

Emri: ana
Email: anaanaa@gmail.com
Komenti: shume dobet

Emri: fabio
Email: fabio00@gmail.com
Komenti: ese shume e bukur


Emri: Klea
Email: kejs.cira@gmail.com
Komenti: Ju lutem a mund te me ndihmoni me nje tregim Ku te flisni per nje konflikt me shoqen ose nje te afermin tuaj

Emri: Elona
Email: elona03@gmail.com
Komenti: Shum ese e bukur

Emri: egla rei <3
Email: egla.rei@gmail.com
Komenti: Super

Emri: xhenisa
Email: nisa.Mamudemaj@hotmajl.com
Komenti:

Emri: xhenisa
Email: nisa.Mamudemaj@hotmajl.com
Komenti:

Emri: pa emer
Email: paemer@gmail.com
Komenti: superr

Emri: M.E
Email: E.M@7gmail.com
Komenti: E Mir :) :) 10 meriton

Emri: sara
Email: shpetimzenuni@hotmail.com
Komenti:

Emri: klea
Email: klea07@gmail.com
Komenti: Super e bukur, dhe domethenese !!:

Emri: isabela
Email: marjeta007@live.com
Komenti: shum ese e bukur dhe domethenese


Emri: Ana
Email: anaanaa@gmail.com
Komenti: Bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com