Data e postimit: 2014-09-20 10:18:24
Lexime: 5445
Per ty....
Lloji: Leter
Tema: Per ty....
Autori: Anarisa
Shkolla: Ahmetaq
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: thisismusicc@gmail.com


... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i jetes time.Kam deshire te te shoh. Kam deshire te ndjej, te te prek , me mungon tmerresisht, te dua......
Githcka filloj me nje puthje, nje magji qe me mori mendjen me mori shpirtin duke e ditur qe nuk do jesh kurr i imi sepse ti i perket asaj....
Hap syte cdo mengjes dhe ndjej nje boshllek ne shpirtin tim dhe pyes veten pse duhej te ndodhte kjo gje, pse une te dua akoma edhe pse ti sje me i imi ???
Hyre ne jeten time ne maje te gishtave, pa u ndier dhe une qe e mbaja veten si te forte ste rezistova dot.
Me ty doja te kaloja jeten time, doja qe me ty te ndaja gezimet, emocionet dhe hidherimet...
Pse nuk e kupton qe une te dua cmendurisht, per ty do jepja jeten...
Te lutem me ler te jetoi ,me ndihmo te te urrej, zhduku nga jeta ime....
LAMTUMIRE



C'mekat pata bere o zemer?!
Qe m'denove pa meshire, nese...
ti, doje nje tjeter mund t'ma thoje
fare mire...Koken z'dua ta ul, as te
skuqem, e as te qaj, se te Desha
s'bera turp, se te Dua...nuk kam faj!

Vepra te ngjashme
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: Maria Marku · Lloji: Poezi personale · Tema: Lypsaret qe meshirohen
Lypsari I meshiruar Duke ecur rrugeve neper trotuar Me kembe te zbathura nje lypsar Pyet zotin me dhembje A ka shprese per mua, sepse edhe Une kam njerez qe I dua. Te lutem zot me trego mos me ler Ne mjerim prandaj te lutem shpejto Kam te ...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Hala jom i njejti
.........."Hala jom i U bo koh q me le ti Per ty po , mendoj Edhe tani....Hala Jom i njejti mke Perseri mas veti Edhe pse ti su Ktheve m le n Vetmi e m genjeve... Zemren ma pervelove Nuk e di tash se çka Fitove q mua me Trishtove... Thell ...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Sejhan Shabani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: shoqeria
Shoqja Ime E Ngusht Kam nje shoqe shume te bukur dhe gjithmon qendron e lumtur, per te qeshur me ben gjithmon se keshtu eshte shoqeria jon. Pa DINEN nuk shtyhet dita pa njera-tjetren sna ecen rrita, ne shkoll nje dit kur ajo mungon rri ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...




Komentet e fundit!

Emri: Gersa
Email: Gersacela9@gmail.com
Komenti: Cum I bukul

Emri: Blinera
Email: Blinera-murataj@hotmail.com
Komenti: Shume me pelqeu

Emri: sara
Email: sara123@ymail.com
Komenti: mua me pelceu shume

Emri: sara
Email: sara123@ymail.com
Komenti: mua me pelceu shume

Emri: fi50566
Email: 5r95@gmail.com
Komenti: kot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com