Data e postimit: 2017-11-10 17:18:31
Lexime: 4605
E dashur shoqja ime
Lloji: Leter
Tema: Leter per ditelindje
Autori: Eva Hysaj
Shkolla: Veri Gjata
Klasa: 5
Qyteti: Lumas
E-mail: alevhysaj@hotmail.com


E dashur Ola

Te uroj 100 vjece!
Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime!
Te puth shoqja jote Ana!
Mirupafshim!

Vepra te ngjashme
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: eni hoxha · Lloji: Thenie · Tema: largesia
E dashur Largesi.. E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore.. Kushedi se sa njerez nuk mundem ti takoj, ti puth, ti perqafoj vetem prej teje.. Me mua e ke ekzagjeruar pak si shume mesa duket.. Perhere ke qene preze...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shoqe e Zemrës
Shoqja ime e dashur ! Nuk e di se çfarë të them , per ty fjalet s'mbarojn fare. Nuk e di se çfare te bej , nga nejra ane shikoj tek dritarja por kur kthem nga na tjeter shikoj shtepine tende te bukur. Sa here te kam thene : Ki besim tek unë se...
Autori: Vesa · Lloji: Poezi personale · Tema: Per Shoqen
Shoqja Ime Kam nje shoqe te mire Mw buzeqeshje ne fytyre E dashur dhe e embel Si lulja ne natyre
Autori: flutra nuredini · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
E shtrenjeta ime! Sot eshte ditelindja jote Festo e shtrenjeta ime Vetem sot harroj hallet Vetem sot,mos mendo te tjeret Nene e dashur,e shtrenjeta ime Te lutem nje here mendo per veten E di se zemra jote kurr nuk u qetesua Gjithenje loti te ...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te dashur
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo qe me ke dashur si moter je me e mira per mua . une te kam dashur dhe te dua shume, shpirt une se besoj se ke vdekur sa here mendoj me duket se jo por...
Autori: doresa syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 7 marsi
"7 Marsi" Urime 7 marsi Mesuesja ime. Te uroj nga zemra uroj me shume gezime. Urime per sot edhe per shume mote . Mesuesja ime e dashur Dielli i kesaj bote. Dashurine per shkollen Nga ti e mesova Si prinderit e mi Gjithmone te degjova.â˜...
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe nÃ...
Autori: xhava mema · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une deshiroj tja mbush mendjen familjes time se shoqja ime nuk eshte ashtu sim mendojne ata
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,prandaj une do tu propozoj qe nje dite ata ta njohin ate dhe te shohin qe shoqja ime eshte shume ndryshe nga se ato mendojne.Ajo mua me mbron gjithmone nga n...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: shoku
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per pavarsin
Pavarsi Mirse erdhe ne shtetin ton, Urime per shumë mote Se je shteti ma i ri ne botë, Urime Kosova nan Pavarsia. Edhe Skender Begi E ka ditlindjen bashk me Pavarsinë Urime me jet Të gjatë e te lumtur Per shumë vite suksese ...




Komentet e fundit!

Emri: Mandi Toska
Email: manditoska@hotmail.com
Komenti: Shume bukur me pelqeu kjo letra dhe te tjera shkrime qe ke bere BRAVO Vazhdo sa me shume Eva Hysaj



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com