Data e postimit: 2020-04-25 14:03:52
Lexime: 1918
15 gjeegjeza te lehta
Lloji: Gjeegjeza
Tema: 15 GJeegjeza shume te lehta
Autori: Erza Breznica.
Shkolla: Astrit Bytyqi.
Klasa: Ⅵ¹
Qyteti: Ferizaj
E-mail: erza.a.breznica@gmail.com


1. kur qet bertet {pushka}.
2.me vete e ke po me sy se she {emri}.
3.as nuk hahet,as nuk pihet po pa te nuk rrihet {gjumi}.
4.hin tu kesh del tu kajt {kova e ujit}.
5.dy binjake gjithshka shikojne njeri tjetrin se dallojne {syte}.
6.edhe hahet,edhe pihet po ne gjep s vihet {uji}.
7.kudo qe shkonjne gjithshka ndegjojne {veshet }.
8.as nuk tundet as nuk shkundet {shtepia }.
9.kur hyne lopa ne garazhde bishtin e le jashte {goja dhe luga}.
10.kudo qe shkon shtepine me vete e ka [breshka}.

Vepra te ngjashme
Autori: ... · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
as nuk hahet as nuk pihet por pa te nuk rrihet... kush eshte???
Autori: mishel · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjejeni
he pra gjejeni kete, as nuk hahet as nuk pihet, por pa te nuk rrihet. kali i hekurt, bishti i pambukte.
Autori: melina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: mjerimi
Ne cdo vend kudo qe shkon perballeshme njerez ne cdo pozicion Po kur syte te shohin nje njeri qe ska shtepi e as femije qendron ne heshtje e mendon si u be kjo bota jone Ah mjerim,mjerim i shkret njerezit kurre si le te qet qajne dite e ...
Autori: Haris · Lloji: Hartim · Tema: Kujtime
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme. U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Cameria
O nene,o plage,o shkemb,o gjak, gjak i pashtershem,o lot te pandalur, si e lame te na shkoje vatani, si e lame te na shkoje Shqiperia. Disa njerez thone se vatani eshte veq vendi ku shkon por jo gabim e kane vatan eshte edhe vendi ku punon,ku ...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte . Por te gjithe shqiptaret ,kudo qe jane , flasin , gjuhen e nenes. Ata kerkojne te drejtat e tyre dhe une mendoj se ne fund te fundit kjo eshte nje e drejt...
Autori: ema · Lloji: Thirrje · Tema: Paraja s’mund të hahet
“Vetëm atëhere kur druri i fundit të jetë prerë; atëherë kur lumi i fundit të jetë helmuar; atëherë kur peshku i fundit të jetë zënë; vetëm atëherë do të kuptojmë që PARAJA S’MUND TË HAHET.”
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: Benard Sula · Lloji: Poezi personale · Tema: Endrrat
Dicka te pamundur ti mund te realizosh ndoshta vetem re nje nate por ne te mund te besosh Me trupin i qete mendimet cliron thur neper endrra gjithshka qe deshiron Ne cdo moment ai te jep qetesi me syte te mbyllur shkon ne pafundesi Desh...
Autori: alisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuri
Dashnor “budalla” Ngucur prane teje Sa i lirshem jam Ku me pare te vete Me pas, ku te ndal? Mos ma vere re Kam pangopesi Ngucur teje ndjej Etje dhe uri. Ti gjithshka me jep S’me do fukara S’e di qe me ke Dashnor “budalla”!
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: vjersha per atdheun
Atdheu Dëgjoj tek flitet për atdheun, këtë copë imagjinare buke, kafshuar nga gjuha shumëgojëshe e më vjen të puth... Ç`fjalë është kjo? Tingull i mbytur i buzëve, apo krismë e pushkës a kollës? Atdheu është kudo, Kudo mb...
Autori: Evilja Bakiu · Lloji: Tregim · Tema: Hena
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj. Nje nate te heshtur d...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com