Data e postimit: 2016-03-06 14:18:58
Lexime: 4454
Atdheu
Lloji: Hartim
Tema: Atdheu
Autori: Adela
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 7-te
Qyteti: shkoder
E-mail: Adela_13@yahoo.com


Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte . Por te gjithe shqiptaret ,kudo qe jane , flasin , gjuhen e nenes. Ata kerkojne te drejtat e tyre dhe une mendoj se ne fund te fundit kjo eshte nje e drejte qe u takon. Pavaresisht se jetojme te ndare ,ne e ndiejme prane njeri-tjetrin . Kam takuar shume shqiptare , bashkemoshatare te mi dhe kenaqem kur ate flasin shqip . Nuk jam dakort me disa shoke te mi , qe njehere u tallen me nje shqiptar qe kishte ardhur nga Maqedonia . Ata vertet mund te mos e flasin shqipen si ne qe jetojme ne Shqiperi , por ama bejne shume perpjekje per te mesuar ate , prandaj jane per t'u lavderuar .Secili prej nesh mund te ndihmoje . Kur je jashte shtetit vazhdimisht mendja te shkon te shtepia jote , ne ate rrugicen e ngushte. Asnjehere nuk kisha menduar se do me merrte kaq shume malli per vendin tim.
Kudo qe te shkosh ,sa mire qe te jesh gjithmone do te te mungoje vendlinja sepse ishte vendi qe ti linde dhe u rrite

Vepra te ngjashme
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femij...
Autori: miri hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miq e shoke
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femije pe...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
Autori: anxhela nurellari · Lloji: Romane · Tema: pesha e fjales
ata kerkonin lumturi ben fjal per 4 femij mes tyre dhe nje vajze te cilet ishin shoke te ngushte shum endrrimtar per nje jete me te mire sepse kishin pakenaqesira ne familjet e tyre prandaj ata ndermoren nje aventur te rrezikshme per ata sepse ishin ne nj...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: LunaBeta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu im
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqiperi e di se atdheu im eshte Italia. Vendi ku kam mesuar te flas dhe te hedh hapat e para drejt nje te ardhmje te gjate. Edhe nese udbetoj jashte atdheut tim...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Ariel bici · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta e meparshme
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje familje e madhe
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese e nje kombi ku paraardhesit tane derdhen gjak,ku nenat derdhen lotin, e ku femijet u bene burra per te mbijetuar.Jam I vecante sepse vendin tim e karakte...
Autori: anonymous · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eSe ArGuMenTuEsE
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...




Komentet e fundit!

Emri: erblina
Email: erblinamusa@gmail.com
Komenti: Shum bukur nuk ke faj ti Qka thot kjo blerina kastrati se shum mir e paske ba veq vazhdo keshtu

Emri: Genta Hyseni
Email: genta@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur ky hartim per atdhe

Emri: blerina kastrati
Email: blerinakastrati_@gmail.com
Komenti: heke ket qka ke shkru se po ta sheh naj kush e tbon hor



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com