Data e postimit: 2012-06-11 08:07:02
Lexime: 4851
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Tema: Kujtime
Autori: Haris
Shkolla: anonim
Klasa: anonim
Qyteti: tirane
E-mail: era.nano@hotmail.com


Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme.
U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve te mia. Por,mesa duket ai kerkonte te luante si ne nje loje vrasese me ndjenjat e mia.Here leshonte e here terhiqte deshirat e tij te cuditshme drejt meje.Me vjen per te qeshur sot sepse vone e kuptova lojen e tij femijerore, kot nuk thone ndjenjat jane te cuditshme te erresojne gjithshka. Kam pasur momente te bukura me te por ishin si nje shi i lehte vere, zgjasnin pak!Ndersa ato te hidhurat ah, ato nuk perfundonin kurre...derisa nje dite mori fund gjithshka ne nje te vetme telefonate, e me kurre se kam pare. Tashme me vjen te buzeqesh sepsegjithshka qe kisha u kthye ne nje gje te huaj qe se kuptoj, ndodhta se tashme ai eshte thjesht nje kujtim..popo,nje kujtim qe me beri nje njeri ndryshe me te forte sepse cfare isha une se ndryshoi dot kurre!U mundua te shtremberonte veten time me pasqyrat e tij,por sja arriti dot,une jam une brenda dhe jashte turmes!

Vepra te ngjashme
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i dy boteve
Une dhe bota ime Bota ku jetoja une?? Ishte thjesht perfekte.Une jetoja ne kutizen time te kristalte. Ne ate kutize qe askush e asgje nuk me prekte. Ne qoshe te saj,une….qeshja pambarimisht,lo...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese filozofike · Tema: Une dhe Bota Ime
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe askush e asgje nuk me prekte.Ne qoshe te saj, une...qesja pambarimisht,lodroja dhe jetoja e lumtur.keshtu ishte deri ate dite.Ajo dite trokiti lehtas ne d...
Autori: Joana Goxhaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndryshimet njerezore
Koha fshin gjithcka , madje edhe identitetin e vertete te nje humani . jeta eshte e tille ,, e veshtir . Edhe nese tregohesh kokefort , ajo te detyron te harrosh gjithcka . Nisa te shkruaj , pikerisht une . Une qe tashme po kuptoj peshen e vertete te fja...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Takimi me "veten tende"
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajze qe e ka zene gjumi,nje tjeter po degjon muzke dhe ja aty shikoj veten time..energjike e qeshur. Ajo po vjen drejt meje e me pyet: "Kush je ti?" Dhe un i ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Tregim · Tema: Endrrat pertej hapesires
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe...
Autori: bora · Lloji: Leter · Tema: mesuesja
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte. Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar. Potenciali juaj me tha me nje psheretim se s...
Autori: lorina karemani · Lloji: Poezi personale · Tema: babi
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pas nuk la vetem forcen ai me la edhe mua pastaj familja, per te me bere te lumtur filluan te me rotullohen ne te kater anet nuk me mendonin mua fare ...
Autori: Ardita Jeliqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kujtim nga shkolla fillore
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me dy autobuse ne ora 07:30.Shkuam neper disa vende te bukura te Kosoves si Prizren.Istog,Gjakove dhe Drenas.Kjo ishe nje ndjenje e paharruar sepse edhe pak ...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ja cfar eshte jeta...
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjethet e rena ... largohesh neper endrra ... valevitesh tek notat muzikore ... shkruan pa fund ( shpesh here dhe pa sens) dhe ecen pa destinacion. Momente ku ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com