Data e postimit: 2015-01-02 21:15:20
Lexime: 3872
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Disa njerez, nuk ta gezojne vec fytyren por dhe zemren... disa te tjere trishtojne fytyren, djegin zemren !...

Vepra te ngjashme
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: cigarja
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshir per gezime kur kan halle i thithin i shkundin i djegin e me ne fund i fikin e ti nuk ben ze ata me shum djegin vet veten me shum i tymosin mushkerit me s...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: AJSELA SHTJEFNI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: AUTIZMI
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjere fatkeqesisht vijne per te jetuar nje jete te dhimbshme.Keshtu ndodh edhe me autizmin ,nje crregullim nga i cili shume njerez ndihen indiferente dhe te l...
Autori: Elena Stojan · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Mos me thir me Per Ty jam e vdekur Le te te vrasin lotet Qe per ty kam derdhur Le te te vrasin vitet qe mi more zemren time ti nuk e meritove Me the lamutmire Po si munde valle ? Tu duk thjeshte nje loje ?? Apo nje peralle ?? Me the lamtumir...
Autori: Mario Mane · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuri,pajtim,prekje.
Ne buzet e tua Une ndjejdashurin Te them:Sa te dua Te them:O shpirti im Sjemi aq larg ne te dy Edhe pse u ndame te zemeruar Po kur me pe me ata sy Shpirtin tim te pastruar Se di cfare te kam thene Apo zemren ta kam lenduar Sot te vetmuar me...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Nata e acarte
Kur qaj e kuptoj se sa i bukur eshte shiu Sepse edhe zemra ate nate me rete vetetiu Kur me lendojne e kuptoj se sa larg jane endrrat E kur me tradhtojne e kuptoj se sa te plagosin gjembat Nuk dua te qaj me edhe kur te bie nata Sdua ti humbas endrrat ...
Autori: xxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: forca fizike dhe ajo mendore
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: Lime Koci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: me mire i forte apo i zgjuar
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre.Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: rosela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqipe
letersia eshte teresia e te gjitha veprave te shkruara dhe ato gojore.Ajo eshte cilesuar si art i fjales se shkruar.letersia shqipe eshte e lidhur ngushte me gjuhen dhe historine e popullit shqiptar.Ne fushen e letersise eshte ndier ashper dhuna e shtetit...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Hape pak zemren, te lutem mos vajto Hape pak dritaren, e qiellin shiko Hape pak letren e fjalet mi lexo Te kam perjet ne zemer e ti mos harro. Pse jetojm kaq larg, asgje sna pengon Se ky shpirti im, vec per ty po jeton Sa lule ka pranvera, te gjit...
Autori: Ana · Lloji: Poezi dashurie · Tema: per ty
Jam diku humbur ne mendime se ce ka gjet kete zemren time S’mund te mendoj azgje tjeter vec per ty e shkruaj ne leter. Zdi ku jam e zdi ku shkoj as nuk dua te mendoj Po me thuaj si te harroj kur xhdo cast te mendoj. Me fal zemren un po vras ...
Autori: KRISTJANA · Lloji: Pershkrim · Tema: viti i ri
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...
Autori: nikola · Lloji: Poezi personale · Tema: njerzit
ne jeten tuaj do te jene disa njerez qe ne nje moment te caktuar do te behen shoket tuaj dhe do te jen disa shok qe ne ne nje moment te caktuar do te jen thjesh disa njerz
Autori: Esmeralda Mjekra · Lloji: Poezi personale · Tema: Syt e zemres
Sa net te ngrohta prane teje i kalova S'mendoja se do vinte dita t'kalonim ne harrim Sot kur te pashe, zemren fort shtrengova Dhe nisa udhen drejte ne vazhdim Pas disa hapash koken pas e ktheva Doja te t'shikoja si pak caste me pare Por nga ai rrugt...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com