Data e postimit: 2013-11-06 15:36:26
Lexime: 16325
letersia shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Tema: letersia shqipe
Autori: rosela
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 8
Qyteti: korce
E-mail: r.bajraktari@hotmail.com


letersia eshte teresia e te gjitha veprave te shkruara dhe ato gojore.Ajo eshte cilesuar si art i fjales se shkruar.letersia shqipe eshte e lidhur ngushte me gjuhen dhe historine e popullit shqiptar.Ne fushen e letersise eshte ndier ashper dhuna e shtetit diktatorial ndaj intelektualeve qe e kundershtuan me force ate.Mjaft njerez te letrave e pesuan rende.Disa prej tyre u vrane , disa u internuan dhe disa te tjere u burgosen.Ate qe nuk mundi ta bente letersia e shkruar e beri vete populli me krijimet e tij te bukura dhe folklorike te cilat perbejne nje monument te panderprese te historise se letersise.

Vepra te ngjashme
Autori: Mikela Hamolli · Lloji: Ese informuese · Tema: letersia
Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri.Letersia eshte nje bote qe gjallerohet permes shume boteve, eshte jeta ne teresine e saj.Jeta e personazheve te shpalosur ne vepra eshte celesi per ti dhen...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Eqrem Cabej nje nga gjuhetaret me te medhenj shqiptare dhe nje nga njerezit me te rendesishem te kultures shqipetare
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e tij mbreslenese percjell mesazhe, domethenie, kulture , letersi etj. Disa nga keto vepra jane:"Diana dhe Zana" "Elemente te literatures dhe gjuhes shqipe"...
Autori: klaudia · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkoll
iliada eshte kryeveper boterore eshte zanafilla e letersise e cila sherben si themel i letersise kombetare ajo rrefen per heronjte veprimet qe behen ne veper jane me permasa te medha ne qender eshte lufta e trojes etj lahuta e malesis cilesohet si eposi ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: A.N · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjuha shqipe
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur nje komb e humb gjuhen, humb edhe veten” Gjuha është zëri i shpirtit të një kombi. Gjuha jonë shqipe është një ndër gjuhet më të lashta të...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mban me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dh...
Autori: Fjori · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i ...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: LUMTURIA
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTURISE SE VERTETE.NE PERMBLEDHJEN E PERRALES NDERTHUREN ELEMENTE REALE ME ATO FANTASTIKE.NEPERMJET PERRALLAVE NJEREZIT SHPREHIN DESHIRAT E TYRE TE CILAT NUK ...
Autori: AJSELA SHTJEFNI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: AUTIZMI
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjere fatkeqesisht vijne per te jetuar nje jete te dhimbshme.Keshtu ndodh edhe me autizmin ,nje crregullim nga i cili shume njerez ndihen indiferente dhe te l...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...




Komentet e fundit!

Emri: Romeo
Email: janiromeo00@gmail.com
Komenti: /

Emri: Romeo
Email: janiromeo00@gmail.com
Komenti:

Emri: eeeeee
Email: kidakidushi12@gmail.com
Komenti: efektiveeee

Emri: kela
Email: klea25@gmail.com
Komenti: u kepute

Emri: orges
Email: orgesmata@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com