Data e postimit: 2018-09-03 19:51:08
Lexime: 1931
shpuzorja
Lloji: Analize letrare
Tema: cigarja
Autori: arbnora gashi
Shkolla: gjergj kastioti skenderbeu
Klasa: tet
Qyteti: suharek
E-mail: jeton0101@hotmail.com


nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshir per gezime kur kan halle i thithin i shkundin i djegin e me ne fund i fikin e ti nuk ben ze ata me shum djegin vet veten me shum i tymosin mushkerit me shum e lendojne zemren me shum e helmojn gjakun e ti perse hesht mundohu ta ndalosh ket gje mos e lejo jo vetem tek prindi yt por edhe tek tjret beje ket hje bindi ata

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Disa njerez, nuk ta gezojne vec fytyren por dhe zemren... disa te tjere trishtojne fytyren, djegin zemren !...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Rrefenja · Tema: Gjyshi im.
Çdo dit gjysh ti pom mungon Çdo dit zemren po ma shkatrron Gjithçka n'lidhje me ty mu m'lendon A thu pse ti mu kaq shum pom mungon? Edhe jeta ka shum sfida po t'murr ty, e mi hupi mu shum t'mira.Pom mungon sa ska mo.Te dua shum e me te njejten paf...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Pershkrim · Tema: Këngë qesharake
Refuzojjjj,në mens të haaajjjj Qepët djegin zjarr ne sy,por s`mund te qaaajjjj... Fast food nk gjeeeejjjj.....fastfoood nk gjejjjjjj byrektoren e sfidoj edhe me tejjj.. sufllaqe,,un kerkoj por nk gjeeej
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota në të cilën jetojmë
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me gjithqka.Nje jete shum e veshtrir per te gjith njejrzit sepse tani ne kete koh nuk posedon mbeshtetja por posedojn vetem parate,ne kete kohe njerzit shiko...
Autori: elijona berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: paraja te verbon
paraja esht nj leter e cila shum njer i verbon,me te blen shum gjera ben shum shpenxime ,pa e ditur se sa hargjon .Paraja shkon e vjen ...... ME VJEN KEQ POR NUK MUND TA VAZHDOJ ME SHUM KTOJEN VETEM RE ERNA TE SHKURTER. FALEMIDERIT PER MIRKUPTIM.
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkiarën edhe mendo për çka të pret tani"..
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E tash thikën ,mbas krahve, ma kon vu...Se di a thu nashta un që, aq shum i pata  , respektu athu...E kom meritu me , më ofendu...Në vënd qÃ...
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Tekst kënge
.........."Hala jom i njejti"............ Teksti: 👇 U bo koh që më le ti për ty po , mendoj edhe tani....Hala jom i njëjti më ke përseri mas veti, edhe pse, ti ike e nuk u, ktheve ,më le në , vetmi e m gënjeve... Zemren ma përv...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: ilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: portret
me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e ike prap,qenka nje kohe shum e gjate,je i bukur sy geshtenje ,flok. te gjate e i denje .trup te madh e i ri,qenke burr me besnikri.dashuria per nje baba,qen...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per nipin
Po na gzohet kulmi Po na gzohet pragu i shtepis Po na vjen nipi yn i ri Gzohi ju oj mesa Gzohi ju oj bija Po na vjen Fatlumi Po na gzohet shpia Gzim i madh sot ne jete shtepi Shum po gesohet gjyshja Shum po gzohet vendi Me gezim te madh so...
Autori: .... · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: zemra jon
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shpres por jeta qenka nje gje shum interesante ndoje her na gezon nganjher edhe na hidheron. Jeta mua me ka dhuruar shum sende te reja por ato sende nuk po...
Autori: ana · Lloji: Poezi personale · Tema: si gjithmon
NGANJEHER ME VJEN TA KAP VETEN ME SHPULLA E TA GODAS FORT E FORT DERISA TE MOS KEM ME FORCE E NGA GABIMET E MIJA TE MESOJ NGANJEHER ME VJEN TE QAJ E TE ULERAS ME GJITH FORCAT QE KAM QE DHIMBJEN TA LARGOJ NGANJEHER CUDITEM ME VETE SI DUROJ KAQ SHUM I LEJOJ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com