Data e postimit: 2014-08-18 20:14:00
Lexime: 3967
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Vajza për zemër ,djali për emër !

Vepra te ngjashme
Autori: anto · Lloji: Anekdota · Tema: tradhetia
djali mer ne telefon vajzen dhe i thot: - zemer c far po ben? vajza i thot: - ja, ri, po mendoj per ty po ti cfar po ben? - ja, kam filluar pun ne lokalin qe erdhe ti tani po meqenese ra llafi co pish???
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Mitush Kurteshi · Lloji: Romane · Tema: e bija e henes dhe e diellit
na ishte nje her nje nen e cila kishte vetem nje djal e donte me pergjat ishte edhe vasha e zemres qe djali e donte nje dit nena i tha djalit,djali im ne gjdo mal gjuaj vetem ne malin e kuqedres mos gjuaj,por djali nuk e degjoi nenen po degjoi vashen e ze...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: To.mi. com · Lloji: Tregim · Tema: Dashuria
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klasen e nente Por nuk i dihet a e dashuron djali vajzen. Vajza mendon se ai e do pasi i duket se ai e shikon. Cdo dite qe kalon ajo rregullohet cdo dite ben ...
Autori: Komentues · Lloji: Anekdota · Tema: Tragji-komedi
Vajza:Kqyrni,shoqe kam tablet ajpad Shoqja1:Sa i. Bukur,e gzofsh ! Shoqja 2 mendon:U bo kjo me ajpad.Iu theftë qaji tablet n'pllaka iu theft! Autori:Vajza ftoi 2 shoqet e saj dhe ua kallxoi tabletin. Po një shoqe ish te plas prej inati dhe qejf kish...
Autori: fabiola hoxha · Lloji: Thenie · Tema: thenie per dashurin
kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vetem dashuro vetem dashuro ska rendesi cfar moshe ke i madh apo i vogel por dicka eshte dashuria nje thenie per ate qe do stilin e kom high rruges eci slow k...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë nÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
3.Trimëria duhet cdo herë të nderohet ! 4.Zemër e gjakosur,zemër e kulluar asnjëherë e gëzuar !
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Edicioni i 8
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate nga me te ndryshme,i perball konkurentet perballe shume sfidave dhe sprovave te ndryshme qe ata te jene te afte t'i perballojne dhe kjo gje shikohet nga nje...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Elsa Idrizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: varferia njerezore
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,ai ishte i varfer dhe qendronte ne rruge.Dikush qe po kalonte e shikoi dhe i jepi para por djali i vogel nuk i pranonte nga turpi,shpirti i digjej por ngada...
Autori: Djellza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Top
ate qe kaluam sot s do ta harroj dot po luanim futboll djem e vajza te bejme gol une ne porte me motren bashke te ruanim porten kur nje gol me furi po kur i thone e pritem mezi na hyri goli i pare obobo oi do te hyj vete,sulmues mu tani ep...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com