Data e postimit: 2017-02-16 18:54:15
Lexime: 3032
dashuria mbi gjithcka
Lloji: Thenie
Tema: thenie per dashurin
Autori: fabiola hoxha
Shkolla: 100 vjetori
Klasa: 6
Qyteti: tirane
E-mail: fabiolaotr@gmail.com


kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vetem dashuro vetem dashuro ska rendesi cfar moshe ke i madh apo i vogel por dicka eshte dashuria nje thenie per ate qe do stilin e kom high rruges eci slow kur te jap i buzeqeshje ta ben bateri low sa her qe dikush te sheh me nje shikim dashurie thjesht shprehu me kete thenie sepse dashuria eshte gjithcka

Ne klas hyri profesori, Hapi canten me nxitim,,,
Nxori fletet pa pertim,
Tha se sot kemi provim.
Vajza brune e trishtuar,
Ate dit skishte mesuar,
Djali anash kur e pa,
Nxori kopjen e ja dha.
Vajza brune e gezuar,
Hapi fleten me gezim,
Por mbi te pa te shkruar,
“SA TE DUA SHPIRTI IM”


I tash a me do me tha :
jo...jo jo
jo jo jo jo
jo jo jo jo
jo..jo jo jo
jo jo jo
jo

Vepra te ngjashme
Autori: Anais lala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ESE per dashurine
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idiot te ter.por dashuria eshte krejt ndrshe.dhe nje thenie e marre nga nje liber: dashuria,besnikeria dhe pasioni nuk jane trillime poetesh.dhe ashtu eshte ...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: Dashuria...ARMIKU IM · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria eshte leck fare
Thon... Dashuria eshte mbi gjithqka... Thon ca njerez,po dashuria eshte leck faree Vertet e besoni dashurin? Po dashuria nuk egziston,, Jam Vajza me e bukur ne shkollen time cunat cmenden pas mejeeeeeee Po dashuria eshte leck faree TE URREJ DA...
Autori: Benard Sula · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer tru...
Autori: sindi · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
Autori: ornela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh ndodh qe te linde edhe me shikim te pare. boten e sheh me nje sy tjeter. gjithcka duket shume e bukur, jeta te duket fushe me lule. per te ben gjera nga me...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Analize letrare · Tema: Te duash-te te duan
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Te themi se c'eshte dashuria,un nuk e kam kuptuar te gjithen,por vetem 50% te saj, Ajo qe kam kuptuar,eshte se: Dashuria eshte nje ndjenj e mrekullueshme, ndjenja me e bukur ne bote... Ndersa ajo qe nuk e kam kuptuar... Eshte se: Kur dashurohesh,e h...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dashuri Dashuria lind dhe rritet cdo dite,para syve tane,brenda zemres tone Zemra rreh fort,shume fort per personin qe kerkon,rreh aq fort sa del nga kraharo...
Autori: fatime dervisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Dashuria te gezon, Dashuria te hidheron, Dashuria te vret, Dashuria te humbet. Kush do te dashuroje, Ate gje mire ta mendoje, Se ne fillim te pelqen, Por me pas te zhgenjen. Ne vend qe te dashuroni, Merni nje liber dhe lexoni, Qe ta kuptoni,...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Te dua,sme do Qfare dashurie eshte kjo?! Te dua,me urren! Dashuri kjo nuk quhet!! Por me mir te me urresh... te pakten, kam nje vend ne zemren tende Te me urresh, a nuk eshte me mir se kush jam mos ta dish. Ehh dashuriaaa....
Autori: Laura · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot edhe kesaj dite .kjo e jona eshte shoqeri e vertet , nje shoqeri qe nuk mund te prishet nga askush dhe nga asgje ....nuk eshte si cdo shoqeri tjeter sepse ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com