Data e postimit: 2014-08-26 13:24:16
Lexime: 3657
hana
Lloji: Fabul
Tema: filozofike
Autori: hahahah
Shkolla: Curr Bicurri
Klasa: 7
Qyteti: QiKATOV
E-mail: guci.45@liv.de


Neser luan Real madrid


Nuk e di a fiton

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Luan Haradinaj Si një luan,luftonte Luani Për liri kurr su ndali Heroizmin në luftë e tregoi Robërinë nga pushtuesi dot se duroi Ishte trim I pamposhtur Në fushë të zjarrit ,e t...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Analize letrare · Tema: GJERMANIA
gjermania ca ca ca ja tifozet ku i ka cdo kush e perjeton ate boterori i brazilit e mbani mend e itali spanje france gjermani ai qe luan bukur e fiton tani ai eshte nje nga me te mirit eshte boterori i brazilit me gjermanine per vete jam skuadre...
Autori: Elonaa · Lloji: Fabul · Tema: Luani dhe Miu
Na ishte njeher ne Luan duke Fjetur nen hijen e nje lisi qe rrinte aty gjat gjith dites,Kur pa oritmas nje mij i kaloi neper goj Luani u zgjua dhe duke bertitur e pa Dhelpra pastaj ajo i tha ti je Luan dhe u frikesove nga nje mij i vogel: Luani tha un nuk...
Autori: Ensar Bislimi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Xixellojna
Xixellonja Ter naten mbeta zgjuar Nje yll duke shikuar Nuk di c"te bej neser Pyeta veten. Ter naten po mendoj Enderr te bukur te shikoj Neser ne shkoll do te shkoj Bashk me shoqet te mesoj.
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton !
Autori: Orgito Kaloti · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Noizy
Noizy eshte një djalë 36-vjecare, kengetare, tekstshkrues, dhe bizesmen me origjinë Shqiptare, qe jeton ne Durrës-Shqiperi. Eshte i gjatë 1.83cm ka flokë të zi dhe sy te kaf.
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: lojrat
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Arlinda Duraku · Lloji: Pershkrim · Tema: Lodrat .Rendesia e lodrave
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...
Autori: skendebeu · Lloji: Gjeegjeza · Tema: per qef
Mulliri bluan dellinja luan
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Fjale te urta · Tema: FJAL TE URTA
1 DUAJE ATDHEN SI SHQIPONJA FOLEN 2 PUNEN E SOTME MOS E LER PER NESER 3 MOS I SHIKO GUNEN PO SHIKOJA PUNEN 4 SHQIPONJA FLUTURON NE QIELL PO FOLENE E BEN NE TOKE 5 UJKU QIMEN NDERRON PO ZAKONIN S'E HARRON 6 GENJESHTRA IKA KEMBET E SHKURTRA 7 GUR GUR ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: R.S · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese per guximin.
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend qe bluan mendime se si do ia dalesh ne cdo gje. Kjo quhet mosbesim ne vetvete. Por ka nje ilaç per kete. Guximi. Ilaçi qe i duhet te gjitheve qe mendojn s...




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: ca ishte kjo kshu koooooooooooooooottttttiiiiiiiiiiiiiiiiii

Emri: zgjuar
Email: zgjuar@liv.com
Komenti: zhgenjim total

Emri: labinot klaiqi
Email: labinoti_noti@hotmail.com
Komenti: o ishalla fiton

Emri: ppfffffffffffff
Email: baby.ufff@mami.com
Komenti: ishalla hum! me ket tekst dua te them:ik e pirdhu!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com