Data e postimit: 2014-11-25 15:45:20
Lexime: 3595
GJERMANIA
Lloji: Analize letrare
Tema: GJERMANIA
Autori: ANDI HIBRO
Shkolla: KUSHTRIMI I LIRISE
Klasa: 7B
Qyteti: TIRANE
E-mail: andihibro21@gmail.com


gjermania ca ca ca
ja tifozet ku i ka
cdo kush e perjeton ate
boterori i brazilit e mbani mend e
itali spanje france gjermani
ai qe luan bukur e fiton tani
ai eshte nje nga me te mirit
eshte boterori i brazilit
me gjermanine per vete jam
skuadren e zemres ate e kam
shpresoj qe gjermania te fitoj
kudo ne cdo vend do dal ta festoj
gjermania prandaj tre here ka fituar
se eshte skuader e mire dhe e ka merituar
skuadren e zemres kure mos e tradhetoni
por vetem ate mburreni dhe fitoni
ju like jepni sa te doni
por skuadren e zemres kure mos e haroni
pra mua liket sme interesojne
dua qe gjermanet kupen ta fitojne
se ata e meritojne
dhe gjithmoneata do fitojne...

Vepra te ngjashme
Autori: Klea · Lloji: Poezi personale · Tema: Une jam une !
Une jam une ! Asnje Nuk mundet te me gjykoje ...Jeta eshte e bukur por qe ta besh edhe me te bukur ate duhet ta jetosh .. Qesh ne cdo moment , kalo bukur me njerezit e zemres .. Bej marries,aventura pse Jo mund te hysh ne telashe por me e rendesishmja...
Autori: Engerilda Ukperaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Femijet
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit. Prinderit shqipetare nuk dine te duan femijet. Ata mendojne qe te duash femijen do te thote te jene nje lloj "xhindi" qe ploteson cdo deshire te tyre. Mja...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: Besard Ajazi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuri e pafund
O e dashura e zemres sime nga ty mendja nuk me hiqet , per ty gjumi m'ther si shpat per ty endrroj dit e nat. Pa ty jeta nuk asht jet dhe me dit se shkoj n'fund t'ferrit une ty prap s'te la dhe me dit se m'pushkatojn me ty jeten perjetsisht. Sat jet jeta ...
Autori: Mitush Kurteshi · Lloji: Romane · Tema: e bija e henes dhe e diellit
na ishte nje her nje nen e cila kishte vetem nje djal e donte me pergjat ishte edhe vasha e zemres qe djali e donte nje dit nena i tha djalit,djali im ne gjdo mal gjuaj vetem ne malin e kuqedres mos gjuaj,por djali nuk e degjoi nenen po degjoi vashen e ze...
Autori: elena · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Rri dhe mendoj vetem per ty pse s'me doje pse s'me pse s'ma dhe ne sy me bere te shpresoja se do te ishim te dy por ti u largove dhe mua me lendove Pse se the ti te verteten pse mua ma more jeten pse ti mua me lendove dhe per mua nuk mendove ...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...
Autori: asma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ne burgun e ndergjegjies
Shpirti ne kohen e diktatures me ngjante si nje flete e bardhe e zhgarravitur nga dhimbjet ,torturat dhe vuajtjet e jetes .I mbyllur ne hekurat e ndergjegjies ,qe brente cdo cast cepat e zemres nga pamundesia e te vepruarit .Rrethi ku jetoja dukej si nega...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nenes
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E keni parasysh madheshtine e oqeanit ,oksigjenin e paster te natyres se virgjer,kupen e pafund qiellore apo lashtesine e shkrimeve ne arkivat miliarda vjeca...
Autori: Klaudjo · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuri e pamundur
Eshte faji im qe i pershkruaj netet si ylber ... Te hesht kur bota shembet ? Te pertyp ate qe nuk mundem ? Humba gjumin cdo nat , a eshte edhe kjo nje prov kunder meje ? Fillova te emertoj emrat nga fundi , keshtu me pelqente. I dua duart e mia , edhe ps...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mesuesja
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek nxenesit!.. Bejini pytje vetes pse u thone mesusit te mesoni ??? Ato nuk fitojne asgje prej nesh,vetem te falenderohen nga familjet e nxenesve .Mseuesj...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vdekja
Te shkruaj per …..ty [Shpirtin e shkaterruar]! Poezit e mia une i nxjerre nga gjaku im!! Nga dhimbja e diteve te mia, dhe jeta e shkaterruar Nga mishi i zemres sime,….nga fakti seeeeeeeeeeeeee Poezia ime vjen nga torturat..... Poezia ime eshte o...




Komentet e fundit!

Emri: uhh
Email: hhh@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com