Data e postimit: 2014-11-21 15:34:32
Lexime: 5350
Lodrat
Lloji: Pershkrim
Tema: Lodrat .Rendesia e lodrave
Autori: Arlinda Duraku
Shkolla: Rexh Bajraktari
Klasa: 7a
Qyteti: Has
E-mail: Linda.Tr@hotmail.com


Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz pa humor , dhe kjo do te shkaktonte stresin i cili demton rende shendetin dhe aftesite per njeriun . me pak fjale do ta zgjidhim kete enigme e cila ka rrembyer shume persone qe mendojne qe lojrat nuk duhet te ekzistojne . Per mua lojrat jane gjera te mrekullueshme dhe qe i japin kuptim jetes

Vepra te ngjashme
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: lojrat
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Adi gangsta boy · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Praktika eshte kriter i se vertetes. Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte. Dyshimi eshte me i rende se denimi. Luan ne fjale a lepur ne veper. Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet. Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...




Komentet e fundit!

Emri: Ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: ahahaahahah duket qart si drita e diellit qe ti je thjesht nje femij i vogel qe deshiron ti shpreh dashurin lodrave te tija ... meqe ra fjala ti luan me kukulla apo arusha pellushi o voglushe hahaahahahahahahahahahahahahahah

Emri: 123
Email: 1234@hotmail.com
Komenti: Loqqkaaaaaa



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com