Data e postimit: 2018-11-11 07:54:26
Lexime: 15865
Dimri ne fshatin tim
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Dimri ne fshatin tim
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era
Shkolla: ...
Klasa: ...
Qyteti: podujevë
E-mail: madita-era-doresa-majlinda@hotmail.com


Dimri ne fshatin tim

Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne deren e shtepise.Vrapova me nxitim,edhe pse isha pakez e frikesuar,dola te shihja jashte se ç'po ndodhë.Nje pëluher e holle e kishte mbuluar tere siperfaqen e tokes.Ate dite fshati kishte marre nje pamje tjeter.Mendova se mos ishte nje enderr magjike apo nje realitet.Trokitjet e deres kishin qene te shoqeve te mija qe kishin ardhur te me therrisnin per te dale per te lozur me topa debore...

Vepra te ngjashme
Autori: poema arifaj · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
pas diteve te ftohta me shi erdhen ditet me acar te dimrit i cili e ka shtrire pushtetin e vet deri ne ditet e pranveres por bardhesise se bores i gezohen me se shumti femijet...... ne mengjes me zgjoi nje e trokitur e forte ne dere vrapova me nxitim dhe...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur tere siperfaqen e tokes, e cila kishte marre nje pamje mahnitse me ngjyre ari e bronzi . Athua ku mbeti ai petku i gjelbert ? Ku mbeten kenget e dallendys...
Autori: Barije.B · Lloji: Analize letrare · Tema: Bora e pare
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: Aleksander alija · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Me shoket e shoqet nje dite debore
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillova te merja shoket e shoqet e mia ne telefon,duke i thene qe te shkonim te luanim me topa debore. Kur shkuam the shkolla te gjithe po luanin,kur aty afer p...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Në këtë ese përshkruhet gëzimi im që kam për stinën e dimrit.
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Xhijnesa Hodaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Endrra ime
Endrra ime -Mengjes i ftohte ,koha kishte filluar te acarohej,pashe se kishte rene bore. Nga gezimi dola me vrap jashte,pa pritur me zuri syri nje djalosh i cili nuk levizte fare nga vendi , buzet e tij te thara vuanin per nje pike uje.Verdalle me sil...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: Esli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Dimri...nje nga stinet me te ftohta persa i perket temperaturave dhe me i ngrohti per nga dashuria. Nje stine gjate te ciles gjithcka bardhesohet e i ftohti nuk ndjehet per shkak te ngrohtesise familjare. Tani ndodhem ne dritaren time e theshte e vodi...
Autori: Mimoza Havolli · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Dimri qe para disa ditesh kishte mbuluar fshatin me qorqafet e tij te bardha,iku shume shpejte,dhe tani ne ditet e para te stines se pranveres gjithqka ne fshatin tim ka pamje tjeter.Zeri I hapave te praneveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon a...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...




Komentet e fundit!

Emri: anuar
Email: anuariii__@hotmail.com
Komenti: bravoo ju pergezoj per keto qe keni shkruar

Emri: klara hoti
Email: klara_hoti@hotmail.com
Komenti: shume bukur bravoooooooooo

Emri: alea
Email: alea@hotmail.com
Komenti: bravo e keni bere shume bukur

Emri: hazan
Email: hazan@egemen.com
Komenti: cok guzel

Emri: ema
Email: ema-halili@hotmail.com
Komenti: bravooooooooooooooooooooooooooooooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com