Data e postimit: 2014-09-21 16:33:18
Lexime: 9606
acari i dimrit
Lloji: Ese argumentuese
Tema: flitet per dimrin
Autori: leona agen
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 7b
Qyteti: kukes
E-mail: leona-nega@live.com


Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . une nxora doren nga xhepi dhe e drejtova drejt zogut . papritur, shikova qe ishte mbi doren time . kishte nevoj per ngrohtesi shpirterore .une e mora dhe hyra ne shtepi me te .e ushqeva me disa therrime buke.me erdhi keq qe ta leshoj dhe te fluturoj. por nuk e lash i ndertova nje fole tek dritarja im . ai u gezua me shtepin e tij te re .

Vepra te ngjashme
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: bie bore
une u zgjova ne mengjes edhe dola ne dritare jashte po binte bore dhe dantellat e akullit mbulonin rrugen me deget e tyre te gjata. bora po mbulonte gjithecka dhe lule nuk kishte dhe bari jeshil ishte zhdukur jo nuk kishte mami vinte d...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pranvera
nje mengjes te ngrohte une dola ne dritare me vrape dola jashte te ndjeja ajrin e paster shume lendina me lule aty kishte dhe shume ambient i lumtur aty ishte!
Autori: Tyga · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne shkolle
Shkoj ne shkolle une ne mengjes sa zgjohem ha buk me vez vesh xhinkset dhe atletet gati per shkoll une si rrufe vrapoj shpejt porsi luan te shkoj ne shkolle porsi buall mberrita i jap doren shokeve per respekt por zysha nuk me le me ...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: ajshe aliqkaj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ese per boren ose dimrin
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ka shum mjegull por jo kishte rene bore un u gezova shum shkova me nxitim ne shkolli sho se te gjith luanin erdha dhe un ne u kenaqem duke luajtur pastaj h...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: poema arifaj · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
pas diteve te ftohta me shi erdhen ditet me acar te dimrit i cili e ka shtrire pushtetin e vet deri ne ditet e pranveres por bardhesise se bores i gezohen me se shumti femijet...... ne mengjes me zgjoi nje e trokitur e forte ne dere vrapova me nxitim dhe...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dimri ne fshatin tim
Dimri ne fshatin tim Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne dere...
Autori: Ensild · Lloji: Poezi lirike · Tema: Sjellja jone ndaj natyres
Ne pyll une hyra, s'kerkoja gje, kur brenda u futa, cudi m'u be. Nen hije pashe, nje lule te blerte, si yll ndriste, ish plot me ere! Ta kepusja kur desha, nga une u kthye: "Qe une te vyshkem ti po me shqyen!" Me rrenje e nxora, e mora ...
Autori: ANISA · Lloji: Tregime erotike · Tema: EROTIKE
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet. Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme ...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: qytet tjeter
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur. Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend...
Autori: noel · Lloji: Tregime erotike · Tema: seksi
isha ne dhome vetem dhe po shihja porno nderkohe qe po i bija mr dore.Mu duk sikur po degjoja hapa ndaj e fika telefonin dhe vajta ne tualet per tu pastruar.Kur dola pash qe gjysem motra ime ishte lakuriq dhe po futej ne dush.Kur vajta ne banje ajo me pye...




Komentet e fundit!

Emri: alesja
Email: alesja@hotmail.com
Komenti: shumeeeeeeeeeeeee keqqqqqqqqqqq

Emri: Lulu
Email: lulu@gmail.com
Komenti: Sa kot

Emri: ela
Email: ela-ela@gmail.com
Komenti: Shum bukur =)

Emri: ela
Email: ela-ela@gmail.com
Komenti: pldh

Emri: ela
Email: ela-ela@gmail.com
Komenti: Shum bukur =)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com