Data e postimit: 2014-12-11 19:36:30
Lexime: 10855
Dita e pare e pranveres
Lloji: Hartim
Tema: Pranvera
Autori: Mimoza Havolli
Shkolla: Naum vexhil hargji
Klasa: 9-ta 2
Qyteti: Podujev
E-mail: moza-dina@hotmail.com


Dimri qe para disa ditesh kishte mbuluar fshatin me qorqafet e tij te bardha,iku shume shpejte,dhe tani ne ditet e para te stines se pranveres gjithqka ne fshatin tim ka pamje tjeter.Zeri I hapave te praneveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma,freskia dhe levizja e hareshme e pranveres.Edhe era zgjohet nga gjumi.Toka levize dhe lirshem merr fryme te re,lulzon qdo peme dhe drunjet ringjallen perseri.Toka e heqe nga krahrori I saj nje barre te rende dhe qielle,tokes ia presanton nje diell me plot rreze dhe ndriqim.Dhe vjen pranvera.Nese veshtron me kujdes do ta veresh se levizja dhe rilindja e natyres eshte nje plan madheshtore dhe teper artistic.Sikur bota e krijimit eshte nje liber e hapur qe flet ne qdo gjuhe te botes dhe percjell kete mesazh:"Bari I gjelber I botes eshte zbukurimi I botes".

Vepra te ngjashme
Autori: Festina Beqiraj · Lloji: Ese informuese · Tema: Natyra ne Pranver
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma , freskia dhe levizja e hareshme e pranveres.Edhe vera zgjohet nga gjumi.Toka leviz dhe lirshem merr frym te re.Lulezon cdo peme dhe drunjte ringjallen perseri.Toka e heq nga kr...
Autori: ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqeshjen e luleve, zhurmën e zogjve dhe ripërtrirjen e natyrës. Zëri i hapave të pranverës prish gjumin e dimrit dhe natyrën e kaplon aroma, freskia dh...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e hareshme e pranveres. Pranvera nenkupton rizgjimin e qiellit, buzeqeshjen e luleve, zhurmen e zogjve dhe riperteritjen e natyres. Edhe era zgjohet nga gjumi...
Autori: ALBENITA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duke i lemuar gjethet e pemve , si ne gjdo pranver lulet leshojn aromen e tyre te mrekullueshme, lulzojn pemet vin zogjet nga viset e larta deh fluturo...
Autori: isuf avdylaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare naty...
Autori: poema arifaj · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
pas diteve te ftohta me shi erdhen ditet me acar te dimrit i cili e ka shtrire pushtetin e vet deri ne ditet e pranveres por bardhesise se bores i gezohen me se shumti femijet...... ne mengjes me zgjoi nje e trokitur e forte ne dere vrapova me nxitim dhe...
Autori: Blajjdjbdjsk · Lloji: Pershkrim · Tema: Hdjnxnx
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje piktoreske. Pemet kane celur sythet e para cka lajmeron ardhjen e stines me te bukur Pranveres , nje stine qe sjell nje jete te re ne mesin tone dhe shpert...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dimri ne fshatin tim
Dimri ne fshatin tim Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne dere...
Autori: Vesa Fejzullahu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 21 marsi
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat ...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Kesta Salla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stinet
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nuk ka. Iken pranvera e vjen vera Pushimet trokasin tek dera. Vape bën sa me ska Po cti besh vere 1 here ne vit ka Vjeshta vjen vera shkon Edhe ...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...




Komentet e fundit!

Emri: erblina
Email: erblinamusa@gmail.com
Komenti: Shum bukur te lumte bravoooooooooo je shum e sigurt ne hartime

Emri: erjona
Email: erjonathaqi@live.com
Komenti: Shum e bukur kjo ese

Emri: ernala
Email: era@live.com
Komenti: shummm bukurrrr

Emri: Qaa po ju intereson
Email: era@hotmail.com
Komenti: Kopjimmmm

Emri: Etnik
Email: etnik.5@hotmail.com
Komenti: Bravo Bravo

Emri: Ramush
Email: Ramush-haradinaj@menduhthaci.com
Komenti: Shum fort bravo bravoo kuku per ty moj qyqe spaske dit ni hartim me shkru marre marre

Emri: eli
Email: eli.kulla@live.com
Komenti: super bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com